За даними Головного Луганського обласного управління у справах захисту прав споживачів, з початку року під час перевірок житлово-комунальних об’єктів особлива увага приділялась посиленню контролю якості надання комунальних послуг. Перевірено 36 суб’єктів господарювання, які надають житлово-комунальні послуги, порушення встановлені у 18.
Зокрема, надавались послуги з порушенням вимог "Правил утримання житлових будинків та прибудинкових територій": неналежним чином велись технічні паспорти житлових будинків; несвоєчасно ліквідувалися аварії та надавалась інформація про структуру тарифів та послуг; на території кожного домоволодіння відсутні урни для сміття, подвір’я будинків не прибираються. Деякими підприємствами житлово-комунальних послуг свідомо не укладено договори про надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій та послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення зі споживачами квартир житлового фонду з метою ухилення від відповідальності за неякісні послуги.
Особливу занепокоєність у спеціалістів у справах захисту прав споживачів викликали такі житлово-комунальні підприємства Луганська – МКП "Жилсервіс" (Артемівський район), КП "Стандарт-Луганськ" (Ленінський район) та МКП "Благоустрій" та ПП "Луганськбудсервіс" (Жовтневий район).
|