29 лютого 2008, 10:45

Протягом 2007 року спостерігалось зменшення кількості звернень громадян до органів влади.

Протягом 2007 року до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування надійшло 104 134 звернення громадян, що на 11 689 звернень, або на 10,1%, менше, ніж у 2006 році, з них: до місцевих органів виконавчої влади - 10 181 звернення, до органів місцевого самоврядування - 93 953. Про це зазначив заступник голови – керівник апарату Луганської облдержадміністрації Сергій Тихоновський на засіданні колегії облдержадміністрації, де розглядалися підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2007 році.
До обласної державної адміністрації протягом 2007 року  надійшло 6106 звернень громадян із пропозиціями, заявами і скаргами, що на 728 менше, ніж за аналогічний період 2006 року. У середньому на кожні 10 тисяч населення припадає 23 звернення громадян районів та 24 міст області, які надійшли до Луганської облдержадміністрації. Найчастіше зверталися до облдержадміністрації жителі Краснодонського, Білокуракинського, Слов’яносербського, Станично-Луганського районів та міст Луганська, Краснодона, Первомайська, Стаханова, Брянки, Красного Луча. 
За словами Сергія Тихоновського, протягом минулого року до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування надійшло 8420 колективних звернень, що на 35% менше, ніж у 2006 році. У 2007 році до облдержадміністрації надійшло 995 колективних звернень, що на 12,5% менше, ніж у 2006 році. Майже половина колективних звернень стосувалась питань комунального та дорожнього господарства, благоустрою. Серед основних питань: газифікація вулиць й домоволодінь, знос водопровідних мереж, ремонт доріг, відновлення електро- та газопостачання помешкань після відключення через заборгованість і допомога в її погашенні, питання щодо правильності нарахувань за спожиті енергоносії. Однією з головних причин колективних звернень, яка обумовлює низький відсоток позитивно вирішених питань, Сергій Тихоновський назвав невжиття органами місцевого самоврядування відповідних заходів реагування, в тому числі у зв’язку з дефіцитом коштів у місцевих бюджетах на ці цілі.
До органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування надійшло 43283 звернення від найменш соціально захищених категорій громадян (пенсіонерів, ветеранів та інвалідів праці, інвалідів, учасників війни та бойових дій, членів багатодітних сімей та одиноких матерів), що становить 41,6% від загальної кількості звернень громадян. Сергій Тихоновський відзначив, що ситуація з надходження звернень від цієї категорії громадян за період 2005-2007 років характеризується поступовим збільшенням їх кількості (у 2005р. – 41702 звернень). Протягом 2007 року від найменш соціально захищених категорій громадян до Луганської облдержадміністрації надійшло 1704 звернення (28% від загальної кількості).
Під час засідання колегії облдержадміністрації Сергій Тихоновський зазначив, що необхідно продовжити проведення в регіонах широкої інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення щодо порядку роботи зі зверненнями громадян. Значна кількість звернень від найменш соціально захищених категорій громадян свідчить про необхідність посилення уваги до проблем цієї категорії громадян з боку місцевих органів виконавчої влади, налагодження ефективної взаємодії між ними та центральними органами виконавчої влади щодо соціальної підтримки населення.
Найгірші показники в роботі зі зверненнями громадян за підсумками 2007 року мають Брянка, Первомайськ, Білокуракинський, Лутугинський, Новопсковський, Попаснянський райони, найкращі – Кіровськ, Алчевськ, Лисичанськ, Старобільський та Перевальський райони.