Головна сторінка Карта порталу Сьогодні:  п'ятниця, 19 квітня 2024
Sub_Class with id 258 does not exist
  
  Пошук:

Вхід у систему
Опитування
Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія)Діяльність ОДАТериторіальні підрозділиГоловне територіальне управління юстиції у Луганській областіКерівництвоПрийом громадян
 
Підсумки роботи із зверненнями

Інформація щодо роботи зі зверненнями громадян у Головному управлінні юстиції у Луганській області за І квартал 2009 року.

 
На виконання ч.2 пункту 5 Указу Президента України № 109/2008 від 07.02.2008 р. “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Головне управління юстиції у Луганській області публікує аналітичні дані про стан роботи зі зверненнями громадян.
 
У роботі зі зверненнями громадян керівництво та працівники Головного управління юстиції у Луганській області керуються наступними нормативно-правовими актами:
- Конституцією України від 28.06.1996 р.;
- Законом України “Про звернення громадян” від 02.10.1996 р.;
- Указом Президента України “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” № 109/2008 від 07.02.2008 р.;
- Положенням про Головне управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головні управління юстиції в областях, м.м.Києві та Севастополі, затверджено наказом Міністерства юстиції України від 14.02.2007 р. № 47/5;
- Інструкцією про порядок розгляду звернень та особистого прийому громадян у Головному управлінні юстиції, затверджена наказом Головного управління юстиції від 24.04.2007 р. № 27-В;
- наказами Міністерства юстиції України та Головного управління юстиції у Луганській області;
- Положеннями про відділи, сектор, підрозділ Головного управління юстиції у Луганській області;
- іншими нормативно-правовими актами.
 
Звернення громадян, які надходять до Головного управління юстиції у Луганській області, являють собою зворотній зв’язок механізму керування державою.
Чіткість та оперативність опрацювання звернень громадян сприяє вивченню суспільних проблем на всіх рівнях державного управління, зменшенню соціальної напруженості, кращому розумінню громадянами мети та дій держави.
Згідно з п.49 Положення про Головне управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головні управління юстиції в областях, м.м.Києві та Севастополі, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 14.02.2007 р. № 47/5, управління юстиції відповідно до покладених на нього завдань організовує розгляд звернень громадян з питань, що належать до його компетенції, пов’язаних з роботою підвідомчих установ, виявляє та усуває причини, що породжують обґрунтовані скарги громадян.
Так, протягом І кварталу 2009 року до Головного управління юстиції у Луганській області надійшло 396 письмових звернень від громадян, в порівнянні з 510 зверненнями за минулий рік. З цього видно, що загальна кількість звернень громадян за І квартал 2009 року в порівнянні з І кварталом 2008 року зменшилась на 114.
Із вказаних за І квартал 2009 р. 396 звернень надійшло: 316 - заяв, 80 - скарг.
Із вказаних за І квартал 2008 р. 510 звернень надійшло: 361 – заява, 149 - скарг.
За І квартал 2009 р. до Головного управління юстиції у Луганській області звертались громадяни з різних питань діяльності органів юстиції області, у тому числі:
  • з питань примусового виконання рішень судів та інших органів - 351 громадянин;
  • з питань реєстрації актів цивільного стану громадян – 3 громадянина;
  • з питань вчинення нотаріальних дій – 19 громадян;
  • з інших питань – 19 громадян;
  • з питань, які не відносились до компетенції управління юстиції, і звернення яких направлені за належністю – 3.
За наслідками розгляду звернень обґрунтованими визнано 2 скарги.
Про покращення якості розгляду звернень громадян свідчить зменшення кількості повторних звернень. Так, за І квартал 2009 р. до Головного управління юстиції у Луганській області надійшло 29 повторних звернень, з них: 4 - скарги, 25 – заяв; за І квартал 2008 р. - 55 звернень, з них: 25 – скарг, 30 – заяв, тобто загальна кількість повторних звернень зменшилась на 26 одиниць.
Особлива увага приділяється вирішенню питань, порушених у зверненнях Героїв Радянського союзу, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України, “Матерів-героїнь”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, ветеранів війни та праці, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту, постраждалих від аварії на ЧАЕС. До Головного управління юстиції у Луганській області за І квартал 2009 р. звернулось 72 громадянина вказаної категорії, за І квартал 2008 р. - 71. Колективних звернень від громадян надійшло за І квартал 2009 р. - 7, за І квартал 2008 р. - 16.
На особливому контролі у Головному управлінні юстиції у Луганській області знаходяться звернення громадян (заяви, скарги), які надходять із Міністерства юстиції України та інших державних органів.
За І квартал 2009 р. з Міністерства юстиції України одержано 84 звернення, з інших державних органів - 88, від заявників - 224.
Головним управлінням юстиції у Луганській області робота щодо розгляду звернень громадян систематично аналізується, встановлюються причини, що породжують скарги та заяви громадян.
Начальником Головного управління юстиції у Луганській області, його заступниками повторні скарги беруться на контроль. З метою запобігання виникненню повторних скарг вживаються заходи щодо підвищення якості відповідей та вирішення питань, порушених у зверненнях.
 
Розгляд звернень громадян є одним із засобів захисту їх прав та законних інтересів, тому ведеться постійний контроль за якістю та термінами розгляду звернень громадян.
 

 

 

 
Інформація щодо роботи зі зверненнями громадян у Головному управлінні юстиції у Луганській області за 2008 рік.
 
На виконання ч.2 пункту 5 Указу Президента України № 109/2008 від 07.02.2008 р. “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Головне управління юстиції у Луганській області публікує аналітичні дані про стан роботи зі зверненнями громадян.
 
У роботі зі зверненнями громадян керівництво та працівники Головного управління юстиції у Луганській області керуються наступними нормативно-правовими актами:
  • Конституцією України від 28.06.1996 р.;
  • Законом України “Про звернення громадян” від 02.10.1996 р.;
  • Указом Президента України “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”                   № 109/2008 від 07.02.2008 р.;
  • Положенням про Головне управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головні управління юстиції в областях, м.м.Києві та Севастополі, затверджено наказом Міністерства юстиції України від 14.02.2007 р. № 47/5;
  • Інструкцією про порядок розгляду звернень та особистого прийому громадян у Головному управлінні юстиції, затверджена наказом Головного управління юстиції від 24.04.2007 р. № 27-В;
  • наказами Міністерства юстиції України та Головного управління юстиції у Луганській області;
  • Положеннями про відділи, сектор, підрозділ Головного управління юстиції у Луганській області;
  • іншими нормативно-правовими актами.
Звернення громадян, які надходять до Головного управління юстиції у Луганській області, являють собою зворотній зв’язок механізму керування державою.
Чіткість та оперативність опрацювання звернень громадян сприяє вивченню суспільних проблем на всіх рівнях державного управління, зменшенню соціальної напруженості, кращому розумінню громадянами мети та дій держави.
Згідно з п.49 Положення про Головне управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головні управління юстиції в областях, м.м.Києві та Севастополі, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 14.02.2007 р. № 47/5,         управління юстиції відповідно до покладених на нього завдань організовує розгляд звернень громадян з питань, що належать до його компетенції, пов’язаних з роботою підвідомчих установ, виявляє та усуває причини, що породжують обґрунтовані скарги громадян.
Так, протягом 2008 року до Головного управління юстиції у Луганській області надійшло 1498 письмових звернень від громадян, в порівнянні з 1620 зверненнями за минулий рік. З цього видно, що загальна кількість звернень громадян за 2008 рік порівняно з 2007 рік зменшилась на 122.
Із вказаних за 2008 р. 1498 звернень надійшло: 1065 - заяв, 433 - скарги.
Із вказаних за 2007 р. 1620 звернень надійшло: 1136 – заяв, 484 - скарги.
За 2008 р. до Головного управління юстиції у Луганській області звертались громадяни з різних питань діяльності органів юстиції області, у тому числі:
  • з питань примусового виконання рішень судів та інших органів - 1250 громадян;
  • з питань реєстрації актів цивільного стану громадян – 15 громадян;
  • з питань вчинення нотаріальних дій – 134 громадянина;
  • з інших питань – 99 громадян;
  • з питань, які не відносились до компетенції управління юстиції, і звернення яких направлені за належністю – 90.
За наслідками розгляду звернень обґрунтованими визнано 7 скарг.
Про покращення якості розгляду звернень громадян свідчить зменшення кількості повторних звернень. Так, за 2008 р. до Головного управління юстиції у Луганській області надійшло 223 повторних звернення, з них: 88 - скарг, 135 – заяв; за 2007 р. - 282 звернення, з них: 92 – скарги, 190 – заяв, тобто загальна кількість повторних звернень зменшилась на 59 одиниць.
Особлива увага приділяється вирішенню питань, порушених у зверненнях Героїв Радянського союзу, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України, “Матерів-героїнь”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, ветеранів війни та праці, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту, постраждалих від аварії на ЧАЕС. До Головного управління юстиції у Луганській області за 2008 р. звернулось 195 громадян вказаної категорії, за 2007 р. - 152. Колективних звернень від громадян надійшло за 2008 р. - 52, за 2007 р. - 51.
На особливому контролі у Головному управлінні юстиції у Луганській області знаходяться звернення громадян (заяви, скарги), які надходять із Міністерства юстиції України та інших державних органів.
За 2008 р. з Міністерства юстиції України одержано 312 звернень, з інших державних органів - 338, від заявників - 848.
Головним управлінням юстиції у Луганській області робота щодо розгляду звернень громадян систематично аналізується, встановлюються причини, що породжують скарги та заяви громадян.
Начальником Головного управління юстиції у Луганській області, його заступниками повторні скарги беруться на контроль. З метою запобігання виникненню повторних скарг вживаються заходи щодо підвищення якості відповідей та вирішення питань, порушених у зверненнях.
Розгляд звернень громадян є одним із засобів захисту їх прав та законних інтересів, тому ведеться постійний контроль за якістю та термінами розгляду звернень громадян.
 
 
 
||
© 2006-2013 Луганська обласна державна адміністрація
91016, Україна, м. Сєвєродонецьк, пр-т.Центральний, 59
Тел. (+38 0645) 70-50-85 , Тел./Факс (+38 0645) 70-50-86
У разі використання матеріалів сайту посилання на www.loga.gov.ua є обов'язковим.
Технічна підтримка: Відділ інформаційно-комп'ютерного забезпечення апарату
Лист адміністратору Веб-сервера