Головна сторінка Карта порталу Сьогодні:  субота, 27 квітня 2024
Sub_Class with id 258 does not exist
  
  Пошук:

Вхід у систему
Опитування
Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія)Діяльність ОДАТериторіальні підрозділиГоловне територіальне управління юстиції у Луганській областіМетодичне керівництво правовою роботою
 
Узагальнення діяльності

 

УЗАГАЛЬНЕННЯ

діяльності територіальних управлінь юстиції Луганської області з питань вдосконалення правової роботи за I півріччя 2011 року


 

Головним управлінням юстиції у Луганській області проаналізовано та узагальнено інформацію територіальних управлінь юстиції щодо діяльності з напрямку методичного керівництва правовою роботою місцевих органів виконавчої влади, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, державних підприємств, установ, організацій за I півріччя 2011 року.

У I півріччі 2011 року територіальними управліннями юстиції було заплановано проведення 221 перевірки стану правового забезпечення діяльності місцевих органів виконавчої влади, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, урядових органів у системі міністерств, державних підприємств, установ, організацій (у I півріччі 2010 року — 223), фактично проведено 224 перевірки (у I півріччі 2010 року — 228).

З вищевказаної загальної кількості перевірок, проведених у I півріччі 2011 року територіальними управліннями юстиції, проведено — 77 перевірок територіальних органів центральних органів виконавчої влади, 92 перевірки державних підприємств та 55 перевірок місцевих органів виконавчої влади.

При проведенні перевірок виявлено 543 порушення чинного законодавства (у I півріччі 2010 року — 471).

У I півріччі 2011 року територіальними управліннями юстиції надіслано 224 письмових рекомендації I півріччі 2010 року - 223).

Протягом звітного періоду територіальними управліннями юстиції отримано 224 повідомлення про виконання рекомендацій (у I півріччі 2010 року - 218).


 

Аналіз текстової інформації звітів за I півріччя 2011 року


 

У текстових інформаціях звітів за I півріччя 2011 року Антрацитівським міськрайонним, Лутугинським, Попаснянським, Новоайдарським, Перевальським районними управліннями юстиції інформацію про проведену роботу у I півріччі 2011 року відображено поверхнево.

Так, у текстових інформаціях Антрацитівського міськрайонного та Попаснянського районного управлінь юстиції зазначено про кількість виявлених в ході перевірок порушень, але не наведено прикладів найпоширеніших порушень.

У звітах Новоайдарського, Перевальського та Лутугинського районних управлінь юстиції зазначено лише про кількість проведених стажувань без наведення конкретних прикладів.

 


 

Аналіз довідок стану правової роботи


 

У зв'язку з набуттям чинності Порядку проведення органами юстиції перевірок стану правової роботи, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 09.03.2011 № 314/19052, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.03.2011 за № 314/19052 (далі — Порядок проведення перевірок), перевірки стану правової роботи, необхідно здійснювати виключно відповідно до вимог Порядку.


 

За результатами аналізу довідок районних, міських та міськрайонних управлінь юстиції виявлено наступне.

Заслуговує на увагу зміст та оформлення довідок, складених за результатами перевірок стану правової роботи Сватівським районним, Луганським, Стахановським та Ровенківським міськими управліннями юстиції.

На належному рівні оформлено довідки Слов'яносербським, Лутугинським, Попаснянським, Новоайдарським, Білокуракинським, Старобільським, Перевальським, Кремінським, Міловським, Новопсковським, Троїцьким, Біловодським, Станично-Луганським районними, Антрацитівським та Краснодонським міськрайонними, Кіровським, Краснолуцьким, Рубіжанським, Сєвєродонецьким та Первомайським міськими управліннями юстиції.

На задовільному рівні оформлено довідки Марківським районним та Лисичанським, Свердловським міськими управліннями юстиції.

Так, за результатом аналізу довідок Свердловського міського управління юстиції про перевірку Управління Пенсійного фонду в м. Свердловську Луганської області від 31.01.2011 року та Марківського районного управління юстиції про перевірку Марківського районного центру зайнятості від 26.05.2011 року виявлено, що управліннями юстиції аналіз роботи юрисконсультів проведено відповідно до Загального положення про юридичну службу від 27.08.1995 № 690, яке втратило чинність у зв'язку з набуттям чинності Загального положення про юридичну службу міністерства, іншого органу виконавчої влади, державного підприємства, установи, організації, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 26.11.2008 № 1040 (далі — Загальне положення).

Свердловським міським управлінням юстиції у довідці від 31.03.2011 зазначено про наявність юридичного сектору, але не вказано його склад та відповідність освітньо-кваліфікаційного рівня працівників сектору Загальному положенню; не здійснено аналіз посадових інструкцій працівників відділу на відповідність вимог Загального положення та Довідника типових професійних характеристик посад державних службовців. Окрім того, у довідці від 31.03.2011 зазначено, що юридичним сектором береться участь в аналітичній роботі установи, але що саме аналізуються та яким чином не зазначено.

У довідці Лисичанського міського управління юстиції від 25.01.2011 у заголовку зазначено “довідка про ознайомлення зі станом правової роботи та освіти в Управлінні ветеринарної медицини у місті Лисичанськ”. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимог пп. 4.18 п. 4 Положення про Головне управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, м.м Києві та Севастополі, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 23.06.2011 № 1707/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.06.2011 за № 759/19497 управління юстиції перевіряє стан правової роботи в місцевих органах виконавчої влади, територіальних (місцевих, регіональних) органах центральних органів виконавчої влади влади, на підприємствах, в установах та організаціях, уносить рекомендації щодо поліпшення цієї роботи, а не ознайомлюється зі станом правової роботи.

В наказі Лисичанського міського управління юстиції від 23.05.2011 № 16-р про проведення перевірки стану правової роботи та освіти в Управлінні житлово-комунального господарства Лисичанської міської ради відсутня інформація про утворення робочої групи перевірки, що суперечить вимогам п. 3.3. Порядку проведення перевірок, відповідно до якого для проведення перевірки за наказом уповноваженої посадової особи утворюється робоча група у складі не менше двох фахівців. До робочої групи за рішенням уповноваженої особи залучаються працівники відповідних структурних підрозділів органу юстиції, інших органів виконавчої влади та фахівці (експерти) за погодженням з їх керівниками.


 

Найпоширенішими порушеннями у більшості управлінь юстиції є такі. У більшості випадків управління юстиції до примірників довідок перевірок стану правової роботи не додають копії матеріалів, які перевіряються в ході перевірок, що свідчить про недотримання вимог Порядоку проведення перевірок.

Всупереч вимогам Порядку проведення перевірок на довідках Лутугинського та Білокуракинського районних управлінь юстиції, надісланих до Головного управління юстиції відсутні відмітки керівників об'єктів перевірки про ознайомлення з довідками.


 


 

Спільні перевірки


 

Позитивним кроком деяких управлінь юстиції є співпрацювання управлінь юстиції з райдержадміністраціями та органами прокуратури у частині проведення спільних перевірок. Так, Сватівським районним управлінням юстиції протягом I півріччя 2011 року проведено спільну перевірку з помічником прокуратури Сватівського району, Луганським міським управлінням юстиції проведено спільні перевірки з прокуратурою Ленінського району у м. Луганську та з прокуратурою Артемівського району у м. Луганську, Перевальським районним управлінням юстиції — з Перевальською районною прокуратурою.

Окрім того, Сватівське, Троїцьке, Лутугинське, Білокуракинське, Марківське, Міловське районні та Луганське міське управління юстиції, проводять спільні перевірки стану правової роботи з юрисконсультами райдержадміністрацій.


 

Краснодонським міськрайонним, Новоайдарським, Новопсковським районними управліннями юстиції жодної спільної перевірки за 1 півріччя 2011 року з органами виконавчої влади не проведено.


 

Методичні рекомендації


 

Протягом I півріччя 2011 року територіальними управліннями юстиції підготовлено 166 методичних рекомендацій з окремих питань правової роботи та діяльності юридичних служб.

За результатами аналізу методичних рекомендацій уважаємо за необхідне констатувати наступне.

 

Методичні рекомендації деяких управлінь юстиції взято із мережі “Інтернет” без внесення жодних змін до змісту цих рекомендацій. А саме: методичні рекомендації Старобільського районного управління юстиції “Порядок оформлення трудових відносин”, “Планування роботи юридичної служби”; Біловодського районного управління юстиції “Організація діловодства юридичної служби”; Новопсковського районного управління юстиції “Підстави та порядок розірвання трудового договору з ініціативи власника або уповноваженого ним органу”; Білокуракинського районного управління юстиції “Договір підряду”,


 

Разом з тим, спеціалістами Головного управлінням юстиції у Луганській області відібрано методичні рекомендації та пам'ятки, які за змістом та актуальністю заслуговують на увагу. А саме: методичні рекомендації Сватівського районного управління юстиції “Відповідальність за порушення законодавства про працю”, Міловського районного управління юстиції “Порядок оформлення додатків до нормативно-правових актів, які підлягають державній реєстрації в управлінні юстиції”; Алчевського міського управління юстиції “Як подати позов до суду у цивільній справі”; Станично-Луганського районного управління юстиції “Візування документів на відповідність їх чинному законодавству юрисконсультом”; Антрацитівського міськрайонного управління юстиції “Особливості вирішення індивідуальних трудових спорів”.


 


 

Стажування працівників юридичних служб


 

Протягом звітного періоду в територіальних управліннях юстиції пройшли стажування 198 працівників юридичних служб підприємств, установ, організацій, місцевих органів виконавчої влади, територіальних органів центральних органів виконавчої влади.

Найбільшу кількість стажувань проведено Луганським (22), Алчевським (12) та Стахановським (12) міськими управліннями юстиції.

Найменшу кількість стажувань проведено Краснодонським міськрайонним (1), Міловським (2) та Слов'яносербським (2) районними управліннями юстиції.

Відбір кандидатів на стажування проводиться управлінням юстиції у разі надходження до управління юстиції відповідних письмових звернень територіальних центральних органів виконавчої влади, місцевих органів виконавчої влади, державних підприємств, установ, організацій або з ініціативи управлінь юстиції (за підсумками перевірки стану правової роботи).

Зарахування працівника на стажування, конкретні терміни, місце проведення та можливі зміни порядку його проходження та призначення керівника стажування оформляються наказом управління юстиції. План стажування працівника юридичної служби затверджується наказом управління юстиції. Після закінчення стажування стажист складає звіт за результатами стажування, який подає начальнику управління юстиції.

За результатами стажування в управлінні юстиції стажисту видається довідка.


 

Проведення семінарських занять


 

В територіальних управліннях юстиції з метою надання допомоги юрисконсультам та іншим категоріям працівників підприємств, установ, організацій, обговорення чинного законодавства та аналізу практики його застосування проводилися семінари. У I півріччі 2011 року територіальними управліннями юстиції проведено 138 семінарів для юрисконсультів та 159 семінарів для інших категорій працівників (у I півріччі 2010 року для працівників юридичних служб - 147, для інших категорій працівників — 145).


 

Протягом I півріччя 2011 року питання правової роботи розглянуто на 222 оперативних нарадах (у I півріччі 2010 року — 186).

За наслідками діяльності управлінь юстиції щодо сприяння органам виконавчої влади, підприємствам, установам, організаціям у вдосконаленні правової роботи, з питань взаємодії управлінь юстиції з органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади, територіальними управліннями юстиції направлено 97 листів (у I півріччі 2010 року — 92).

 


 

Вивчення структури та чисельності юридичних кадрів державних підприємств, установ, організацій, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування


 

Згідно з даними звітів територіальних управлінь юстиції та даних Головного управління статистики у Луганській області станом на 15.06.2011 року в Луганській області нараховується 17 місцевих державних адміністрацій, 415 територіальних органів центральних органів виконавчої влади, урядових органів, 354 органи місцевого самоврядування, 301 державне підприємство, установа, організація.

Загальний показник штатних працівників юридичних служб становить 657 штатних одиниць, з них на державних підприємствах – 200, у місцевих державних адміністраціях – 35, у територіальних органах центральних органів виконавчої влади, урядових органах – 303 та 119 в органах місцевого самоврядування.

Всього в області правовим обслуговуванням охоплено 178 державних підприємств, 17 місцевих державних адміністрацій, 255 територіальних органів центральних органів виконавчої влади, урядових органів та 88 органів місцевого самоврядування.

Не одержують постійної правової допомоги 123 державних підприємства, 160 територіальних органів центральних органів виконавчої влади, урядових органів, 266 органів місцевого самоврядування. Усі місцеві державні адміністрації одержують правову допомогу.

Загалом по області нараховується 15 вакантних посад юрисконсультів: 2 на державних підприємствах, у місцевих державних адміністраціях – 2, у територіальних органах центральних органів виконавчої влади, урядових органах – 8 та в 3 органах місцевого самоврядування.

Дані щодо кількості вакантних посад юридичних служб, надані у звітному періоді 2011 року Слов'яносербським районним та Лисичанським міським управліннями юстиції, суперечать даним Луганського обласного центру зайнятості.


 


 

Враховуючи вищенаведене, за результатами роботи з напрямку методичного керівництва правовою роботою місцевих органів виконавчої влади, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, державних підприємств, установ, організацій за I півріччя 2011 року, слід відзначити роботу Луганського, Ровенківського, Алчевського, Стахановського міських та Сватівського районного управлінь юстиції.


 

 

 

 

УЗАГАЛЬНЕННЯ

 

з питань організації територіальними управліннями юстиції

 

Луганської області правової роботи у 2011 році

 

(у порівнянні з аналогічним періодом 2010 року)

 

         Головним управлінням юстиції у Луганській області проаналізовано та узагальнено інформацію територіальних управлінь юстиції щодо діяльності з напрямку методичного керівництва правовою роботою місцевих органів виконавчої влади, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, державних підприємств, установ, організацій за 2011 рік.

 

         У 2011 році територіальними управліннями юстиції було заплановано проведення 433 перевірок стану правового забезпечення діяльності місцевих органів виконавчої влади, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, урядових органів у системі міністерств, державних підприємств, установ, організацій (у 2010 році — 456), фактично проведено   443 перевірки (у 2010 році — 469).

         З вищевказаної загальної кількості перевірок, проведених у 2011 році територіальними управліннями юстиції, проведено — 154 перевірки територіальних органів центральних органів виконавчої влади, 196  перевірок державних підприємств та 93 перевірки місцевих державних адміністрацій.

 

         При проведенні перевірок виявлено 978 порушень чинного законодавства    2010 році — 998).

 

         У 2011 році територіальними управліннями юстиції надіслано                          443 письмові рекомендації 2010 році - 459).

 

         Протягом звітного періоду територіальними управліннями юстиції  отримано 443 повідомлення про виконання рекомендацій (у 2010 році - 459).

 

 

         Аналіз текстової інформації звітів за 2011 рік

 

            У текстових інформаціях звітів за 2011 рік Антрацитівським, Краснодонським міськрайонними, Первомайським, Сєвєродонецьким, Свердловським, Кіровським, Алчевським міськими, Станично-Луганським, Перевальським районними управліннями юстиції інформацію про проведену роботу у 2011 році відображено не в повному обсязі.

         Так, у звітах Сєвєродонецького, Свердловського, Кіровського, Алчевського міських, Антрацитівського, Краснодонського міськрайонних, Станично-Луганського, Перевальського районних управлінь юстиції зазначено лише про кількість проведених стажувань без наведення конкретних прикладів.

         У звіті Первомайського міського управління юстиції зазначена лише кількість методичних рекомендацій без наведення конкретних прикладів.

         Всупереч вимогам Положення про районні, районні у містах, міські (міст обласного значення), міськрайонні, міжрайонні управління юстиції, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 23.06.2011 № 1707/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.06.2011 за № 759/19497, та Порядку проведення органами юстиції перевірок стану правової роботи, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 09.03.2011 № 713/5 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 14.03.2011 за № 314/19052 (який був чинним на момент здійснення перевірок у 2011 році), Первомайським, Сєвєродонецьким, Кіровським, Рубіжанським, Свердловським, Лисичанським, Краснолуцьким міськими, Перевальським районним управліннями юстиції здійснюються перевірки стану правової роботи в органах місцевого самоврядування.

 

 

         Аналіз довідок стану правової роботи

 

 

         У зв'язку з набуттям чинності Порядку проведення органами юстиції перевірок стану правової роботи та систематизації законодавства, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 18.01.2012                    № 91/5 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.01.2012 за               № 75/20388, перевірки стану правової роботи та систематизації законодавства, необхідно здійснювати виключно відповідно до вимог зазначеного Порядку.

 

            За результатами аналізу довідок районних, міських та міськрайонних управлінь юстиції виявлено наступне.

         Належним чином оформлено довідки за результатами перевірок стану правової роботи Сватівським, Станично-Луганським районними, Луганським, Стахановським, Брянківським, Ровенківським та Сєвєродонецьким міськими управліннями юстиції.

 

         За результатами аналізу довідки Антрацитівського міськрайонного управління юстиції від 27.09.2011 у заголовку зазначено “довідка про ознайомлення зі станом правової роботи та систематизації актів законодавства України в Антрацитівській об'єднаній державній податковій адміністрації”. Звертаємо увагу, що відповідно до вимог підпункту 4.7 пункту 4 Положення про районні, районні у містах, міські (міст обласного значення), міськрайонні, міжрайонні управління юстиції, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 23.06.2011 № 1707/5 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.06.2011 за № 760/19498, управління юстиції відповідно до покладених на нього завдань перевіряє в територіальних органах центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністраціях, а також на державних підприємствах, в установах, організаціях стан правової роботи, надає рекомендації щодо її поліпшення, вносить пропозиції про усунення виявлених порушень і недоліків та притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у допущених порушеннях, а не ознайомлюється зі станом правової роботи.

У довідці про перевірку Марківського територіального центру соціального обслуговування від 24.10.2011 рекомендовано систематизацію чинного законодавства  здійснювати відповідно до Положення про порядок здійснення обліку та систематизації законодавства в органах та установах юстиції України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 15.04.2004 № 31/5, але сфера діяльності цього Положення не розповсюджується на державні підприємства, установи та організації, тому є недоцільними.

         В наказі Свердловського міського управління юстиції від 24.10.2011 № 64 про проведення перевірки стану правової роботи, додержання законодавства з питань державної реєстрації нормативно-правових актів є посилання на Положення про районні у містах, міські (міст обласного значення), міськрайонні управління юстиції, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 14.02.2007 № 47/5 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.02.2007 за № 125/1339, яке втратило чинність на підставі наказу Міністерства юстиції України від 23.06.2011 № 1707/5 “Про затвердження положень про територіальні органи Міністерства юстиції України”. Крім того, в зазначеному наказі відсутня інформація про утворення робочої групи перевірки,  що суперечить вимогам п. 3.3. Порядку проведення органами юстиції перевірок стану правової роботи, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 09.03.2011 № 713/5 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 14.03.2011 за № 314/19052, чинного на момент перевірки. Свердловське міське управління юстиції у довідці про результати перевірки з питань стану правової роботи, правової освіти та правового інформування у Відокремленому підрозділі “Управління житлово-комунального господарства та теплових мереж” ДП “Свердловантрацит” від 04.11.2011 зазначає норми Положення про районні у містах, міські (міст обласного значення), міськрайонні управління юстиції, яке втратило чинність.

         В наказі Перевальського районного управління юстиції від 21.11.2011                  № 51-З про проведення перевірки правової роботи та правової освіти відділу Держкомзему у Перевальському районі Луганської області зазначено, що для проведення перевірки створено комісію, що суперечить вимогам п. 3.3. Порядку проведення органами юстиції перевірок стану правової роботи, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 09.03.2011 № 713/5 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 14.03.2011 за № 314/19052, чинного на момент перевірки, відповідно до якого для проведення перевірки за наказом уповноваженої посадової особи утворюється робоча група у складі не менше двох фахівців.

         Найпоширенішими порушеннями в роботі територіальних управлінь юстиції з питань правової роботи є такі. У більшості випадків управління юстиції до примірників довідок перевірок стану правової роботи не додають копії матеріалів, які перевіряються в ході перевірок, що свідчить про недотримання вимог Порядку проведення перевірок (Краснолуцьке, Первомайське, Алчевське міські, Попаснянське районне управління юстиції).

         Всупереч вимогам Порядку проведення органами юстиції перевірок стану правової роботи, затвердженого наказом Міністерства юстиції України                             від 09.03.2011 № 713/5, у довідках Антрацитівського міськрайонного, Свердловського міського, Попаснянського районного управлінь юстиції, надісланих до Головного управління юстиції у Луганській області, відсутні відмітки керівників об'єктів перевірки про ознайомлення з довідками.

 

 

         Спільні перевірки

 

         Територіальні управління юстиції проводять спільні перевірки з районними державними адміністраціями та органами прокуратури.

         У 2011 році територіальними управліннями юстиції було проведено               101 спільну перевірку (у 2010 році — 151).

         Найбільшу кількість спільних перевірок проведено Станично-Луганським районним (10), Луганським міським (8), Марківським районним (7), Свердловським міським, Біловодським та Міловським районними (по 6) управліннями юстиції.

         Краснолуцьким, Ровеньківським міськими, Новопсковським районним управліннями юстиції жодної спільної перевірки за 2011 рік з органами виконавчої влади не проведено. Алчевським міським, Антрацитівським міськрайонним, Попаснянським районним управліннями юстиції проведено лише по 1 перевірці, що є неприпустимим з огляду на загальну кількість перевірок.

         Деякі управління юстиції у частині проведення спільних перевірок співпрацюють з органами місцевого самоврядування.

 

         Наголошуємо на тому, що проводити перевірки з органами місцевого самоврядування недоцільно у зв'язку з тим, що згідно з Порядком проведення органами юстиції перевірок стану правової роботи та систематизації законодавства, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 18.01.2012 № 91/5 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.01.2012 за № 75/20388, органи юстиції можуть практикувати проведення спільних перевірок з органами виконавчої влади та правоохоронними органами.

 

 

         Методичні рекомендації

 

         У 2011 році територіальними управліннями юстиції підготовлено                  323 методичних матеріали (у 2010 році321) з окремих питань правової роботи та діяльності юридичних служб.

         За результатами аналізу методичних рекомендацій Головного управління юстиції у Луганській області констатує наступне.

         Тематика складання методичних рекомендацій не завжди стосується питань організації та діяльності працівників юридичних служб, наприклад, “Спадкування”, “Нотаріальне посвідчення правочину” (Біловодське районне управління юстиції), “Проблеми фінансування соціального захисту в Україні”, “Відповідальність за шкоду, завдану внаслідок дефекту продукції (Алчевське міське управління юстиції); “Права споживачів” (Краснолуцьке міське управління юстиції); “Аліментні правовідносини між подружжям” (Свердловське міське управління юстиції); “Стадії виконавчого провадження: основні вимоги до виконавчого документа. Права та обов'язки сторін у виконавчому провадженні” (Лисичанське міське управління юстиції).

         Найбільшу кількість методичних рекомендацій розроблено Луганським міським (31), Краснодонським міськрайонним (20), Лисичанським міським (16),  Новоайдарським районним (13), Ровеньківським міським (13) управліннями юстиції.

         У 2011 році, найменшу кількість методичних рекомендацій було розроблено Новопсковським, Сватівським, Перевальським (по 8) районними, Алчевським, Первомайським, Сєвєродонецьким міськими (по 7), Старобільським (7), Міловським (6) районними управліннями юстиції.

 

 

         Стажування працівників юридичних служб

 

         Протягом звітного періоду в територіальних управліннях юстиції пройшли стажування 393 працівника юридичних служб підприємств, установ, організацій, місцевих органів виконавчої влади, територіальних органів центральних органів виконавчої влади.

         Найбільшу кількість стажувань проведено Луганським (46),  Алчевським  (29) та Лисичанським (22) міськими, Новопсковським (20) районним управліннями юстиції.

 

         Найменшу кількість стажувань проведено Краснодонським міськрайонним (6), Міловським, Марківським, Слов'яносербським (по 7) та Перевальським (8) районними управліннями юстиції.

         Відбір кандидатів на стажування проводиться управлінням юстиції у разі надходження до управління юстиції відповідних письмових звернень територіальних органів центральних органів виконавчої влади, місцевих органів виконавчої влади, державних підприємств, установ, організацій або з ініціативи управлінь юстиції (за підсумками перевірки стану правової роботи).

         Зарахування працівника на стажування, конкретні терміни, місце проведення та можливі зміни порядку його проходження та призначення керівника стажування оформляються наказом управління юстиції. План стажування працівника юридичної служби затверджується наказом  управління юстиції. Після закінчення стажування стажист складає звіт за результатами стажування, який подає начальнику управління юстиції.

         За результатами стажування в управлінні юстиції стажисту видається довідка.

 

 

         Проведення семінарських занять

 

 

         В територіальних управліннях юстиції з метою надання допомоги юрисконсультам та іншим категоріям працівників підприємств, установ, організацій, обговорення чинного законодавства та аналізу практики його застосування проводилися семінари. У 2011 році територіальними управліннями юстиції проведено 282 семінари для юрисконсультів та 287 семінарів для інших категорій працівників (у 2010 році для працівників юридичних служб - 301, для інших категорій працівників — 288).

 

         За наслідками діяльності управлінь юстиції щодо сприяння органам виконавчої влади, підприємствам, установам, організаціям у вдосконаленні правової роботи, з питань взаємодії управлінь юстиції з органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади, територіальними управліннями юстиції направлено 175 листів (у 2010 році — 187).

 

           

 

         Вивчення структури та чисельності юридичних кадрів державних підприємств, установ, організацій, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування

 

         Згідно з даними звітів територіальних управлінь юстиції та даних Головного управління статистики у Луганській області станом на                         15.11.2011 року в Луганській області нараховується 17 державних адміністрацій, 406 територіальних органів центральних органів виконавчої влади, 353 органи місцевого самоврядування, 318 державних підприємств, установ, організацій.

         Загальний показник штатних працівників юридичних служб становить 665 штатних одиниць, з них: у державних адміністраціях – 28, у територіальних органах центральних органів виконавчої влади – 299, в органах місцевого самоврядування — 137, на державних підприємствах, установах, організаціях – 201.

         Всього в Луганській області правовим обслуговуванням охоплено                   16 державних адміністрацій, 246 територіальних органів центральних органів виконавчої влади, 89 органів місцевого самоврядування, 178 державних підприємств, установ, організацій.

         Не одержують постійної правової допомоги 160 територіальних органів центральних органів виконавчої влади, 264 органи місцевого самоврядування, 140 державних підприємств, установ, організацій, 1 місцева державна адміністрація.

         Загалом по області нараховується 24 вакантні посади юрисконсультів: у державних адміністраціях — 4, у територіальних органах центральних органів виконавчої влади — 8, в органах місцевого самоврядування — 6, на державних підприємствах — 6.

 

        

 

 

         Враховуючи вищенаведене, за результатами роботи з напрямку методичного керівництва правовою роботою місцевих органів виконавчої влади, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, державних підприємств, установ, організацій за 2011 рік слід відзначити роботу Луганського, Стахановського міських та Станично-Луганського районного управлінь юстиції.

 

 

 

||
© 2006-2013 Луганська обласна державна адміністрація
91016, Україна, м. Сєвєродонецьк, пр-т.Центральний, 59
Тел. (+38 0645) 70-50-85 , Тел./Факс (+38 0645) 70-50-86
У разі використання матеріалів сайту посилання на www.loga.gov.ua є обов'язковим.
Технічна підтримка: Відділ інформаційно-комп'ютерного забезпечення апарату
Лист адміністратору Веб-сервера