15 квітня 2008, 11:10

На 16% менше надійшло звернень громадян до облдержадміністрації у І кварталі 2008 року.

За січень-березень 2008 року до Луганської облдержадміністрації надійшло 1520 звернень, що на 15,9% менше ніж за аналогічний період минулого року, з них 300 надано на особистому прийомі. За цей період головою облдержадміністрації прийнято 56 громадян, заступниками голови облдержадміністрації – 245. Отримано 198 колективних звернень, що на 28,3% менше до аналогічного періоду минулого року. Всього до облдержадміністрації звернулося 6847 громадян.
За І квартал поточного року з питань житлового господарства надійшло 215 звернень, з них найбільш актуальні – надання житла громадянам, що мають пільги, експлуатація та ремонт житлового фонду. 285 звернень стосувалися питань соціального захисту населення, в них громадяни нарікали на неспроможність сплатити витрати на лікування та комунальні послуги, з проханням надати матеріальну допомогу тощо. З питань комунального та дорожнього господарства до облдержадміністрації надійшло 382 звернення, або на 32% менше. По області взагалі має місце тенденція зменшення кількості звернень стосовно питань праці, охорони здоров’я, оплати праці. Облдержадміністрацією вживаються заходи щодо вирішення зазначених питань, особливо, які надійшли від громадян пільгових категорій та тих, які потребують соціального захисту.
Протягом І кварталу здійснено 19 виїзних прийомів в містах Антрацит, Алчевськ, Рубіжне, Луганськ, Красний Луч, Кіровськ, Краснодон, Первомайськ, Слов’яносербському, Перевальському, Станично-Луганському, Сватівському, Кремінському, Краснодонському та Новоайдарському районах. На них було прийнято головою облдержадміністрації та його заступниками 162 громадянина.
Проведені перевірки щодо додержання законодавства про звернення громадян Луганського та Свердловського міськвиконкомів, Білокуракинської, Краснодонської, Новопсковської, Сватівської та Слов’яносербської райдержадміністрацій.