19 лютого 2014, 09:35

У Кремінському районі визначили основні завдання в роботі із зверненнями громадян на поточний рік.

Фото РДА

Основні завдання в роботі із зверненнями громадян на поточний рік визначено в ході колегії, засідання якої 17 лютого провів голова Кремінської райдержадміністрації Павло Яворський. Окрім начальників структурних підрозділів РДА на ньому були присутні селищний та сільські голови.

«Перед органами влади різних рівнів та місцевого самоврядування Глава держави ставить завдання приділяти підвищену увагу роботі зі зверненнями громадян, – зазначив Павло Яворський. – Система цієї роботи потребує модернізації, а також підвищення контролю і відповідальності з боку посадових осіб».

Протягом 2013 року головою та заступниками голови було проведено 89 особистих прийомів, у тому числі виїзних. Протягом року Павло Яворський відвідав кожну сільську територіальну громаду, де в обов'язковому порядку організовувався особистий прийом. Крім того, бажаючі могли оформити своє звернення, скориставшись скап-зв'язком або за допомогою соціальної мережі Facebook. Для ефективної роботи зі зверненнями та налагодження оперативного зв'язку із жителями району діяла телефонна «гаряча лінія».

Ще один аспект, до якого привернув увагу голова райдержадміністрації – робота із зверненнями громадян не має бути прив'язана до конкретної скарги, а повинна починатись із з'ясування та вирішення найбільш значущих для певної територіальної громади проблем. Так, із загальної кількості звернень, що надійшли до райдержадміністрації протягом минулого року, найчастіше люди звертались з приводу проблем у житлово-комунальній сфері. У зв'язку із цим одним із рішень засідання є проведення у квітні поточного року колегії РДА з питання подальшого розвитку житлово-комунального господарства району.

Загалом, протягом 2013 року до Кремінської РДА надійшло 519 звернень громадян. Із загальної кількості 311 – це письмові звернення, 208 громадян звернулося на особистому прийомі до голови райдержадміністрації та його заступників. Серед усіх заяв та скарг 44 – колективні (8%). Найбільш злободенними були питання комунального господарства – 161 або 31%, соціального захисту – 88 або 16%, сільського господарства – 68 або 13%, забезпечення законності та правопорядку – 60 або 11%, з них 39 стосувались захисту прав споживачів.

За результатами розгляду вирішено по суті 184 звернення, 333 громадянам направлено листи з роз’ясненнями. Одне звернення знаходиться на додатковому контролі.