08 квітня 2016, 11:37

Стан автомобільних доріг та перспективи розвитку автомобільної сфери в Луганській області розглядалися в облдержадміністрації

У Луганській облдержадміністрації відбулася робоча нарада щодо стану автомобільних доріг в області, перспектив розвитку дорожньої сфери, а також інших проблемних питань. У засіданні взяли участь директор Департаменту регіонального розвитку, промисловості, інфраструктури та енергозбереження ОДА Максим Шахов, керівники районних держадміністрацій, служби автомобільних доріг, обласного та районних автодорів.

Крім того, до порядку денного були включені питання реалізації Регіональної програми дорожнього будівництва у Луганській області на 2016-2019 роки, початку проведення ямкового ремонту на дорогах загального користування, планів проведення ремонту доріг та їх співфінансування з райдержадміністраціями. Обговорювався також фінансово-економічний стан ДП «Луганський облавтодор».

Як зазначив начальник Служби автомобільних доріг в Луганській області Володимир Балера, на цей час Службою автомобільних доріг області вже розпочався ямковий ремонт на основних автодорожніх напрямках області, наприклад,  в’їзди-виїзди з області та на дорогах до міста Сєверодонецька.

Крім того, розглядалося питання щодо заборгованості із заробітної плати в облавтодорі та його господарської діяльності. Одним з негативних чинників, що впливають на загальну ситуацію на цьому підприємстві, є те, що 7 філій залишилися на тимчасово окупованій території зі всіма потужностями та устаткуванням.

Особливу увагу на нараді приділили реалізації Регіональної програми дорожнього будівництва у Луганській області на 2016-2019 роки, згідно з якою роботи будуть виконані в кілька етапів, а ямковий ремонт вже розпочато й планується завершити до кінця весни.

За підсумками наради було прийнято рішення про надання фото-звітів до і після проведення ямкового ремонту, плану заходів з погашення заборгованості із заробітної плати працівникам ДП «Луганський облавтодор», також звернутися до Міністерства інфраструктури України з пропозиціями щодо співфінансування ремонту доріг державного значення за рахунок митних надходжень. Разом з тим, визначені плани проведення ремонтних робіт і розроблені механізми співфінансування за рахунок державного обласного та районних бюджетів.

Підсумовуючи, Максим Шахов підкреслив, що під час проведення тендерів у рамках реалізації програми нікому не надаватимуться жодні привілеї. Конкурентоспроможність і ефективність підприємств, включаючи державні, – це головне .