04 липня 2016, 16:16

До Луганської обласної державної адміністрації у першому півріччі 2016 року надійшло 1500 звернення громадян

У першому півріччі 2016 року до Луганської обласної державної адміністрації  надійшло 1500 звернень громадян із пропозиціями, заявами і скаргами, що на 729 більше, ніж за аналогічний період 2015 року (771).

Від інвалідів Великої Вітчизняної війни, інвалідів війни та учасників бойових дій надійшло 15 звернень, від ветеранів праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту, – 127. Також було отримано 108 колективних звернень.

Проблеми соціального захисту були основними, з вирішення яких зверталися громадяни до облдержадміністрації (944). Це, насамперед, надання матеріальної допомоги (872), її було виділено нужденним у сумі 972 тис. грн, а також переоформлення пенсій (11).  

Були вирішені питання щодо надання заявникам матеріальної допомоги на відновлення, ремонт будівель, лікування тощо. Так, наприклад, жителю м. Сєвєродонецька, який проживає по вул. Новікова, у зв’язку з тривалою хворобою та втратою близької людини надано 5000 грн; жительці м. Лисичанська, яка проживає по вул. Свердлова, надана допомога у сумі 5000 грн на лікування сина-інваліда ІІ групи; жительці м. Рубіжного (вул. Трудова) надана допомога 5000 грн для відновлення будинку після обстрілів.

Також турбували громадян питання житлово-комунального господарства (170), у тому числі відшкодування збитків за пошкоджені під час бойових дій будинків і квартир (69), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян (65), серед них виконання рішень суду (10).

На апаратних нарадах у голови облдержадміністрації – керівника обласної військово-цивільної адміністрації заслухувалися звіти голів райдержадміністрацій щодо стану розгляду звернень громадян в регіонах.

У сфері роботи зі зверненнями громадян в Національній системі опрацювання звернень та взаємодії з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування працює ДУ «Луганський обласний контактний центр» (з початку 2016 року працює в Сєвєродонецьку) приймає та обробляє звернення громадян, що надходять на урядову «гарячу лінію» (багатоканальний телефон  0 800 507 309 та сайт www.ukc.gov.ua») та «гарячу лінію» Луганської облдержадміністрації (тел. 0501691294, 0508782374, 0973409970, 0931532859). Працівники Центру забезпечували прийом та оперативне надсилання звернень на розгляд органам виконавчої влади та місцевого самоврядування. З питань, що потребували невідкладного реагування, здійснювався зворотний зв’язок із заявниками та виконавцями.

За перше півріччя поточного року Центром було прийнято та оброблено 12815 звернень, у тому числі на урядову «гарячу лінію» – 10742 (за перше півріччя 2015 року – 4207 звернень). Тематика була наступною:

  •    Аграрна політика  і земельні відносини

81

  •     Благоустрій та будівництво, ЖКХ

1077

         -    Соціальний захист населення

7312

  • Діяльність посадових осіб, та органів  місцевого    самоврядування

312

  • Охорона здоров’я

134

  • Повідомлення про неотримання відповіді

672

  • Ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій соціально-політичного характеру

343

  • Мережі зв’язку та транспортне обслуговування

65

  • Міграція громадянство та паспортизація

80

  • Оплата та умови  праці

154

  • Освіта, наука та інтелектуальна власність

52

  • Інші

460.

 

На «гарячу лінію» облдержадміністрації надійшло 2073 звернення (за перше півріччя 2015 року – 3774 звернень). Тематика була наступною:

  • Питання соціального захисту населення – 659 (отримання гуманітарної та матеріальної допомоги – 351, соціальні виплати – 174, питання субсидій – 134)
  • Надання заявникам довідкової інформації – 718,
  • Робота блокпостів та контроль-пропускних пунктів – 264,
  • Питання ЖКХ – 188,
  • Питання отримання пенсійного забезпечення – 103.

 

Залишається актуальною проблемою гуманітарна допомога постраждалим від бойових дій. Інформація щодо таких випадків систематично передається працівниками Центру безпосередньо до місії ООН в м. Сєвєродонецьку та відповідним управлінням соціального захисту населення.

Щодня інформація з проблем заявників надається безпосереднім виконавцям для оперативного реагування. На питання, порушені в зверненнях, громадяни завжди отримують вичерпну консультацію.