28 грудня 2011, 14:14

Для підвищення якості послуг у сфері ресторанного господарства та торгівлі створено «гарячу лінію».

Як повідомляє Головне управління економіки Луганської облдержадміністрації, для підвищення якості послуг у сфері ресторанного господарства та торгівлі, а також задля виявлення порушень в цих сферах – створено «гарячу лінію».

У разі виникнення проблем щодо порушення прав чинного законодавства в сфері ресторанного бізнесу та в торгівельних організаціях області жителі Луганщини можуть звернутися за телефоном (0642) 53-80-37. Дзвінки приймаються з понеділка по четвер з 8:30 до 17:00, у п’ятницю з 8:30 до 15:45, перерва з 12:00 до 13:00.
Зазначимо, що «гаряча лінія» організована на підставі наказу начальника Головного управління економіки від 09.12.2011 №69.