25 березня 2010, 11:11

У містах та районах області: Троїцький район

● 23 березня 2010 року відбулося засідання Громадської ради при райдержадміністрації. Засідання вів голова Громадської ради Сухомлін В.М. У засіданні взяли участь голова райдержадміністрації Круподеря С.М. та керівник апарату Авксентенко Т.М. Учасники розглянули проекти розпоряджень голови райдержадміністрації «Про стан виконання Комплексної програми профілактики злочинності у Троїцькому районі на 2007-2010 роки» та «Про виконання плану заходів щодо покращення стану справ у всіх сферах господарювання, стилю і методів роботи, усуненню недоліків, виявлених у ході комплексної перевірки Троїцької райдержадміністрації у листопаді 2009 року». Вирішено взяти до відома проекти розпоряджень Круподері С.М. та розглянути їх на засіданні колегії райдержадміністрації.

● 23 березня 2010 року відбулося засідання колегії райдержадміністрації. Засідання вів голова районної держадміністрації Круподеря С.М. У засіданні колегії взяли участь сільські голови, керівники підприємств, організацій, установ, підприємці району, начальники відділів і управлінь райдержадміністрації, апарат райдержадміністрації. Вони розглянули стан виконання Комплексної програми профілактики злочинності у районі на 2007-2010 роки та хід виконання плану заходів щодо покращення стану справ у всіх сферах господарювання, стилю і методів роботи, усуненню недоліків, виявлених у ході комплексної перевірки райдержадміністрації у листопаді 2009 року. По першому питанню вирішено доручити РВ ГУ МВС України в Луганській області, селищному та сільським головам – вжити заходів щодо дотримання законодавства з питань протидії незаконному обігу наркотичних речовин, психотропних засобів та виконання антиалкогольного законодавства. Також їм доручено вжити дійових заходів щодо покращення діяльності громадських формувань з охорони громадського порядку та державного кордону на відповідній території. Селищному та сільським головам протягом березня-квітня поточного року доручено розглянути на засіданнях сесії питання стану злочинності з обов’язковим запрошенням дільничих інспекторів міліції, які обслуговують відповідну територію. Також вони мають вирішити питання щодо виділення кабінетів дільничим інспекторам міліції, які обслуговують територію сільських рад. По другому питанню вирішено інформацію взяти до відома. Заступникам голови, керівнику апарату райдержадміністрації, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, центральної районної лікарні – доручено питання, порушені під час проведення комплексної перевірки, тримати на контролі.