За даними щотижневого моніторингу Головного управління праці та соціального захисту населення Луганської облдержадміністрації, станом на 08.05.2009 року загальна сума заборгованості із заробітної плати у порівнянні з попередньою звітною датою (30.04.2009 року) зменшилася на 15,2 млн. грн. (15,8%) і склала 81,1 млн. грн.
По економічно активних підприємствах заборгованість із виплати заробітної плати зменшилася на 15,3 млн. грн. (або на 25,5 %) і склала 44,6 млн. грн. Відсутня заборгованість із заробітної плати на підприємствах міста Ровеньки, а також Білокуракинського, Міловського, Троїцького, Новоайдарського, Новопсковського, Марківського та Старобільського районів.
Заборгованість з виплати заробітної плати працівникам підприємств державної та державно-корпоративної форм власності зменшилася на 3,1 млн. грн. (або на 22,3%) і складає 10,8 млн. грн.
По підприємствах комунальної та комунально-корпоративної форми власності сума невиплаченого боргу зменшилася на 1,1 млн. грн. (або на 20,8%) і склала 4,2 млн. грн.
По підприємствах, які проходять процедуру санації або банкрутства сума боргу зменшилася на 0,1 млн. грн. (або на 0,3%) і складає 33,5 млн. грн.
По економічно неактивних підприємствах сума боргу залишається на рівні попередньої звітної дати – 2,9 млн. грн.
Міськими та районними комісіями з питань забезпечення своєчасності та повноти сплати податків і погашення заборгованості із заробітної плати та соціальних виплат протягом тижня проведено 5 засідань, у тому числі в містах Алчевську, Брянці, Луганську, Свердловську, а також у Краснодонському районі.
З метою здійснення контролю за додержанням законодавства про працю спеціалісти управлінь праці та соціального захисту населення провели перевірки на 8 підприємствах. Для вжиття заходів до керівників, які порушують законодавство про працю, матеріали перевірки «Сек’юріті бізнес компані» у м. Сєвєродонецьку направлено до органів прокуратури на міста.
Робота по погашенню заборгованості із заробітної плати на підприємствах області триває та знаходиться на постійному контролі облдержадміністрації.
|