Завдання структурних підрозділів Головного управління юстиції у Луганській області.

 

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Головного управління юстиції

  1. Засвідчення та перевірка достовірності документів про державну реєстрацію актів цивільного стану.

  2. Виконання щоденних, щомісячних, щоквартальних звітів Міністерству юстиції України, Державній реєстраційній служби України.

  3. Щомісячне виконання узагальнення показників роботи відділів державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служб Луганської області.

  4. Проведення комплексних, цільових перевірок та надання методичної допомоги відділам державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служб Луганської області.

  5. Виконання запитів згідно з Конвенцією про правову допомогу.

  6. Проведення семінарів, нарад, практикумів для працівників відділів державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служб Луганської області.

  7. Ведення діловодства.

  8. Виконання запитів установ, підприємств, організацій та листів, заяв та скарг громадян.

  9. Зберігання других примірників книг державної реєстрації актів цивільного стану.

  10. Розробка положень, встановлення та затвердження розмірів оплати за надання платних послуг.

  11. Забезпечення органів державної реєстрації актів цивільного стану бланками свідоцтв.

 

Відділ документування та контролю

Головного управління юстиції у Луганській області

 

Відділ документування та контролю Головного управління юстиції у Луганській області є структурною одиницею Головного управління юстиції у Луганській області. Відділ, як об'єкт управління, підпорядковується начальнику Головного управління юстиції у Луганській області.

У своїй діяльності відділ документування та контролю Головного управління юстиції у Луганській області керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, Указами і розпорядженнями Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, цим Положенням та іншими нормативними актами.

Основними завданнями відділу документування та контролю Головного управління юстиції у Луганській області є: забезпечення чіткої організації діловодства у Головному управлінні юстиції у Луганській області, підвідомчих установах юстиції; реєстрація документів та здійснення контролю за строками виконання у Головному управлінні юстиції у Луганській області; надання практичної допомоги відділам та сектору Головного управління юстиції, підвідомчим установам юстиції з питань роботи зі зверненнями громадян, здійснення контролю, ведення діловодства.

Відділ документування та контролю Головного управління юстиції у Луганській області відповідно до покладених на нього завдань здійснює такі функції:

1. Забезпечує єдиний порядок реєстрації, контролю, відправлення та зберігання вхідної, вихідної та внутрішньої кореспонденції у Головному управлінні юстиції у Луганській області.

2. Розкриває вхідну кореспонденцію, здійснює попередній розгляд документів, проставляє штампи на вхідній кореспонденції. У разі відсутності додатків у документі, який надійшов до Головного управління юстиції у Луганській області, складає акти про відсутність вкладень у конверті.

3. Реєструє звернення громадян, звернення та доручення юридичних осіб, що надходять до Головного управління юстиції у Луганській області, передає їх керівництву Головного управління юстиції на резолюцію та у відповідні відділи, сектор Головного управління юстиції для розгляду та виконання.

4. Здійснює контроль за термінами виконання доручень Президента України, Прем'єр-міністра України, рішень Кабінету Міністрів України, доручень Міністерства юстиції України, державних адміністрацій, інших органів, звернень, запитів народних депутатів України, звернень громадян.

5. Направляє за належністю відповідному органу звернення громадян, звернення юридичних осіб, у яких порушені питання, що не входять до повноважень Головного управління юстиції у Луганській області.

6. Здійснює організацію особистого прийому громадян керівництвом Головного управління юстиції. Здійснює контроль за дотриманням графіків особистого прийому громадян начальником, заступниками начальника, начальниками відділів та сектора Головного управління юстиції у Луганській області.

7. Здійснює аналіз усних та письмових звернень громадян, звернень та запитів народних депутатів України, які надходять до Головного управління юстиції у Луганській області та підвідомчих установ юстиції. Вивчає причини, що породжують обґрунтовані скарги громадян. Вносить пропозиції керівництву Головного управління юстиції про притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у порушенні конституційних прав громадян на звернення та термінів виконання актів та доручень.

8. Оформляє провадження за зверненнями громадян та здійснює їх збереження у відділі документування та контролю після їх розгляду в установлений законодавством термін відділами та сектором Головного управління юстиції у Луганській області.

9. Формує комп’ютерну базу даних вхідних документів, картотеку контрольних доручень та звернень.

10. Проводить моніторинг стану виконання актів законодавства, доручень Президента України, Прем'єр-міністра України, доручень Кабінету Міністрів України, Міністерства юстиції України та інших органів.

11. Здійснює перевірки відділів та сектора Головного управління юстиції у Луганській області та підвідомчих установ юстиції з питань роботи зі зверненнями громадян; зверненнями, запитами народних депутатів України; здійснення контролю за виконанням актів та доручень, ведення діловодства.

12. Реєструє вихідну кореспонденцію Головного управління юстиції у Луганській області.

13. Здійснює відправку простої кореспонденції Головного управління юстиції у Луганській області та відправку кореспонденції через ВГУДФСУ.

14. На основі пропозицій відділів, сектора готує основні напрямки діяльності Головного управління юстиції у Луганській області, здійснює контроль за їх виконанням.

15. Розробляє номенклатуру справ відділу документування та контролю, зведену номенклатуру справ Головного управління юстиції у Луганській області.

16. Організовує роботу експертної комісії Головного управління юстиції у Луганській області.

17. Організовує роботу архівного підрозділу Головного управління юстиції у Луганській області.

18. Проводить або бере участь у семінарських заняттях, оперативних нарадах, засіданнях колегії Головного управління юстиції у Луганській області з питань роботи зі зверненнями громадян; зверненнями, запитами народних депутатів України; здійснення контролю за виконанням актів та доручень, ведення діловодства.

19. Надає практичну допомогу працівникам Головного управління юстиції у Луганській області, підвідомчим установам юстиції з питань роботи зі зверненнями громадян; зверненнями, запитами народних депутатів України; здійснення контролю за виконанням актів та доручень, ведення діловодства.

20. Забезпечує своєчасне доведення до працівників Головного управління юстиції у Луганській області, підвідомчих установ юстиції нових нормативних та законодавчих актів з питань роботи зі зверненнями громадян; зверненнями, запитами народних депутатів України; здійснення контролю за виконанням актів та доручень, ведення діловодства.

21. Організовує виготовлення, поновлення та забезпечення працівників Головного управління юстиції у Луганській області телефонними довідниками, іншою друкованою продукцією для службового користування.

22. Готує проекти службових документів з питань, які належать до компетенції відділу документування та контролю.

23. Організовує підвищення кваліфікації працівників відділу документування та контролю.

24. Здійснює заходи щодо належного ведення діловодства в Головному управлінні юстиції у Луганській області, підвідомчих установах юстиції.

25. Відділ документування та контролю у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з відділами та сектором Головного управління юстиції у Луганській області.

 

Відділ кадрової роботи та державної служби Головного управління юстиції у Луганській області

  1. Здійснення добору кадрів на посади державних службовців в органи юстиції Луганської області шляхом проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців Головного управління юстиції в Луганській області та підпорядкованих йому установ юстиції.

  2. Проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців Головного управління юстиції в Луганській області та підпорядкованих йому установ.

  3. Проведення стажування осіб, які бажають взяти участь у конкурсі на заміщення вакантних посад державних службовців.

  4. Ведення особових справ і трудових книжок державних службовців.

  5. Підготовка проектів наказів про призначення, переведення, звільнення державних службовців; присвоєння чергових рангів, встановлення надбавок за вислугу років та високі досягнення у праці; надання щорічних, учбових та соціальних відпусток державним службовцям, про застосування дисциплінарних стягнень.

  6. Підготовка документів до Міністерства юстиції України щодо погодження на призначення кандидатів на заміщення вакантних посад начальників районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції; до Державної реєстраційної служби України щодо погодження на призначення кандидатів на заміщення вакантних посад начальників реєстраційних служб районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції; до Державної виконавчої служби України щодо погодження на призначення кандидатів на заміщення вакантних посад заступників начальників районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції - начальників віддлів державної виконавчої служби.

  7. Підготовка статистичних звітів до Луганського міського центру зайнятості, Департаменту кадрової та державної служби Міністерства юстиції України, Головного управління статистики у Луганській області.

  8. Введення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення.

  9. Здійснення заходів щодо профілактики та запобігання корупційних правопорушень.

  10. Введення системи “Картка” (ЄДКС”Кадри”).

  11. Формування кадрового резерву для державної служби.

 

 

 

 

Основні завдання

відділу контролю та матеріально-технічного забезпечення Головного управління юстиції у Луганській області:

1. Здійснення внутрішнього контролю за дотриманням фінансової дисципліни щодо використання і збереження матеріальних цінностей органами та установами юстиції Луганської області;

2. Проведення перевірок у відділах реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служб районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції, в державних нотаріальних конторах Луганської області з питань дотримання порядку справляння державного мита за реєстрацію актів цивільного стану, вчинення нотаріальних дій, дотримання порядку надання та обліку додаткових послуг правового та технічного характеру;

3. Здійснення контролю за дотриманням порядку видачі коштів стягувачам, станом обліку депозитних сум у відділах державної виконавчої служби районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції Луганської області;

4. Проведення внутрішнього контролю за фінансово-господарською діяльністю, цільовим та ефективним використанням коштів Державного бюджету, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і звітності в Головному управлінні юстиції у Луганській області;

         5. Вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень і недоліків та запобігання їх у подальшому в роботі підпорядкованих органів і в Головному управлінні юстиції у Луганській області;

6. Надання методичної допомоги підпорядкованим органам Головного управління юстиції у Луганській області щодо фінансово-господарської діяльності відділів, організації ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності;

7. Здійснення збору, систематизації та узагальнення інформації про потреби підпорядкованих установ у засобах оргтехніки, зв’язку, технічного та програмного забезпечення та інших матеріальних ресурсів, забезпечення постачання матеріально-технічних ресурсів;

8. Проведення аналізу результатів виконання підпорядкованими органами Головного управління юстиції у Луганській області планових фінансових показників.

9. Видача  та списання товарно-матеріальних цінностей, налаштування комп'ютерної техніки.

 

 

 

 

 

Управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Луганській області

 

Основними завданнями Управління є:

  1. контроль за діяльністю відділу примусового виконання рішень Управління;

  2. організація своєчасного, повного і неупередженого примусового виконання рішень підпорядкованими органами державної виконавчої служби у порядку, встановленому законодавством;

  3. здійснення контролю за законністю виконавчого провадження відповідно до закону;

  4. розгляд пропозицій, заяв, скарг громадян та юридичних осіб та аналіз стану цієї роботи, прийом громадян з питань, що належать до компетенції Управління;

  5. представляє інтереси держави в судах.

 

 

Відділ примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Луганській області

 

На відділ примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Луганській області покладається виконання рішень, за якими:

1) боржниками є територіальні підрозділи центральних органів виконавчої влади, місцеві суди, міські, районні або селищні ради чи районні державні адміністрації та їх структурні підрозділи, міські, районні, міжрайонні, інші прирівняні до них прокуратури, військові прокуратури гарнізонів, інші територіальні підрозділи органів державної влади та їх посадові особи;

2) сума зобов’язання становить від трьох до десяти мільйонів гривень або еквівалентну суму в іноземній валюті.

 

 

 

 

Відділ державної реєстрації юридичних осіб та легалізації об'єднань громадян реєстраційної служби Головного управління юстиції у Луганській області здійснює:

  • державний нагляд за дотриманням законодавства у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, вживає заходів до запобігання порушенням у зазначеній сфері та приймає відповідні обов'язкові до виконання рішення;
  • інформаційне забезпечення діяльності державних реєстраторів юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
  •  легалізацію місцевих громадських організацій, місцевих осередків зареєстрованих всеукраїнських  та міжнародних громадських організацій, обласних, регіональних і республіканських професійних спілок та їх об'єднань,
  • реєстрацію структурних утворень політичних партій, державну реєстрацію місцевих благодійних організацій, відділень (філій, представництв)  всеукраїнських та міжнародних благодійних організацій, регіональних торгово-промислових палат, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, організацій роботодавців та їх об'єднань, місцевих асоціацій кредитних спілок, постійно діючих третейських судів, друкованих засобів масової інформації місцевої сфери розповсюдження,,  місцевих асоціацій органів місцевого  самоврядування за       місцезнаходженням       асоціацій      з урахуванням адміністративно-територіальних  одиниць,   на   які поширюється діяльність органів місцевого самоврядування, що об'єднуються; бере до  уваги  повідомлення  організацій  всеукраїнських професійних спілок;  веде відповідні реєстри та книги обліку,  виконує функції Реєстратора Єдиного реєстру громадських формувань,  а також готує звітність  щодо  вищезазначених  об'єднань  громадян та друкованих засобів масової інформації,  яку подає у  встановлені  терміни  до Укрдержреєстру;
  • здійснює контроль за додержанням місцевими громадськими організаціями положень своїх статутів, місцевими осередками зареєстрованих всеукраїнських та міжнародних громадських організацій положень  статутів  всеукраїнських та міжнародних громадських організацій,   структурними  утвореннями  політичних партій  положень статутів  політичних  партій  та  законодавства, контроль за діяльністю місцевих благодійних організацій, відділень (філій,  представництв) всеукраїнських та міжнародних  благодійних організацій,  звертається  до компетентного  суду  із  заявою про анулювання реєстраційного свідоцтва постійно діючого  третейського суду,  контролює  виконання  виконавчими органами  міських  (міст обласного/республіканського значення) рад делегованих  повноважень у  сфері  легалізації  об'єднань  громадян  та надає їм методичну допомогу, контролює цю роботу в структурних підрозділах районних і міськрайонних,  міжрайонних  управлінь  юстиції,  що  забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру;
  • готує і надає  у  межах  своїх  повноважень  структурним підрозділам районних,  районних у містах,  міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних правлінь юстиції, що забезпечують реалізацію  повноважень  Укрдержреєстру,  методичні матеріали з  питань легалізації  об'єднань  громадян,  реєстрації благодійних організацій.

 

 

 

Відділ нотаріату Головного управління юстиції у Луганській області відповідно до покладених на нього завдань:  

  • організовує роботу установ нотаріату, перевіряє їх діяльність і вживає заходів до її поліпшення, здійснює керівництво державними нотаріальними конторами та перевірку організації нотаріальної діяльності державних і приватних нотаріусів та виконання ними правил нотаріального діловодства, забезпечує роботу кваліфікаційної комісії нотаріату, організовує та забезпечує підвищення кваліфікації нотаріусів;
  • бере участь у забезпеченні реалізації державної правової політики, сприяння розвитку системи надання правової допомоги з метою реалізації прав і свобод громадян, захисту законних інтересів фізичних та юридичних осіб;
  • забезпечує і контролює діяльність нотаріального архіву щодо зберігання нотаріальних документів;
  • визначає нотаріальний округ, реєструє приватну нотаріальну діяльність, веде та зберігає реєстраційні справи приватних нотаріусів, уносить зміни в реєстраційне посвідчення та анулює його, контролює дотримання вимог щодо організації робочого місця приватного нотаріуса;
  • зупиняє, припиняє діяльність нотаріусів, готує обґрунтовані подання на розгляд Мін’юсту щодо анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю;
  • встановлює розміри плати за надання державними нотаріусами додаткових послуг правового характеру, які не пов’язані із вчинюваними нотаріальними діями, а також технічного характеру;
  • контролює обіг спеціальних бланків нотаріальних документів;
  • визначає кількість посад стажистів за погодженням з Мін’юстом, організовує та контролює стажування осіб, які мають намір займатися нотаріальною діяльністю;
  • здійснює нагляд у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму за діяльністю відповідних суб’єктів первинного фінансового моніторингу - нотаріусів, адвокатів, осіб, які надають юридичні послуги, шляхом проведення планових та позапланових перевірок, у тому числі виїзних; забезпечує надання методологічної, методичної та іншої допомоги суб’єктам первинного фінансового моніторингу;.

 

 

 

ВІДДІЛ ПРАВОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ:

Здійснює правову експертизу та державну реєстрацію нормативно-правових актів суб’єктів нормотворення; скасовує рішення про державну реєстрацію нормативно-правових актів; здійснює перевірки суб’єктів нормотворення з метою виявлення неподання, несвоєчасного подання для державної реєстрації нормативно-правових актів.

Здійснює методичне керівництво правовою роботою органів виконавчої влади, державних підприємств, установ, організацій; організовує підвищення кваліфікації працівників юридичних служб, проводить стажування, семінари й наради з працівниками юридичних служб спільно з іншими органами виконавчої влади; перевіряє в зазначених органах стан правової роботи, надає рекомендації щодо її поліпшення, вносить пропозиції про усунення виявлених порушень і недоліків та притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у допущених порушеннях.

Координує діяльність територіальних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій, а також державних підприємств, установ, організацій та державних господарських об'єднань, навчальних закладів з питань правової освіти населення, перевіряє стан їх діяльності із зазначених питань, надає їм необхідну методичну допомогу, консультує їх з питань підготовки навчально-тематичних планів, програм, посібників, визначення форм і методів правового навчання; дає рекомендації щодо його вдосконалення; бере участь у проведенні семінарів, конференцій, олімпіад, конкурсів та інших навчально-методичних заходів; організовує та забезпечує роботу громадських приймалень; здійснює через засоби масової інформації інформування населення з питань держави і права, захисту прав і основних свобод людини, законодавства та діяльності підвідомчих органів та установ юстиції; бере участь у розробленні та розповсюдженні методичних матеріалів у сфері захисту прав, свобод і законних інтересів громадян; сприяє розвитку надання юридичних послуг з метою реалізації прав, свобод і законних інтересів громадян та юридичних осіб.

Підтримує тексти актів законодавства у контрольному стані, веде їх облік та здійснює зберігання; бере участь у формуванні Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів; забезпечує підвідомчі органи та установи юстиції "Офіційним вісником України" та іншими офіційними збірниками актів законодавства, кодексами України; доводить інформацію про збірники актів законодавства, до відома органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій та громадян.

Здійснює контроль за діяльністю атестованих судових експертів, які не є працівниками державних установ та стану дотримання ними нормативно-правових актів з питань судово-експертної діяльності.

 

Організовує роботу Профспілкової організації працівників органів і установ юстиції та ДВС та роботу Комісії із соціального страхування Головного управління юстиції у Луганській області.

 

 

 

 

Сектор представництва інтересів держави та органів юстиції в судах України ГУЮ у Луганській області займається

 

Спеціалісти сектора представництва інтересів держави та органів юстиції в судах України Головного управління юстиції у Луганській області:

1. Здійснюють представництво в межах своєї компетенції згідно доручень МЮУ інтересів КМУ та МЮУ під час розгляду справ в суді та підготовка процесуальних документів та матеріалів.

2. Займаються опрацюванням доручень про вручення документів, отримання доказів, вчинення інших процесуальних дій, а також клопотань про визнання і виконання судових рішень на виконання чинних міжнародних договорів України з питань надання правової допомоги в цивільних справах, а саме:

- направляють доручення іноземних судів на адресу судів Луганської області для подальшого виконання;

-направляють пакети документів після виконання судами Луганської області на адресу Міністерств юстиції України та на адресу компетентних органів іноземних держав;

- направляють доручення судів Луганської області до МЮУ для подальшого їх направлення до компетентних органів іноземних держав;

- повертають документи до судів Луганської області для належного дооформлення, в разі необхідності.

3. Здійснюють заходи щодо виконання доручень Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини.

4. Складають висновки щодо відповідності положенням Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року та протоколів до неї нормативно-правових актів, що надходять на реєстрацію до Головного управління юстиції у Луганській області.

Відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Головного управління юстиції у Луганській області

 

Відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Головного управління юстиції у Луганській області (далі – відділ) реалізує повноваження Державної реєстраційної служби України (далі – Укрдержреєстру) у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

Реалізує заходи з підвищення кваліфікації працівників реєстраційних служб районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції Луганської області у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;

Здійснює контроль за організацією роботи реєстраційних служб управлінь юстиції у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;

Вносить пропозиції начальнику реєстраційної служби Головного управління юстиції у Луганській області щодо удосконалення роботи реєстраційних служб управлінь юстиції у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;

Узагальнює практику застосування законодавства у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, готує пропозиції щодо його вдосконалення, усунення суперечностей між актами законодавства та заповнення прогалин у ньому;

Приймає участь у навчальних заходах (семінари, лекції, тренінги, тощо), організованих Укрдержреєстром, а також організовує роботу у реєстраційній службі Головного управління юстиції у Луганській області щодо проведення навчальних заходів (семінари, лекції, тренінги, тощо) у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, проводить стажування працівників у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;

Забезпечує розгляд звернень народних депутатів, громадян та запитів на публічну інформацію з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.

5. Проводять стажування зі спеціалістами судів.
6. Надають громадянам роз’яснення на особистому прийомі.