08 січня 2014, 08:35

У Біловодському управлінні ПФУ введено нову форму обслуговування громадян.

В управлінні Пенсійного фонду України в Біловодському районі вже понад місяця функціонує «громадська приймальня», яка працює за принципом «єдиного вікна». Її створення стало завершальним етапом у процесі переходу пенсійної служби району до сучасного формату прийому та обслуговування громадян. Нова форма надання адміністративних послуг передбачає створення зручних умов для обслуговування жителів району, забезпечення безперешкодного доступу до необхідної інформації та підвищення якості надання послуг у сфері пенсійного забезпечення.

Упровадження нового методу роботи з відвідувачами свідчить про постійну роботу районного управління в напрямку виконання соціальних ініціатив Президента України Віктора Януковича, що передбачають насамперед відновлення довіри суспільства до державної політики, спрямованої на покращення життя громадян.

З метою ознайомлення з роботою «громадської приймальні» напередодні Нового року до районного управління Пенсійного фонду України завітали заступник голови Біловодської районної державної адміністрації Людмила Морозова і голова районної ради ветеранів Марія Ковальова.

Під час зустрічі перший заступник начальника управління Віталій Діденко ознайомив присутніх з принципами функціонування «єдиного вікна», визначивши при цьому пріоритети та завдання. Відтепер кожен із відвідувачів матиме можливість отримати послуги з різних питань діяльності управління, кваліфіковані роз’яснення, консультації з питань пенсійного забезпечення, подати заяву та необхідні документи для призначення чи перерахунку пенсії, отримати пенсійне посвідчення, не вистоюючи черги, не оббиваючи пороги кабінетів.

При цьому він відзначив, що навіть такий короткий період роботи в цій системі довів правильність вибраного шляху, так як дозволив позбутись черг, забезпечити прозорість і відкритість у наданні послуг, тим самим упереджуючи прояви корупційних діянь та підвищуючи якість обслуговування громадян. При організації роботи «громадської приймальні» відмовились від попереднього графіку прийому – понеділок, вівторок. На сьогодні – приймальня працює щоденно, відвідувачі можуть звернутись на протязі робочого дня у зручний час.

Таку форму обслуговування громадян із застосуванням сучасних інформаційних технологій, перш за все, оцінили пенсіонери, застраховані особи та страхувальники. Переваги очевидні: забезпечено вільний доступ громадян до необхідної інформації, послугу можна отримати швидко, зручно, в комфортній обстановці. Протягом грудня такою можливістю вже скористалися 286 громадян.

Начальник районного управління Фонду Ольга Шуліка зазначила, що функціонування «громадської приймальні» за принципом «єдиного вікна» дозволить значно покращити якість надання послуг мешканцям Біловодського району, створить комфортні умови для прийому.

«Удосконалення надання адміністративних та соціальних послуг є одним з головних завдань, поставлених перед органами влади Віктором Януковичем, – підкреслила Людмила Морозова. – І Пенсійний фонд – одна з тих державних інституцій, яка конкретними справами демонструє дієвість принципу «влада для людей», впевнено і послідовно впроваджує нову соціальну державницьку політику – від обґрунтованих рішень до результативних дій».