Протягом ІІІ кварталу 2015 року до Луганської обласної держадміністрації надійшло 543 звернення громадян, з них: 447 – поштою, 96 – на особистих прийомах.
У зверненнях до обласної держадміністрації за цей періоді громадянами було порушено 554 питання.
В основному у зверненнях були порушені питання соціального захисту (200), у тому числі надання матеріальної допомоги (164), переоформлення пенсії (15), житлово-комунального господарства (52), серед яких відшкодування збитків за пошкодженні під час бойових дій будинки та квартири (23), забезпечення дотримання законності охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян (46), у т.ч. щодо відкриття пішого переходу між смт Станицею Луганською та тимчасово окупованою територією (3).
Від інвалідів Великої Вітчизняної війни й інвалідів війни надійшло 4 звернення, від учасників війни, ветеранів праці, багатодітних сімей, пенсіонерів та інших громадян, які потребують соціального захисту – 137. Отримано 76 колективних звернень.
У постійній практиці голови Луганської обласної держадміністрації – керівника військово-цивільної адміністрації Георгія Туки робочі поїздки до населених пунктів, розташованих на «лінії розмежування» та зустрічі з їх мешканцями для ознайомлення з потребами у гуманітарній допомозі та вирішення нагальних проблем з відновлення життєдіяльності.
Також Георгій Тука та його заступники систематично проводять особисті прийоми громадян.
У місті Сватовому знаходиться Державна установа «Луганський обласний контактний центр», що також працює зі зверненнями громадян, здійснює свою діяльність у сфері роботи в Національній системі опрацювання звернень та безпосередньо співпрацює з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.
З початку року Центром було прийнято та оброблено 9923 звернення, у тому числі:
на урядову «гарячу лінію» надійшло 6905 звернень,
на «гарячу лінію» облдержадміністрації – 3018.
За ІІІ квартал надійшло звернень:
на урядову «гарячу лінію» – 2698,
на «гарячу лінію» облдержадміністрації – 831.
У зверненнях на урядову «гарячу лінію» за ІІІ квартал переважали наступні теми:
1. Соціальний захист населення – 1604 (серед інших найбільш гостро стояли питання оформлення та надання субсидій – 856, надання громадянам матеріальної допомоги – 412, виплати соціальних коштів – 211);
2. Питання житлово-комунального господарства – 300;
3. Повідомлення заявника про неотримання відповіді – 146.
На «гарячу лінію» облдержадміністрації:
-
Довідкова інформація – 241;
2. Оформлення пенсій та всіх видів соціальних коштів поза зоною АТО, їх неотримання – 198;
3. Питання перетину КПВВ – 117.
Залишається актуальним питання надання гуманітарної допомоги постраждалим від бойових дій громадянам. Інформація щодо таких випадків систематично передається працівниками Центру безпосередньо до представників місії ООН у м. Сєвєродонецьку та відповідним управлінням соціального захисту.
|