09 січня 2014, 15:45

«Єдині вікна» працюють у 31 управлінні ПФУ Луганщини.

Фото ПФУ в Луганской области

2013 рік для Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області став роком змін в системі надання соціальних послуг. Нові підходи в роботі перш за все спрямовані на підвищення якості обслуговування громадян. Відтепер у 31 управлінні Луганської області працюють приймальні за принципом «єдиного вікна».

Як повідомляє Головного управління ПФУ в Луганській області, головною метою такого нововведення є зручність доступу всіх категорій громадян до необхідної інформації та здійснення прийому без встановлення спеціальних днів і годин, без поділу за різноманітними  принципами. 

За словами начальника головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області Євгена Комчадалова, за жовтень-грудень 2013 року в «єдиному вікні» громадянам було надано близько 26 тис. консультацій. Майже 73% з них стосувалися питань пенсійного забезпечення. Інші – це питання умов набуття страхового стажу застрахованою особою, питання добровільного страхування та отримання інформації із системи персоніфікованого обліку.

Приймальні за принципом «єдиного вікна» забезпечують спрощення процедур отримання послуг, підвищення якості та комфортності їх надання, прозорості та відкритості роботи органів Пенсійного фонду Луганської області. Головна перевага такої модернізації – в можливості громадян швидко та в одному місці не лише отримати консультації з питань застосування законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, а й подати необхідні документи для призначення або перерахунку пенсій, отримати пенсійні посвідчення або страхові свідоцтва, довідки чи допомогу.

Усі приміщення, де здійснюється прийом та обслуговування громадян Луганської області, обладнані місцями для сидіння, стійками для оформлення документів, оснащені комп’ютерною технікою, телефонним зв’язком, інформаційними стендами з довідковою та роз’яснювальною інформацією для відвідувачів Пенсійного фонду.

Майже у всіх приймальнях на Луганщині функціонують в постійно діючому режимі інформаційні кіоски, що на підставі страхового свідоцтва дозволяють переглянути будь-які відомості про себе як застраховану особу, що містяться в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, зокрема, про сплачені внески, набутий страховий стаж, розмір заробітної плати, необхідний для призначення пенсії тощо.