17 березня 2010, 09:35

42 жителі Луганщини звернулися на «гарячу лінію» із захисту прав споживачів.

Напередодні Всесвітнього дня прав споживача, 11 березня 2010 року, було проведено телефонну «гарячу лінію» «Споживач – Управління у справах захисту прав споживачів – ДП "Луганськстандартметрологія"». Проведення гарячої лінії було ініційовано управлінням у справах захисту прав споживачів у Луганській області спільно з ДП «Луганськстандартметрологія».

Метою проведення такого заходу стало інформування споживачів про їх права щодо якості і безпеки продукції і послуг, що надаються в регіоні, залучення уваги місцевих органів виконавчої влади, суб’єктів господарювання до споживчої проблематики.
За результатами проведеної «гарячої лінії» всього надійшло 42 звернення громадян з міст: Луганськ – 32; Алчевськ – 2; Лисичанськ, Ровеньки, Краснодон, Молодогвардійськ, Попасне, с. Роскошне, смт. Петровське та Новоайдарський район по 1 зверненню.
Найбільше звернень (47,6%) стосувалися непродовольчої групи товарів, майже 43% звернень було присвячено наданню послуг та 9,5% – продовольчої групи товарів.
За результатами розгляду звернень громадян прийнято 6 письмових звернень. За іншими питаннями надані відповідні роз’яснення та повна консультаційна допомога щодо подальших дій.