10 червня 2008, 13:31

Губернатор затвердив положення про порядок розгляду звернень громадян та їх особистого прийому.

Голова Луганської облдержадміністрації Олександр Антіпов затвердив положення про порядок розгляду звернень громадян та їх особистого прийому в облдержадміністрації. Положення визначає організаційні засади приймання, реєстрації, розгляду, узагальнення та аналізу звернень громадян, їх особистого прийому в облдержадміністрації, а також контролю за виконанням доручень, наданих за результатами розгляду.
Після реєстрації у відділу роботи із зверненнями громадян письмові звернення передаються на розгляд голові та його заступникам для надання належних доручень. Якщо порушене у зверненні питання не може бути вирішене представниками облдержадміністрації, відповідні роз’яснення мають бути надані у триденний строк. Якщо звернення містить питання, що не належать до повноважень облдержадміністрації, у п’ятиденний строк воно разом із супровідним листом пересилається відповідному органу чи посадовій особі. Термін розгляду – не більше одного місяця від дня надходження. Відповідь направляється заявнику на бланку облдержадміністрації та її самостійних структурних підрозділів.
Рішення про залишання звернення без розгляду має приймати комісія з питань розгляду звернень громадян облдержадміністрації. Проте остаточне рішення про припинення розгляду звернень приймає губернатор.
У першу чергу та особисто головою облдержадміністрації розглядаються звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги: Героїв Радянського Союзу, Героїв України, інвалідів Великої Вітчизняної війни та праці, постраждалих від аварії на Чорнобильській АЕС та інших.
Особистий прийом громадян в облдержадміністрації та виїзні прийоми проводиться головою та його заступниками згідно із затвердженим графіком прийому громадян.