У зв’язку із стійкою спекою в Україні Донецька залізниця вживає додаткові заходи для забезпечення безпеки руху залізничного транспорту. Це пов’язано з фізичними процесами, що відбуваються у рейках при їх нагріванні. На всіх ділянках діють пости безпеки, на яких фіксується температура рейок, а дані передаються колійним бригадам. Організовано цілодобове чергування аварійних бригад, укомплектованих усім необхідним інвентарем. Про це повідомляє управління транспорту та зв’язку Луганської облдержадміністрації.
Наразі проводиться посилена перевірка стану залізничного полотна. Зокрема, працівники колійного господарства залізниці організували щоденні додаткові обходи колій, під час яких досвідчені фахівці за допомогою колієвимірювальних і дефектоскопічних приладів перевіряють стан рейкошпальної решітки та зазори в стиках рейок.
У всіх депо проводяться інструктажі з локомотивними бригадами щодо посилення пильності під час поїздки.
Виміри температури рейок у період найбільш високих температур проводяться щогодини. На деяких ділянках Донецької залізниці рейки залізничного полотна розігріваються понад 50 градусів за Цельсієм. Так, 4 серпня в районі станції Луганськ температура рейок досягла 55 градусів за Цельсієм. Задля безпеки швидкість руху поїздів на окремих ділянках з 14 до 18 години була обмежена до 60 км/год.
Для покращення умов проїзду пасажирів перед кожним відправленням у рейс обов’язково оглядається все обладнання вагонів і проводиться технічне обслуговування систем кондиціонування, вентиляції і механізмів відкривання вікон, проводяться контрольні перевірки систем водопостачання.
У кожному вагоні, що виходить в рейс, обов’язково є аптечка для надання першої медичної допомоги. У випадку, якщо пасажиру стане зле, потрібно звернутися до провідника або до начальника потягу, який у разі необхідності може викликати «швидку» до найближчої станції.
На вокзалах Донецької залізниці працюють медичні пункти, де можна отримати консультацію фахівця, а у разі важкого стану – медичну допомогу.
|