«Гаряча лінія» голови Луганської облдержадміністрації Пристюка В.М. з 1 червня 2013 року працює на базі Державної установи «Луганський обласний контактний центр».
Одним із важливих пріоритетів у роботі Луганської облдержадміністрації є розвиток взаємодії з громадськістю та налагодження суспільного діалогу. Вирішенню цього завдання активно сприяє «гаряча лінія» голови облдержадміністрації Пристюка Володимира Миколайовича 0-800-502-079 – телефонний центр спілкування голови, заступників голови облдержадміністрації з громадянами, що дозволяє їм оперативно отримувати інформацію від органів виконавчої влади.
Звернутися на «гарячу лінію» губернатора може кожний громадянин. Крім того, приймаються в телефонному режимі заяви, пропозиції, скарги від представників підприємств, установ та організацій, суб’єктів підприємницької діяльності.
Усі заяви, які надходять на «гарячу лінію», приймають фахівці Державної установи «Луганський обласний контактний центр» та невідкладно надсилають безпосереднім виконавцям відповідно до їх компетенції, які розглядають звернення та надають заявникам письмові відповіді.
Важливо знати, що реєструються та розглядаються лише звернення, які стосуються компетенції органів виконавчої влади.
«Гаряча лінія» голови облдержадміністрації працює з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00 години, в п’ятницю з 8:00 до 16:00 години. Субота, неділя та святкові дні – вихідні.
Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні, дзвінки з мобільних телефонів абоненти сплачують відповідно до тарифів оператора мобільного зв’язку.
Зателефонувавши на «гарячу лінію» голови Луганської облдержадміністрації 0-800-502-079, потрібно повідомити своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання і адресу, контактний телефон та чітко і коротко викласти суть порушеного питання (скарги, зауваження, пропозиції тощо). Зареєстровані звернення розглядаються у відповідних органах виконавчої влади, де перевіряються викладені факти, у разі необхідності приймаються відповідні рішення та надаються відповіді заявникам.
Луганський обласний контактний центр постійно контролює хід та терміни розгляду звернень, за необхідності – здійснює зворотний зв’язок з громадянами та перевірки з виїздом за місцем проживання заявників.
Звернення, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються протягом 5 днів, а ті, що потребують додаткового вивчення – протягом 15 днів після їх надходження. У разі, коли орган виконавчої влади з об’єктивних причин прийняв рішення щодо продовження строку розгляду звернення, він інформує про це заявника і контактний центр в установленому порядку. При цьому загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, та надання відповіді заявнику, не може перевищувати 30 днів. Заявник також має можливість дізнатися про хід розгляду свого звернення. Для цього потрібно зателефонувати на «гарячу лінію» губернатора 0-800-502-079 та назвати індивідуальний номер свого звернення, який раніше був наданий фахівцем Центру.
Відповідь заявник отримує від органу виконавчої влади у письмовому вигляді на зазначену ним адресу. Якщо відповідь з якихось причин не задовольнила заявника, він має можливість повторно зателефонувати на «гарячу лінію», повідомити номер свого звернення та зареєструвати повторне звернення, яке буде розглянуте в установленому порядку.
Фахівці Державної установи «Луганський обласний контактний центр» завжди з розумінням та увагою ставляться до усіх, хто телефонує на «гарячу лінію» голови Луганської облдержадміністрації, намагаються зробити все можливе для того, щоб їх проблеми були почуті в органах виконавчої влади. Неважливо чи то буде скарга, чи подяка «гаряча лінія» завжди на зв’язку з громадянами Луганської області.
Людмила Прибудько, директор Центру.
|