«Переважна більшість споживачів при виборі в торгівельній мережі зацікавлюються продукцією з нижчою ціною, не знайомляться з маркуванням, не запитують необхідну інформацію про відповідність товару в продавця. Відтак до домашнього столу луганчан часто потрапляють продукти низької якості, більш того – небезпечні для здоров’я», – вважає начальник управління у справах захисту прав споживачів у Луганській області Микола Лукашик.
За його словами, при здійснені перевірок суб’єктів підприємницької діяльності з контролю якості порушення частіше виявляються на продовольчих ринках і у малих магазинах, ніж у магазинах крупних та спеціалізованих.
Як позитивний приклад він навів таке крупне підприємство, як ЗАТ «Луганський м’ясокомбінат» (ТМ «Луганські делікатеси»). Це підприємство поступово перейшло на роботу відповідно до вимог нових ДСТУ: проведена реконструкція виробничої лабораторії, систематично велися дослідження вхідної сировини і підбір постачальників, опрацьовувалися різні варіанти рецептур і технологічних параметрів, здійснювалися техніко-економічні розрахунки тощо.
«Звісно, відтепер – із введенням у дію нових стандартів на ковбасні вироби – роботи у відповідальних органів побільшає. Для вирішення проблемних питань потребується більш дієва спільна робота щодо здійснення ефективних контролюючих заходів, підвищення інформованості, обізнаності споживачів» – зазначив Микола Лукашик.
Нагадаємо, що 23 квітня 2010 року на базі ДП «Луганськстандартметрологія» пройшла нарада на тему на тему: «Про стан виробництва та реалізації м’ясної продукції на території Луганської області після впровадження з 1 січня 2010 року державних національних стандартів (ДСТУ 4427:2005, 4433:2005, 4435:2006, 4436:2005. на ковбаси: сирокопчені та сиров’ялені; смажені; напівкопчені; варені, сосиски, сардельки, хлібці м`ясні. Загальні технічні умови)». У заході брав участь і начальник управління у справах захисту прав споживачів у Луганській області Микола Лукашик.
|