09 січня 2014, 16:25

Майже 120 дзвінків надійшло на «гарячу лінію» голови Луганської облдержадміністрації за період новорічних свят.

Задля забезпечення права громадян вільно звертатися до органів виконавчої влади та з метою оперативного опрацювання звернень громадян, які надходять на «гарячу лінію» голови Луганської облдержадміністрації Володимира Пристюка, в новорічні свята: 2, 3 та 6 січня 2014 року – в Луганському обласному контактному центру було встановлено чергування фахівців установи.

Як повідомляє ДУ «Луганський обласний контактний центр», за час чергування у святкові дні на телефони «гарячої лінії» надійшло 117 дзвінків від громадян нашої області, переважна більшість яких (80%) стосувалась проблем в житлово-комунальному господарстві і, перш за все, це відключення водопостачання (Алчевськ, Стаханов) перебої в подачі електроенергії та опалення (Луганськ).

Слід відзначити, що спільними зусиллями фахівців Центру та Департаменту житлово-комунального господарства Луганської облдержадміністрації вдалося відновити водопостачання у житловому будинку міста Стаханов по вул. Енгельса, 8. А за допомогою аварійних служб Луганська, зокрема Жовтневого та Ленінського районів, були вирішені питання опалення житлових будинків на кварталах Шевченка, 46 та Якіра, 13, усунено витікання каналізаційних вод біля житлового будинку по вул. Курчатова, 1.

«Важливо, щоб громадяни з розумінням ставились до головної мети організації «гарячої лінії» губернатора – це упередження соціальної напруги серед населення та болючих проблем територій», – зазначила директор Державної установи «Луганський обласний контактний центр» Людмила Прибудько, коментуючи роботу центру.