За попередніми даними управління освіти і науки облдержадміністрації, за парти 1 вересня 2008 року сядуть 16579 першокласників проти 15753 минулого року (+826 осіб). У 10 класи підуть навчатися 16224 учня проти 15211 минулого року (+1013 осіб).
У 2008-2009 навчальному році в Луганській області будуть функціонувати 730 загальноосвітніх навчальних закладів. Середня наповнюваність учнів по класах складає 18,0. Найбільша в м. Алчевську (26,3), найменша – в Краснодонському і Новоайдарському районах (11,0).
Згідно із угодженим бланком замовлення підручників і навчальних посібників на 2008-2009 навчальний рік управління освіти і науки замовило підручники для української та російської школи для 8 класу.
Учні загальноосвітніх шкіл на 2008-2009 навчальний рік забезпечені підручниками для 1-4 та 6-7 класів на 100%, для 5 класів на 85% (у зв’язку з тим, що підручники видавалися у 2005 році і за минулі роки вчинилася втрата підручників), учні 9-11 класів забезпечені на 75% (у зв’язку із збільшенням контингенту учнів з українською мовою навчання).
До нового навчального року та осінньо-зимового періоду необхідно підготувати 745 загальноосвітніх навчальних закладів, на балансі яких знаходиться 1342 будівлі та споруди, 515 котелень, 597 спортивних, 330 актових залів, 606 столових, 867 шкільних спортивних майданчиків та 16 футбольних полів зі штучним покриттям.
За інформацією відділів освіти міст та районів області в аварійному стані (мають відповідні акти обстеження) знаходяться 17 шкіл (мм. Луганськ, Красний Луч – по 4 школи, Ровеньки, Перевальский район – по 2 школи, Кіровськ, Свердловськ, Лутугинський, Новоайдарський, Старобільский райони – по 1 школі).
Постійного технічного обстеження потребують будівлі всіх закладів освіти області. Управліннями (відділами) освіти міських рад та райдержадміністрацій заплановано протягом нового навчального року провести обстеження всіх шкільних будівель організаціями, які мають на це відповідні ліцензії, а за результатами актів внести зміни в бюджет 2008 року та пропозиції до бюджету 2009 року.
|