Під час другої сесії обласної ради шостого скликання депутати затвердили Регіональну цільову комплексну програму розвитку системи охорони здоров’я Луганської області на 2011-2014 роки.
Щорічний обсяг фінансування заходів Програми визначається при затвердженні обласного бюджету на кожний бюджетний рік. Головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем Програми було визначено Головне управління охорони здоров’я облдержадміністрації.
Метою програми є профілактика і зниження рівня захворюваності, інвалідності і передчасної смертності населення області, впровадження новітніх організаційно-управлінських і медичних технологій в практику роботи медичних установ області та вдосконалення системи надання первинної, спеціалізованої і високоспеціалізованої медичної допомоги.
Протягом 2011-2014 років Програмою передбачено передача низки спеціалізованих лікувальних установ, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ та міст Луганської області, в комунальну власність територіальних громад відповідних міст.
Також Програмою заплановано відкриття в загальноосвітніх закладах області спеціалізованих класів медико-біологічного профілю на територіях, де спостерігається найбільший дефіцит медичних кадрів. Згідно положень Програми, медичні працівники будуть забезпечені житлом за рахунок коштів бюджетів міст та районів.
Крім цього, одними з основних завдань Програми є створення сучасної консультативно-діагностичної поліклініки та сучасного відділення екстреної медичної допомоги на базі Луганської обласної клінічної лікарні.
Особливу увагу в Програмі приділено охороні здоров’я матері та дитини. Зокрема, передбачено формування багаторівневої системи надання перинатальної допомоги шляхом організації міжрайонних акушерських стаціонарів і перинатальних центрів. Також планується оснащення пологових стаціонарів сучасною ультразвуковою апаратурою.
Очікується, що реалізація Програми значно знизить загальну смертність населення та рівень метринської та малюкової смертності, поліпшить здоров’я жителів області.
|