Станом на 1 січня 2016 року до Луганської обласної державної адміністрації, місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування надійшло 32272 звернення громадян із пропозиціями, заявами та скаргами, що на 8337 більше, ніж за аналогічний період 2014 року (23935).
Від інвалідів Великої Вітчизняної війни, інвалідів війни та учасників бойових дій надійшло 887 звернень, від ветеранів праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту – 6380. Також було отримано 1125 колективних звернень.
Основними питання, з якими зверталися громадяни були соціальні проблеми. А саме: переміщення громадян із зони проведення АТО, переоформлення пенсій, соціальних виплат, отримання довідки тимчасово переміщеної особи, надання матеріальної допомоги (11743); питання праці і виплати заробітної плати (962). Крім того, у зверненнях були порушені проблеми житлово-комунального господарства: відшкодування збитків за пошкоджені під час проведення антитерористичної операції будинки та квартири, відновлення сталого енерго- та водопостачання (6915).
Луганська облдержадміністрація у 2015 році надала заявникам матеріальну допомогу в сумі близько 3,2 млн грн. В основному жителі області зверталися за допомогою на лікування та ремонт житла. Так, на лікування інваліду ІІ групи мешканці Сєвєродонецька, яка проживає у буд. 13, вул. Єгорова, надана допомога у сумі 5 тис. грн; на придбання високовартісних ліків мешканцю с. Гречішкіно Новоайдарського району, інваліду ІІ групи виділена матеріальна допомога у сумі 4 тис. грн; мешканцю с. Оріхове Попаснянського району, який отримав поранення внаслідок обстрілів, виділено 5 тис. грн; мешканці м. Лисичанська надано матеріальну допомогу в сумі 5 тис. грн для відновлення житла, що було пошкоджено під час бойових дій 22 липня 2014 року.
У 2015 році державна установа «Луганський обласний контактний центр» забезпечував прийом і надсилання до органів виконавчої влади та місцевого самоврядування звернень громадян, що надійшли на «Урядову гарячу лінію» задля вирішення нагальних життєвих проблем або висловлення думок і пропозицій з питань, що турбують суспільство.
На розгляд до Луганської обласної військо-цивільної адміністрації з «Урядової гарячої лінії» за 2015 рік надійшло 11085 звернень, що порівняно з аналогічним періодом минулого майже на 1,5 % більше (10932 звернень).
Також на базі Центру працює «гаряча лінія» Луганської обласної державної адміністрації, до якої за минулий рік надійшло 4057 дзвінків, в яких були порушенні питання соціального забезпечення – 1402 (у т.ч. пенсійне забезпечення – 448; соціальні виплати – 685; гуманітарна допомога - 269); довідкової інформації – 1273; надання перепусток, роботи блокпостів, пільг учасникам АТО тощо – 757; житлово-комунального господарства – 465; охорони здоров’я – 160.
Фахівці Центру надають лише довідково-консультативну інформацію, але про особливо гострі питання (загроза терористичних актів, загроза здоров’ю і життю та ін.) негайно повідомляють органи виконавчої влади згідно з повноваженнями для негайного реагування та вжиття відповідних заходів.
Зазначені дані наведені без урахування тимчасово окупованих територій області.
|