«Криниця людяності та милосердя» – під таким гаслом проходив обласний конкурс на кращий волонтерський загін професійно-технічного навчального закладу Луганщини. Його другий рік поспіль організовує Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Луганській області.
Конкурс проходив в три етапи: підготовчий – на рівні училища, теоретичний та практичний на рівні області. До участі у ІІІ етапі були запрошені 26 навчальних закладів, які перемогли у номінаціях «Найкращий волонтерський загін», «Кращий волонтерський загін», «Волонтер року».
Заключний етап відбувся 12 червня 2013 року на базі ДНЗ «Луганське ВПУ автосервісу» (директор Пасєка М. І.). Командири волонтерських загонів, активні волонтери училищ презентували свої загони, їх діяльність. Завданням заключного етапу конкурсу було презентувати діяльність загону, при цьому проявити креативність, спроможність до самореалізації та самопрезентації.
Оцінювала діяльність волонтерських загонів компетентне журі до складу якого входила заступник голови обласної організації Товариства Червоного Хреста Л.І.Загребіна.
Виборювали перемогу 19 волонтерських загонів у номінаціях «Волонтерський загін року», «Соціальна корисність року», «Волонтер року», «Молодіжні ініціативи року», «Краща соціальна турбота», «Соціальний піклувальник року», які в своїх презентаціях велику увагу приділили спільній роботі з Товариством Червоного Хреста.
Переможці та лауреати у вищезазначених номінаціях одержали грамоти НМЦ ПТО у Луганський області. Луганська обласна організація Товариства Червоного Хреста України та Луганська обласна організація ветеранів України вручили кращим загонам та волонтерам грамоти та дипломи.
Тож волонтерські загони Луганщини будуть і надалі виявляти та розвивати організаторські здібності учнівської молоді, надавати соціальну допомогу людям похилого віку, ветеранам війни та праці, сім'ям, які опинилися в скрутних життєвих обставинах.
Волонтерська діяльність в ПТНЗ Луганської області є консолідацією зусиль молоді, педагогів, червонохресних та ветеранських організацій направлених на позитивний вплив однолітків при виборі ними життєвих цінностей.
|