Завдання відділу. 

 

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Головного управління юстиції

  1. Засвідчення та перевірка достовірності документів про державну реєстрацію актів цивільного стану.

  2. Виконання щоденних, щомісячних, щоквартальних звітів Міністерству юстиції України, Державній реєстраційній служби України.

  3. Щомісячне виконання узагальнення показників роботи відділів державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служб Луганської області.

  4. Проведення комплексних, цільових перевірок та надання методичної допомоги відділам державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служб Луганської області.

  5. Виконання запитів згідно з Конвенцією про правову допомогу.

  6. Проведення семінарів, нарад, практикумів для працівників відділів державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служб Луганської області.

  7. Ведення діловодства.

  8. Виконання запитів установ, підприємств, організацій та листів, заяв та скарг громадян.

  9. Зберігання других примірників книг державної реєстрації актів цивільного стану.

  10. Розробка положень, встановлення та затвердження розмірів оплати за надання платних послуг.

  11. Забезпечення органів державної реєстрації актів цивільного стану бланками свідоцтв.