Головна сторінка Карта порталу Сьогодні:  субота, 04 травня 2024
Sub_Class with id 258 does not exist
  
  Пошук:

Вхід у систему
Опитування
Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія)Діяльність ОДАТериторіальні підрозділиГоловне територіальне управління юстиції у Луганській областіКонтроль за діяльністю атестованих судових експертівГрафіки та плани проведення перевірок

 
Графіки та плани проведення перевірок

03 04 2008,21:34 | ПЛАН ПЕРЕВІРКИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ СУДОВОГО ЕКСПЕРТА

Затверджую”
В.о. начальника Головного управління
юстиції у Луганській області
___________________Філатова Т.Д.
“____”__________________ 200   р.
 
 
 
ПЛАН ПЕРЕВІРКИ
ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ СУДОВОГО ЕКСПЕРТА
 
  1. Прізвище, ім‘я, по батькові експерта.
  2. Юридична адреса експерта відповідно до Витягу з Реєстру атестованих судових експертів державних та підприємницьких структур та громадян.
  3. Наявність свідоцтва про державну реєстрацію суб‘єкта підприємницької діяльності – фізичної особи; встановлення органу, що його видав, дати видачі, номеру.
  4. Ідентифікаційний номер суб‘єкта підприємницької діяльності в Державному реєстрі фізичних осіб.
  5. Наявність диплома про вищу освіту; встановлення дати його отримання, реєстраційного номеру; визначення вищого навчального закладу та спеціальності, за якою навчався експерт.
  6. Наявність свідоцтва Міністерства юстиції України про присвоєння кваліфікації судового експерта; перевірка дати його видачі та номеру; встановлення терміну дії свідоцтва.
  7. Перевірка відповідності терміну дії свідоцтва про присвоєння кваліфікації терміну здійснення судово-експертної діяльності.
  8. Перевірка факту проходження експертом переєстрації у разі закінчення терміну дії свідоцтва про присвоєння кваліфікації судового експерта.
  9. Наявність Журналу реєстрації висновків судових експертиз та експертних досліджень.
  10. Перевірка відповідності форми Журналу реєстрації судових експертиз вимогам Інструкції “Про особливості здійснення судово-експертної діяльності атестованими судовими експертами, що не працюють у державних спеціалізованих експертних установах”, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 24.12.03 № 170/5.
  11. Перевірка реєстрації в Журналі реєстрації судових експертиз та експертних досліджень по кожній судовій експертизі та експертному дослідженню номера судової експертизи (дослідження); дати надходження постанови, ухвали або заяви про призначення експертизи (дослідження); назви документу (постанова, ухвала, заява), його дати, номеру, органу або особи, що призначили експертизу (дослідження); номеру кримінальної справи (П.І.Б. у цивільній справі); дати заявленого клопотання та його виконання; дати виконання експертизи (дослідження); кількості додатків (схем, фото тощо).
  12. Встановлення кількості проведених експертиз (досліджень) відповідно до Журналу.
  13. Перевірка відповідності видів експертиз, проведених судовим експертом, експертним спеціальностям, зазначеним у свідоцтві про присвоєння кваліфікації судового експерта.
  14. Перевірка наявності других примірників висновків проведених експертиз (досліджень) та копій додатків до них.
  15. Перевірка відповідності других примірників висновків проведених експертиз (досліджень) та копій додатків до них зареєстрованим у Журналі.
  16. Перевірка других примірників підсумкових документів та додатків до них (схем, картограм, фотографій) на предмет їх підписання та затвердження печаткою виконавця.
  17. Перевірка відповідності змісту висновків вимогам нормативно-правових актів та правильності застосування методів дослідження.
  18. Перевірка висновків експертиз на предмет зазначення в них номеру, дати видачі і строку дії свідоцтва про присвоєння кваліфікації судового експерта.
  19. Перевірка висновків експертиз на предмет наявності у їх вступних частинах відомостей, передбачених п. 4.12 Інструкції “Про призначення та проведення судових експертиз”, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 08.10.98 № 53/5, зокрема, попередження про кримінальну відповідальність за статтями 384, 385 Кримінального кодексу України.
  20. Перевірка дотримання експертом строків проведення експертиз, встановлених п.1.13 Інструкції № 53/5 від 08.10.98.
  21. Встановлення наявності скарг або заяв від підприємств, установ, організацій та громадян, пов‘язаних із здійсненням експертом судово-експертної діяльності; відібрання пояснень у судового експерта з приводу таких скарг або заяв.
  22. Перевірка наявності матеріально-технічної бази (приміщення, інструментального оснащення, спеціального обладнання, методичної літератури: довідників, посібників, типових нормативів тощо).
  23. Перевірка умов зберігання матеріалів та речових доказів, що надійшли для проведення експертизи (дослідження).
 
 
 
 
Провідний спеціаліст відділу
правової інформації та державної
реєстрації Головного управління
юстиції у Луганській області                                                                                                                                        О.М. Кружилін

23.01.2012,10:27 | НАКАЗ на графік проверок 2012
23.01.2012,10:22 | Графік проведення планових перевірок діяльності атестованих судових експертів Луганської області, що не працюють у державних спеціалізованих експертних установах, на 2012 рік
08.09.2011,10:51 | Графік перевірок судово-експертної діяльності на IV квартал 2011 року
24.07.2011,10:46 | Графік перевірок судово-експертної діяльності на ІІІ квартал 2011 року
30.03.2011,09:28 | Графік проведення перевірок судово-експертної діяльності на ІІ квартал 2011
01.10.2010,14:47 | Графік проведення перевірок на IV квартал 2010 року
03.04.2008,21:34 | ПЛАН ПЕРЕВІРКИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ СУДОВОГО ЕКСПЕРТА

||
© 2006-2013 Луганська обласна державна адміністрація
91016, Україна, м. Сєвєродонецьк, пр-т.Центральний, 59
Тел. (+38 0645) 70-50-85 , Тел./Факс (+38 0645) 70-50-86
У разі використання матеріалів сайту посилання на www.loga.gov.ua є обов'язковим.
Технічна підтримка: Відділ інформаційно-комп'ютерного забезпечення апарату
Лист адміністратору Веб-сервера