05 лютого 2010, 08:35

У містах та районах області: Марківський район

● 4 лютого 2010 року під головуванням заступника голови-керівника апарату райдержадміністрації Тищенко Н.М. відбулася нарада з селищним та сільськими головами рад. У заході взяли участь заступники голови районної державної адміністрації Золотоверх В.Д. та Цовма О.О. На нараді були розглянуті питання «Про стан матеріально-технічного забезпечення підготовки та проведення повторних виборів Президента України 7 лютого 2010 року» та «Про хід виконання заходів згідно розпорядження кабінету Міністрів України № 1320 від 04.11.2009 року "Про затвердження Національного плану дій щодо підвищення рівня благоустрою населених пунктів на 2010-2015 роки"». Крім того, учасники склали план виконання протокольних доручень за підсумками апаратної наради у першого заступника голови Луганської обласної державної адміністрації. Також були розглянуті розроблені заходи, що направлені на ліквідацію наслідків підтоплення території в селах району.

●  У районі діє Програма допризовної підготовки і військово-патріотичного виховання молоді на 2009-2010 роки, що затверджена розпорядженням голови райдержадміністрації від 27.10.08р. №623. Навчальні заняття були організовані на належному рівні в усіх загальноосвітніх навчальних закладах. Програма (обсягом 140 годин) виконана у повному обсязі в усіх загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів. У рамках військово-патріотичного виховання учнів проводилися конкурси, спартакіади, зустрічі з ветеранами війни та праці, організовано догляд за могилами загиблих воїнів. Юнаки старших класів брали активну участь в усіх районних та обласних змаганнях, акціях. Виконано ряд заходів районної програми допризовної підготовки і військово-патріотичного виховання молоді на 2009-2011 роки. На завершальному етапі вивчення курсу ДПЮ відповідного до спільного наказу Марківського об’єднаного військового комісаріату та відділу освіти Марківської райдержадміністрації від 15.04.2009 р. №73 на базі Марківської гімназії проведено підсумкові навчально-польові збори для 53 юнаків та санітарних дружин у складі 32 дівчат.