13 березня 2009, 14:04

Понад 4 тис. працівників освіти планується задіяти для якісного проведення зовнішнього незалежного оцінювання цього року.

Для якісного проведення зовнішнього незалежного оцінювання залучені значні кадрові ресурси. Планується задіяти 4264 працівники освіти, у тому числі 214 відповідальних за пункти тестування та їх помічників, 3350 інструкторів, 700 чергових. Такі дані були озвучені під час сьогоднішнього засідання колегії управління освіти і науки Луганської облдержадміністрації.

Луганським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти забезпечено якісну підготовку педагогічних працівників до проведення ЗНО та їх сертифікацію. Також заплановано підготувати 107 уповноважених осіб, які будуть здійснювати контроль за проведенням ЗНО, координувати діяльність кожного пункту тестування.
Українським центром оцінювання якості освіти затверджено Положення про громадський контроль, планується провести тренінги з підготовки громадських спостерігачів, які будуть контролювати увесь технологічний ланцюг вступу до вузів – від складання програми ЗНО до зарахування абітурієнтів на перший курс.
Для перевірки завдань відкритого типу з української мови та літератури, математики, іноземної мови з інших регіонів України планується створити в Луганській області 4 пункти.
За результатами засідання колегії керівникам управлінь та відділів освіти міських рад та райдержадміністрацій, керівникам навчальних закладів всіх типів та форм власності доручено організувати підвезення учасників тестування з числа учнів загальноосвітніх навчальних закладів до пунктів тестування, створити умови для роботи громадських спостерігачів під час проведення зовнішнього незалежного оцінювання, забезпечити функціонування пунктів перевірки тестових завдань, організувати роботу мережі пунктів реєстрації та тестування, забезпечити навчання працівників закладів освіти для роботи на пунктах тестування та перевірки тестових робіт, а також провести роз’яснювальну роботу серед громадян щодо порядку проведення зовнішнього незалежного оцінювання та особливостей вступу до вищих навчальних закладів І – ІV рівнів акредитації.