09 липня 2015, 09:17

До Луганської обласної військово-цивільної адміністрації у першому півріччі 2015 року надійшло 771 звернення громадян

У першому півріччі 2015 року до Луганської обласної військово-цивільної адміністрації надійшло 771 звернення громадян із пропозиціями, заявами і скаргами, що на 282 менше, ніж за аналогічний період 2014 року (1053).

Від інвалідів Великої Вітчизняної війни, інвалідів війни та учасників бойових дій надійшло 14 звернень, від ветеранів праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту, – 62. Також було отримано 98 колективних звернень.

Основними проблемами, з вирішення яких зверталися громадяни до адміністрації, були соціальні проблеми. Це переміщення громадян із зони проведення АТО, переоформлення пенсій, соціальні виплати, отримання довідки переселенця, надання матеріальної допомоги (258), виплата заробітної плати (55). Також турбували громадян питання сфери житлово-комунального господарства: відшкодування збитків за пошкоджені під час бойових дій будинки та квартири, відновлення постійного енерго- та водопостачання (152), забезпечення законності та охорони правопорядку (102).

Були вирішені питання щодо надання заявникам матеріальної допомоги: на відновлення, ремонт будівель, лікування тощо. Так, наприклад, мешканці смт Нижнє-1 Попаснянського району надана допомога для відновлення будинку після обстрілу 20 січня 2015 року, мешканці Сєвєродонецька, яка проживає по вул. Новікова, 23Б, допомога надійшла для лікування та реабілітації дитини.

          Із загальної кількості звернень задоволено питання з таких проблем: надання медичної допомоги заявникам; захист прав споживачів щодо надання медичних послуг; відновлення водопостачання до житлового будинку по вул. Морозова, 30 у м. Лисичанську; проведення ремонту житлового будинку № 94 по просп. Леніна у м Лисичанську тощо.

У робочому графіку керівника Луганської обласної військово-цивільної адміністрації Геннадія Москаля постійні поїздки до населених пунктів області, а саме тих, що розташовані поблизу лінії розмежування. У ході цих поїздок очільник області зустрічається з місцевими мешканцями, вивчає їх потреби в гуманітарній допомозі, соціально-побутові потреби, щодо відновлення життєдіяльності інфраструктури. Саме після такої поїздки багатодітній родині із с. Артема, яка втратила житло після чергового обстрілу, надано новий будинок.

В області для громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, діють безоплатні консультації, необхідні для прийняття рішень з питань державного і приватного життя, захисту їх прав і свобод, наприклад, при Марківській райдержадміністрації працює «Громадська приймальня».

            У сфері роботи зі зверненнями громадян в Національній системі опрацювання звернень та взаємодії з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування працює ДУ «Луганський обласний контактний центр», який з 14 липня 2014 року у зв’язку з веденням на території Луганської області бойових дій продовжив свою роботу на базі Сватівської РДА, де була відновлена «гаряча лінія» облдержадміністрації.

З початку року Центром було прийнято та оброблено 6394 звернення, у тому числі на урядову «гарячу лінію» – 4207, на «гарячу лінію» облдержадміністрації – 2187.

У зверненнях на урядову «гарячу лінію» переважали теми соціального захисту населення – 2223 звернення (серед інших найбільш гострими були питання надання громадянам матеріальної допомоги – 1037, соціальні
виплати – 620, оформлення та надання субсидій – 366), житлово-комунального господарства – 560, з приводу тимчасового переміщення звернулося 183 громадянини.

Головними питаннями звернень на «гарячу лінію» облдержадміністрації були: оформлення пенсій та всіх видів соціальних виплат поза зоною АТО, їх неотримання – 781, питання оформлення перепусток – 386, процедури надання субсидій та інші питання ЖКГ – 296.

         Залишається актуальною проблемою гуманітарна допомога постраждалим від бойових дій. Інформація щодо таких випадків систематично передається працівниками Центру безпосередньо представникам Місії ООН в м. Сєвєродонецьку та відповідним управлінням соціального захисту населення.

Щодня інформація з проблем заявників надається безпосереднім виконавцям для оперативного реагування. На питання, порушені в зверненнях, громадяни завжди отримують вичерпну консультацію.