15 липня 2013, 10:10

Луганськ планується залучити до проекту оновлення громадського електротранспорту.

Луганськ визначено одним з 22-х міст України, які після детального аналізу планується залучити до проекту оновлення громадського електротранспорту. Про це повідомляє прес-служба Віце-прем'єр-міністра України Олександра Вілкула.

Олександр Вілкул зазначив, що в 2013 році Урядом прийнято Програму активізації економіки, у рамках якої передбачено надання підтримки місцевим громадам для оновлення громадського електротранспорту. Зокрема, протягом 2013-2014 років планується придбати 280 нових тролейбусів вітчизняного виробництва зі ступенем локалізації не менше 80% (ступінь локалізації виробництва в Україні).

У новому транспорті задіяні енергозберігаючі технології з економією до 40% електроенергії та забезпечені всі умови для комфортного перевезення пасажирів, зокрема, людей з особливими потребами. Крім того, вітчизняний тролейбус у кілька разів дешевший за аналоги іноземних виробників.

«Курс на імпортозаміщення шляхом підтримки вітчизняного виробника – це перш за все потужний імпульс для розвитку національної економіки. А це означає відкриття в Україні нових виробництв, розробку нових технологій, створення нових робочих місць та підвищення заробітних плат», – сказав Олександр Вілкул.

Для придбання тролейбусів планується застосувати механізм співфінансування державного та місцевих бюджетів.

Органи місцевого самоврядування міст, де працює електротранспорт, висловили готовність щодо придбання на вищезазначених умовах нового транспорту. До проекту після детального аналізу планується залучити 22 міста (Луганськ, Вінниця, Житомир, Слов’янськ, Донецьк, Краснодон, Запоріжжя, Біла Церква, Дніпропетровськ, Алчевськ, Луцьк, Харків, Київ, Львів, Миколаїв, Одеса, Кременчук, Тернопіль, Горлівка, Сімферополь, Чернігів, Севастополь).

Зазначено, що в Україні близько 68% тролейбусів потребують заміни. З них більше половини мають термін експлуатації понад 20 років. Останніми роками парк громадського електротранспорту оновлювався, переважно за рахунок придбання б/у машин з європейських країн.