|
Сергій Тихоновський | «Поліпшення роботи зі зверненнями громадян та попередження їх надходження – одне з основних завдань в роботі місцевих органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування», - заявив заступник голови – керівник апарату Луганської облдержадміністрації Сергій Тихоновський 28 лютого на засіданні колегії облдержадміністрації.
За його словами, протягом 2007 року в усіх місцевих органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування керівниками проводились особисті прийоми громадян, на яких отримано майже 57 тис. звернень, в Луганській облдержадміністрації – 685 звернення. Головою облдержадміністрації Олександром Антіповим прийнято 210 громадян, що на 16,7% більше, ніж у попередньому році. Основними порушеними питаннями були: надання медичної та матеріальної допомоги, пільг на оплату житлово-комунальних послуг і палива.
Також Сергій Тихоновський повідомив, що у більшості регіонів практикується проведення „гарячих” телефонних ліній, що дозволяє більш оперативно реагувати на вирішення проблемних ситуацій, а саме: у містах: Первомайську, Свердловську, Стаханові, Рубіжному, Алчевську, Кіровську, Краснодоні, Луганську, Лисичанську, Сєверодонецьку і районах: Антрацитівському, Біловодському, Марківському, Кремінському, Станично-Луганському, Попаснянському та Новоайдарському.
У населених пунктах області головами міськрад, райдержадміністрацій та їх заступниками, згідно з графіком було проведено 158 виїзних прийомів, під час яких звернулися 3784 громадянина. Такі прийоми проводилися у робочий та позаробочий час, вихідні дні, за місцем проживання і роботи громадян, в тому числі у віддалених селах. У більшості випадків до проведення особистих прийомів громадян залучалися посадові особи управлінь, відділів обласної та районних державних адміністрацій, а також інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування.
Головами міських рад, райдержадміністрацій та їх заступниками забезпечено здійснення регулярного особистого прийому громадян, неухильне дотримання затверджених графіків. У 2007 році на особистому прийомі ними отримано 56184 звернення громадян.
Райдержадміністраціями, виконкомами міськрад та структурними підрозділами облдержадміністрації запроваджено адаптовану до місцевих умов автоматизовану інформаційно-аналітичну систему обробки порушених у зверненнях громадян питань та контролю за їх вирішенням. Сергій Тихоновський пояснив, що це надало можливість систематизувати облікову інформацію стосовно виконання, оперативного їх вирішення та сприяло зменшенню кількості відповідей, наданих з порушенням терміну, вдосконаленню якості виконання обробки звернень громадян.
За словами Сергія Тихоновського, на цей час роботу щодо впровадження програми „Звернення” проведено майже у всіх виконкомах міських рад міст обласного значення, крім міст Брянки, Кіровська, 13 райдержадміністраціях із 17 (не впроваджено у Міловській, Новоайдарській, Новопсковській, Троїцькій райдержадміністраціях).
Відпрацьовано систему надання юридичної допомоги та консультацій у вирішенні питань заявників відповідно до чинного законодавства із залученням спеціалістів юридичного відділу апарату облдержадміністрації та працівників юридичних служб її структурних підрозділів у громадсько-правовій приймальні. У 2007 році надано консультативно-правову допомогу понад 900 громадянам.
У більшості міст і районів області діють юридичні консультації для роз’яснення конституційних прав і свобод людини та надання безкоштовних консультацій з правових питань, організовані громадські приймальні органів місцевої виконавчої влади та місцевого самоврядування.
Реалізуються довгострокові медіа-проекти, які забезпечують інтерактивний зв'язок з населенням області. Це телевізійні та радіопрограми «Час теперішній», «Запитай у влади», «Півгодини на тему», які проходять у прямому ефірі за участю керівників обласної держадміністрації та її структурних підрозділів.
На сторінках комунальних видань запроваджені постійні тематичні рубрики, які містять коментарі із зазначених питань, виступи фахівців структурних підрозділів місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування з вирішення нагальних соціальних проблем та матеріалів виїзних прийомів голів райдержадміністрацій.
|