Завдання відділу.

 

Відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Головного управління юстиції у Луганській області

 

Відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Головного управління юстиції у Луганській області (далі – відділ) реалізує повноваження Державної реєстраційної служби України (далі – Укрдержреєстру) у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

Реалізує заходи з підвищення кваліфікації працівників реєстраційних служб районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції Луганської області у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;

Здійснює контроль за організацією роботи реєстраційних служб управлінь юстиції у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;

Вносить пропозиції начальнику реєстраційної служби Головного управління юстиції у Луганській області щодо удосконалення роботи реєстраційних служб управлінь юстиції у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;

Узагальнює практику застосування законодавства у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, готує пропозиції щодо його вдосконалення, усунення суперечностей між актами законодавства та заповнення прогалин у ньому;

Приймає участь у навчальних заходах (семінари, лекції, тренінги, тощо), організованих Укрдержреєстром, а також організовує роботу у реєстраційній службі Головного управління юстиції у Луганській області щодо проведення навчальних заходів (семінари, лекції, тренінги, тощо) у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, проводить стажування працівників у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;

Забезпечує розгляд звернень народних депутатів, громадян та запитів на публічну інформацію з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.