|
Фото РДА |
У Біловодському районі розглянуто перспективи молочної сфери у рамках реалізації ініціатив Президента України Віктора Януковича щодо розвитку внутрішнього ринку.
Розвиток внутрішнього ринку виробництва товарів і послуг передбачає концентрацію зусиль і ресурсів підприємств і організацій, місцевих органів влади на дільницях, які передбачають ефективність виробництва і конкурентоспроможність виробленої продукції. Саме цьому дуже важливому і актуальному питанню була присвячена робоча нарада першого заступника голови районної державної адміністрації Вадима Муратова з колективом ПАТ «Біловодський маслоробний завод». У заході взяли участь голова правління «Біловодський маслоробний завод» Валентина Чубенко, спеціалісти цієї організації.
У ході зустрічі були обговорені питання виробництва нових видів продукції й їх реалізації, збільшення робочих місць, а також проблеми, які сьогодні стоять на перешкоді розвитку молочного підприємства.
Слід відзначити, що сьогодні ПАТ «Біловодський маслоробний завод» є головним бюджетоутворюючим промисловим підприємством Біловодського району, продукція якого (а це близько 30 найменувань) користується попитом не тільки на регіональному, а й на національному ринку.
У рамках реалізації ініціатив Президента України, спрямованих на розвиток внутрішнього ринку, в 2013 році в Луганській області затверджена Регіональна програма розвитку внутрішньообласної кооперації на 2013-2017 роки, яка передбачає формування виробничої інфраструктури для розвитку та підтримки внутрішньообласної та міжгалузевої кооперації та забезпечення навантаження виробничих потужностей підприємств регіону, упровадження різноманітних форм кооперації між підприємствами та збереження і створення нових робочих місць.
Під час робочого діалогу голова ПАТ «Біловодський маслоробний завод» Валентина Чубенко відзначила, що на підприємстві постійно оновлюється технологічне та допоміжне обладнання, яке відповідає сучасним вимогам передових технологій, на придбання якого кожного року виділяється 500-600 тис. грн., збільшується кількість робочих місць і розширюється ринок збуту молочної продукції. Сьогодні споживачами молочної продукції маслоробного заводу є жителі Луганської, Донецької, Запорізької областей. «У подальшому ринок збуту продукції планується поширити», – додала вона.
Підбиваючи підсумки робочої зустрічі з колективом ПАТ «Біловодський маслоробний завод», Вадим Муратов підкреслив, що сьогодні одна із складових Програми економічних реформ – це модернізація виробництва і підвищення конкурентоспроможності продукції. Над цим питанням повинні працювати керівництво і колектив даного підприємства, бо від цього залежить рівень життя наших жителів, які працюють на даному підприємстві, надходження в місцеві бюджети і, головне, розвиток території.
|