09 вересня 2008, 13:31

Відповідь органів влади на гострі питання, які ставлять громадяни, має бути миттєвою та змістовною. − Олександр Антіпов.

Голова луганської облдержадміністрації Олександр Антіпов провів сьогодні особистий прийом громадян. По допомогу у вирішенні своїх проблем до губернатора звернулися 48 жителів з Луганська, Первомайська, Станично-Луганського району та інших міст та районів Луганщини. «Для представників влади немає другорядних питань. Всі проблеми, з якими до нас звертаються громадяни, мають розглядатися як доручення безпосередньо керівництва, − зазначив губернатор Луганщини. – Зрештою, ми несемо відповідальність перед людьми за результати нашої роботи. Про те, як ми працюємо, вони судять по тому, наскільки ефективно вирішуються проблеми, які для них є найбільш гострими».
Тому після розмови з ветераном з Луганська, інвалідом Великої вітчизняної війни І групи Володимиром Гавриловичем Білим голова Луганської облдержадміністрації не тільки доручив керівникові Пенсійного фонду в Луганській області негайно вирішити питання з перерахунку та підвищення пенсії, з яким ветеран йшов на прийом до губернатора, а й розпорядився виділити матеріальну допомогу та посприяти у проведенні необхідної операції на очах.
Серед питань, з якими звернулися громадяни до голови облдержадміністрації під час особистого прийому, − прохання допомогти з розв’язанням житлово-комунальних проблем, проведенням ремонту житла, виділенням земельних ділянок під будівництво, справедливим перерахунком пенсій, наданням послуг соціального захисту.
З початку року головою та заступниками голови Луганської облдержадміністрації згідно графіку проведено понад 110 особистих прийоми, у тому числі більше 40 виїзних прийомів у містах та районах Луганщини. Тільки у першому півріччі на особистих прийомах надійшло 636 звернень громадян, що на 198 або на 68,9% більш, ніж за аналогічний період 2007 року. Безпосередньо губернатором Олександром Антіповим проведено більше 10 особистих прийомів, на яких розглянуто понад 200 звернень. Питома вага питань, порушених громадянами під час виїзних прийомів, розглядається на місці. Так, наприклад у Біловодському районі після особистого прийому громадян Олександр Антіпов відвідав районну лікарню та гімназію з метою вивчення проблем даних закладів. За результатами були дані доручення відповідним структурам щодо створення міжрайонного філіалу обласного шпиталю ветеранів Великої Вітчизняної війни на базі РТМО, капітальному ремонту даху гімназії та оснащення комп’ютерного класу гімназії.
Під час проведення особистих прийомів керівництвом облдержадміністрації було забезпечено особистий розгляд та надання відповідей на звернення інвалідів Великої Вітчизняної війни. У І півріччі до облдержадміністрації надійшло 69 таких звернень. Особисто розглянуто головою облдержадміністрації 28. Згідно Угоди про співробітництво на 2008 рік між облдержадміністрацією, обласною радою та Луганською обласною організацією ветеранів від 08.02.2008 р. в графіку особистого прийому голови облдержадміністрації передбачено окремий день прийому ветеранів – другий вівторок щомісяця. Такі дні визначені також керівництвом райдержадміністрацій та виконкомів міськрад Луганської області.   
За даними відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, за І півріччя 2008 року до Луганської облдержадміністрації надійшло 3 тис. 107 звернень громадян із пропозиціями, заявами і скаргами, що на 97, або 3.1 % менш, ніж за аналогічний період 2007 року (3 тисячі 203 звернення). Більшість жителів Луганської області за січень-червень 2008 року звернулось з питань комунального та дорожнього господарства – 798 проти 933 за аналогічний період 2007 року. Друге місце посідають питання соціального захисту – 581 проти 605 за аналогічний період 2007 року, зокрема: щодо призначення та перегляд розміру пенсії, надання матеріальної допомоги, забезпечення транспортним засобом, оздоровлення, тощо. На третьому місці – питання житлового господарства – 460 проти 432 за аналогічний період 2007 року.