17 січня 2014, 14:14

У Луганську стартувала Різдвяна медіа-школа.

Специфіку журналістських розслідувань, відмінність газет від інтернет-видань, а також як провести прес-конференцію або, наприклад, створити цікаву пізнавальну телепередачу, – про це і багато що інше луганчанам розповідатимуть на Різдвяній медіа-школі.

Як повідомляє управління молоді та спорту облдержадміністрації, на базі Луганського національного університету імені Тараса Шевченка відкрилася Різдвяна медіа-школа. Слухачами стали школярі, студенти луганських вишів, місцеві журналісти і викладачі ЛНУ. Організатором виступила кафедра журналістики факультету української філології і соціальних комунікацій ЛНУ.

«Це вже друга Медіа-школа, організована нами. Вона масштабніша і ширша за своєю тематикою на відміну від Літньої школи. На цей раз спеціалісти торкнуться особливостей взаємодії журналістики і піару, сучасної тележурналістики, а також розказуватимуть про медіа як про бізнес», – відзначила завідувачка кафедрою журналістики факультету української філології і соціальних комунікація ЛНУ Наталія Федотова.

Упродовж п'яти днів майстер-класи проводитимуть провідні представники прес-служб, керівництво всеукраїнських телеканалів і практикуючі журналісти з різних міст України, а саме: Києва, Одеси, Харкова, Чернівців і Луганська.

Тренерами Різдвяної медіа-школи стали такі провідні спеціалісти, як Олександр Бутко – генеральний директор телеканалу «Тоніс» (м. Київ); Георгій Спасокукоцький – начальник відділу урядових трансляцій Першого Національного каналу, автор і ведучий кількох проектів, ведучий програми «Соціальний статус» на телеканалі «Тоніс» (м. Київ); Олександра Літвінова – директор інформаційного агентства «Репортер», працювала головним редактором ТРК «Нова Одеса» (м. Одеса) та інші.

Нагадаємо, 14-17 червня 2013 року на базі ЛНУ працювала 4-хденна Літня медіа-школа. Тоді увага приділялася новинній журналістиці і блоггерству.