Пріоритетними напрямками роботи Управління держслужби Головдержслужби в Луганській області у 2008 році було надання методично-консультативної допомоги та вироблення запобіжних заходів щодо недопущення порушень законодавства у діяльності представницьких органів влади. Про це повідомив начальник управління Володимир Щучкін в ході брифінгу. За його словами, перевага надавалась взаємодії з органами місцевого самоврядування, тобто з категорією посадовців, які надають найбільшу кількість державних послуг населенню області.
У 2008 році Управлінням держслужби Головдержслужби в Луганській області надано методично-консультативна допомога 91 органу виконавчої влади та місцевого самоврядування. Це майже наполовину більше ніж у 2007 році.
У співпраці з владними органами області та іншими зацікавленими установами та організаціями проведено 135 семінарів, «круглих столів», тренінгів та інших заходів з питань державної служби та нових законодавчих ініціатив Головдержслужби України. Також розглядалися питання практичного застосування законодавства про службу в органах місцевого самоврядування, заповнення трудових книжок, обчислення стажу держслужби, проведення атестації, протидії корупції тощо. Всього у заходах управління держслужби взяли участь більше 2 тис. 700 держслужбовців та посадових осіб місцевого самоврядування.
В ході брифінгу Володимир Щучкін повідомив, що його управлінням, Луганською облдержадміністрацією, обласним центром підвищення кваліфікації держслужбовців та органами місцевого самоврядування в Алчевську та Рубіжному впроваджена в роботу система управління якістю ДСТУ ISO 9001:2000. Ця інновація надає можливість покращити якість послуг, які надаються населенню, підвищити ефективність використання бюджетних коштів, збільшити прозорість діяльності та рішень владних органів, збільшити мотивацію та задоволеність персоналу за рахунок кращої організації роботи та підвищити керованість роботи органів влади.
«Інші органи влади також активно включається у цю роботу», − зазначив Володимир Щучкін.
|