30 серпня 2013, 11:11

АМКУ надав рекомендації Державній міграційній службі України щодо недопущення або нав’язування громадянам необов’язкових платних послуг.

За повідомлення прес-служби Антимонопольного комітету України, АМКУ рекомендував Державній міграційній службі України (ДМС) вжити заходів щодо недопущення або нав’язування громадянам України необов’язкових платних послуг під час отримання ними паспорта громадянина для виїзду за кордон.

У 2013 році до Комітету надходили численні скарги громадян нашої країни на дії органів Державної міграційної служби України, які, зокрема, мають місце під час організації надання адміністративних послуг з оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон.

У ході проведеного органами Комітету дослідження було встановлено, що у 2013 році в приміщеннях ДМС України заявникам-громадянам України бланки заяв, а також квитанції на оплату адміністративної послуги видають не службовці ДМС України, а працівники ДП «Документ». У перелік квитанцій входять квитанції на оплату консультацій державного підприємства, оплату страхових послуг та інші, які не є обов’язковими. Такі дії містять ознаки порушення статті 16 Закону України «Про захист економічної конкуренції».

Про результати розгляду рекомендацій Державна міграційна служба України зобов’язана повідомити Комітет у 30-денний термін.