05 листопада 2015, 16:12

У ІІІ кварталі 2015 року до Луганської обласної держадміністрації надійшло 543 звернення громадян

Протягом ІІІ кварталу 2015 року до Луганської обласної держадміністрації надійшло 543 звернення громадян, з них: 447 – поштою, 96 – на особистих прийомах.

У зверненнях до обласної держадміністрації  за цей періоді громадянами було порушено 554  питання.

В основному  у зверненнях були порушені питання соціального захисту (200), у тому числі надання матеріальної допомоги (164), переоформлення пенсії (15), житлово-комунального господарства (52), серед яких відшкодування збитків за пошкодженні під час бойових дій будинки та квартири (23), забезпечення  дотримання законності охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян (46), у т.ч. щодо  відкриття пішого переходу між смт Станицею Луганською та тимчасово окупованою територією  (3).   

Від інвалідів Великої Вітчизняної війни й інвалідів війни надійшло 4 звернення, від учасників війни, ветеранів праці, багатодітних сімей, пенсіонерів та інших громадян, які потребують соціального захисту – 137. Отримано 76  колективних звернень.

У постійній практиці голови Луганської обласної держадміністрації – керівника військово-цивільної адміністрації Георгія Туки робочі поїздки до населених пунктів, розташованих на «лінії розмежування» та зустрічі з їх мешканцями  для ознайомлення з потребами у гуманітарній допомозі та вирішення нагальних проблем з відновлення життєдіяльності.

Також Георгій Тука та його заступники систематично проводять особисті прийоми громадян.

У місті Сватовому знаходиться Державна установа «Луганський обласний контактний центр», що також працює зі зверненнями громадян, здійснює свою діяльність у сфері роботи в Національній системі опрацювання звернень та безпосередньо співпрацює з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.  

З початку року Центром було прийнято та оброблено 9923 звернення, у тому числі:

          на урядову «гарячу лінію» надійшло 6905 звернень,

          на «гарячу лінію» облдержадміністрації – 3018.

За ІІІ квартал надійшло звернень:

на урядову «гарячу лінію» – 2698,

на «гарячу лінію» облдержадміністрації – 831.

У зверненнях на урядову «гарячу лінію» за ІІІ квартал переважали наступні теми:

1.     Соціальний захист населення – 1604 (серед інших найбільш гостро стояли питання оформлення та надання субсидій – 856, надання громадянам матеріальної допомоги – 412, виплати соціальних коштів – 211);

2.     Питання житлово-комунального господарства – 300;

3.     Повідомлення заявника про неотримання відповіді – 146.

 

На «гарячу лінію» облдержадміністрації:

  1. Довідкова інформація – 241;

2.       Оформлення пенсій та всіх видів соціальних коштів поза зоною АТО, їх неотримання  – 198;

3.       Питання перетину КПВВ – 117.

      Залишається актуальним питання надання гуманітарної допомоги постраждалим від бойових дій громадянам. Інформація щодо таких випадків систематично передається працівниками Центру безпосередньо до представників місії ООН у м. Сєвєродонецьку та відповідним управлінням соціального захисту.