Сьогодні в Луганську відбулася обласна нарада з нагоди Всесвітнього дня прав споживача, який відзначається щороку 15 березня. Організатори заходу - Головне Луганське обласне управління у справах захисту прав споживачів, Державне підприємство ”Луганськстандартметрологія”.
Участь у нараді взяли заступники голів райдержадміністрацій, міськвиконкомів, структурні підрозділи з захисту прав споживачів міст та районів області, керівники підприємств, організацій та підприємці, представники громадських організацій із захисту прав споживачів.
Начальник Головного Луганського обласного управління у справах захисту прав споживачів Микола Лукашик розповів про результати роботи управління за 2007 рік та окреслив завдання на поточний рік.
«Головним результатом нашої роботи є завоювання довіри населення, - підкреслив Микола Лукашик. - Щоденна робота фахівців управління, міст і районів, громадських організацій, широка роз'яснювальна робота дають певні результати». Так, за його словами, число звернень жителів області в громадську приймальню щорічно збільшується на 20-25%. Споживачам повернено за придбані неякісні товари і надані послуги більш 400 тис. грн. Регіональними відділами місцевих органів самоврядування споживачам повернено 268 тис. грн. Розглянуто 4 тис. 717 звернень громадян.
Микола Лукашик відзначив злагоджену роботу Лисичанського міськвиконкому з цього приводу. В місті працює координаційна рада, до вирішення завдань із захисту прав споживачів залучається громадськість. З 387 звернень, що поступили у відділ, позитивно вирішено 94,1%. А в Головне обласне управління за минулий рік поступило лише 4 звернення з Лисичанська. Аналогічно організована робота в міських радах міст Антрацит, Брянка, Ровеньки, а також у Старобільській та Кремінській райдержадміністраціях.
|