● Минулого тижня заступник міського голови О. Сканцев провів нараду з питань підготовки святкування у місті Дня Державного Прапора України, Дня незалежності України, Дня шахтаря, Дня міста та Дня визволення міста від фашистських загарбників. У нараді взяли участь керівники управлінь та відділів міськвиконкому, підприємств, закладів та організацій міста (40 осіб).
О. Сканцев ознайомив присутніх із заходами щодо підготовки проведення цих свят у місті. Планується підготовку до свят провести безпосередньо на об’єктах 29 липня. З метою залучення коштів на організацію святкового концерту, присвяченого Дню шахтаря, що проходитиме на міському стадіоні, будуть розповсюджуватися 7 тис. квитків святкової лотереї вартістю 10 грн. У лотереї будуть розігруватися 10 товарів (від праски за 240 грн. до холодильника вартістю 2,5 тис. грн.). На організацію святкових заходів передбачається витратити 108 тис. грн., з них 100 тис. грн. на святковий концерт, 8 тис. грн. на святковий феєрверк. Кошти на святкування будуть зібрані за рахунок розповсюдження святкової лотереї (55 тис. грн.), бюджетних коштів (12 тис. грн.) та коштів спонсорів (41 тис. грн.).
● Протягом І півріччя 2008 року працівниками контрольно-ревізійного відділу у м. Кіровську проведено 8 ревізій, під час яких охоплено контролем фінансових та матеріальних ресурси на загальну суму 77859,1 тис. грн., у тому числі 74169,9 тис. грн. загальнодержавних ресурсів та 3689,1 тис. грн. комунальних ресурсів. На 8 підприємствах та установах міста проведені ревізії, у результаті яких виявлені фінансові порушення на загальну суму 5804,4 тис. грн. На 6 підприємствах та установах виявлені фінансові порушення, що призвели до втрат фінансових й матеріальних ресурсів на суму 3827 тис. грн., з них відшкодовано 662,6 тис. грн. (17,3%). На 3 об’єктах контролю встановлено недоотримання фінансових ресурсів на 3756,3 тис. грн., яке відшкодовано на 15,8% або на 593,5 тис. грн. На 4 об’єктах контролю виявлені операції з ресурсами, проведені з порушенням чинного законодавства на 70,7 тис. грн. які, з них 70,4 тис. грн. – незаконні витрати та 0,3 тис. грн. – недостачі матеріальних цінностей. Відшкодовані та поновлені втрати фінансових й матеріальних ресурсів у сумі 69,2 тис. грн. (97,8%). На 5 підприємствах та установах виявлені фінансові порушення, що не призвели до втрат фінансових та матеріальних ресурсів на суму 1977,5 тис. грн. (відшкодовано 100%). За результатами ревізій притягнуті до адміністративної відповідальності 13 посадових осіб. На порушників накладено адміністративний штраф на суму 1,8 тис. грн. Фактично внесено до бюджету 1,1 тис. грн.
|