29 січня 2014, 11:33

У 2013 році до управління держслужби Нацдержслужби України в Луганській області надійшло 105 письмових звернень громадян.

До управління державної служби Головного управління державної служби України в Луганській області в 2013 році надійшло 105 письмових звернень від жителів Луганщини. Всього в минулому році Національним агентством України з питань державної служби надано більше 13 тисяч роз'яснень на звернення громадян.

За повідомленням прес-служби Нацдержслужби України, безпосередньо до Нацдержслужби України від громадян надійшло 1121 індивідуальне та колективне письмове звернення. Кількість звернень громадян порівняно з 2012 роком збільшилась на 3,8% – у минулому році було 1080 звернень. Найбільше звернень – 211 надійшло з м. Києва, що складає 18,8% від їх загальної кількості, з Київської – 188 (16,8%), Одеської – 77 (6,9%), Львівської – 61 (5,4%), Донецької – 59 (5,3%), Дніпропетровської – 44 (3,9%), Полтавської – 41 (3,7%), Запорізької – 39 (3,5%) та Вінницької – 37 (3,3%) областей. Найменше – з Волинської – 7 (0,6%), Івано-Франківської – 9 (0,8%), Хмельницької та Кіровоградської – 13 (1,6%).

Основна частина звернень надходить від державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування та пенсіонерів з числа державних службовців. Від громадян, які мають встановлені законодавством пільги, а саме: інвалідів, ветеранів війни та праці, учасників ліквідації аварії на ЧАЕС та інших громадян, які потребують соціального захисту і підтримки, надійшло 47 звернень (4,2% від загальної кількості).

Основні питання, порушені у зверненнях цих категорій громадян, стосуються обчислення стажу державної служби, необхідного для призначення пенсії державного службовця, поліпшення матеріального та соціально-побутового забезпечення державних службовців, а також питання проходження державної служби.

Протягом 2013 року на особистий прийом звернулося 75 громадян. Крім того, минулого року проведено 50 прямих телефонних ліній «Державна служба». Під час їх роботи розглянуто 284 запитання від 254 громадян.

По регіонах України управліннями Держслужби протягом минулого року розглянуто 2 тис. 146 письмових звернень громадян та прийнято на особистому та виїзних прийомах 1 тис. 928 громадян. Це майже 1,5рази менше, ніж у 2012 році. Також територіальними органами Головдержслужби за затвердженими графіками проводяться прямі телефонні лінії «Державна служба» та «Суспільство проти корупції». Так, у звітному періоді було проведено 1 тис. 899 прямих телефонних ліній, на які звернулося більше 7,5 тис. громадян.

Аналіз звернень свідчить, що найбільше письмових звернень надійшло до управлінь державної служби Головдержслужби України в АР Крим та м. Севастополі – 214, Харківській – 138, м. Києві та Київській області – 124, Донецькій – 129, Одеській – 121, Дніпропетровській – 113, Черкаській – 106, Луганській та Миколаївській – 105 областях. Найменше таких звернень надійшло до управлінь у Рівненській – 40, Івано-Франківській – 46, Закарпатській – 49, Чернігівській, Кіровоградській та Житомирській – 50, Хмельницькій – 55 областях.

Нацдержслужба України продовжує вживати заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, у разі необхідності, поновлення порушених конституційних прав.

Так, у 2013 році згідно з Планом заходів, спрямованих на покращення організації роботи із зверненнями громадян та забезпечення гарантування реалізації конституційного права на звернення громадян до центральних та регіональних органів Нацдержслужби України, оновлено класифікатор звернень громадян в системі електронного документообігу «Мегаполіс. Документообіг». Також удосконалено роботу щодо обліку і контролю за вирішенням усних та письмових звернень громадян за результатами особистого прийому громадян керівництвом Нацдержслужби України, питання стану організації роботи зі зверненнями громадян включено до планів перевірок у територіальних органах.

Нагадаємо, що Нацдержслужба України забезпечує необхідні заходи щодо реалізації конституційного права громадян на звернення, неухильного виконання норм Закону України «Про звернення громадян» на засадах об’єктивності, всебічності та вчасності їх розгляду відповідно до вимог чинного законодавства України.