27 вересня 2013, 14:25

Відкрито Консультаційний Центр при ГУ ДСНС у Луганській області.

Фото ГУ ДСНС у Луганській області

27 вересня 2013 року за участю представників облдержадміністрації та облради при Головному управлінні Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області урочисто відкрився Консультаційний Центр. Про це повідомляє ГУ ДСНС у Луганській області.

Вітаючи рятувальників з цією дійсно знаменною подією, перший заступник голови облдержадміністрації Едуард Лозовський відзначив, що на Луганщині працює один з найкращих в країні Центр адміністративних послуг, однак люди, зокрема, підприємці мають право на більш детальну та кваліфіковану інформацію, яку їм зможуть надати у рятувальній службі.

Про основні завдання Центру, серед яких забезпечення якісного й доступного отримання громадянами адміністративних послуг та надання інформації про права й обов’язки громадян у сфері цивільного захисту і діяльність Головного управління, розповів начальник Головного управління ДСНС у Луганській області Олександр Дробот.

Спектр питань, з яких можна звернутися до Центру, різноманітний – починаючи від того, як розпочати підприємницьку діяльність, і закінчуючи тим, як поводитися в надзвичайних ситуаціях. Для надання кваліфікованих консультацій фахівці-консультанти (а це юристи, працівники державного пожежного нагляду, техногенної безпеки та інших служб Головного управління) залучатимуть експертів інших установ і організацій.

Великим кроком назустріч євроінтеграції назвав відкриття цього об’єкту голова ради підприємців Луганської області Геннадій Морозов, наголосивши на тому, що структура, яка раніше лише контролювала і карала, нині стала прозорою і готова допомагати вітчизняному бізнесу.

Під час екскурсії по Центру присутні змогли ознайомитись із різними варіантами надання інформації: листівками, стендами, буклетами, екраном, з якого транслюватимуться ролики соціальної реклами, спрямовані на попередження надзвичайних ситуацій і підвищення рівня знань правил пожежної безпеки. До речі, необхідну пораду можна отримати не тільки під час особистого прийому, але й за телефоном та через Інтернет. Коротку довідку про роботу Консультаційного Центру розміщено на стенді при вході в Головне управління.

Одразу ж після урочистостей консультцентр прийняв перших відвідувачів.