02 жовтня 2009, 13:58

Анкета споживача послуг, що надає орган виконавчої влади

                                                                        АНКЕТА         

                                        споживача послуг, що надає

                                             орган виконавчої влади

                                                               Шановний споживач!

                                 Вашій увазі пропонується відповісти на питання анкети.

                            Мета анкетування – визначити якість надання послуг органами

                    виконавчої влади та рівень задоволеності споживачів цими послугами

І. Загальні відомості

Ваше прізвище,
ім’я, по батькові:

 

____________________________________________

 

(у разі заповнення анкети від організації – назва організації)

Ваша адреса, телефон:

____________________________________________

 

 

Соціальний статус:

(потрібне підкреслити)

 

службовець,

 

підприємець,

 

робітник,

 пенсіонер,

 

студент,

непрацюючий,

 

представник громадської організації

 

інші

Назва органу, що є учасником Конкурсу, до якого Ви звертались:

 

 

 

___________________________________________

Адреса органу *

___________________________________________

 

 

Керівник органу*

___________________________________________

 

(прізвище, ім’я, по батькові)

* Заповнення зазначених пунктів анкети не є обов’язковим.

 

(підпис споживача)

(у разі заповнення анкети від організації – підпис керівника організації)

 

 

ІІ. Доступність інформації в органі виконавчої влади

1. Чи є вільний доступ у приміщення?

□ так               □ ні

2. Наскільки доступною є інформація щодо умов (порядку) надання послуг, у тому числі платних, яку бажають отримати відвідувачі від органу?

□ повністю доступна

□ доступна

□ майже недоступна

□ недоступна

□ важко визначитися

3. Чи встановлений в приміщенні органу інформаційний стенд?

□ так               □ ні

4. Чи розміщено на стенді для ознайомлення перелік послуг, які надаються органом?

□ так               □ ні

5. Чи є корисною для Вас інформація, розміщена на інформаційних стендах та чи спрощує вона процедуру надання послуг?

□ так               □ ні

6. Чи є в органі зразки заповнення заяв, документів тощо?

□ так               □ ні     

 

  

7. З якого джерела Ви отримуєте інформацію про діяльність органу до якого звернулись або послуг, які він надає (потрібне підкреслити)

Засоби масової інформації:

□ радіо

□ телебачення

□ газети, журнали

□ Інтернет

□ з особистого спілкування

інше __________________________________________

8. Чи є змістовною інформація, яку подає орган для громадян (відвідувачів) через засоби масової інформації?

□ так               □ ні        

9. Чи маєте Ви доступ до мережі Інтернет?

□ так               □ ні        

10. Чи є корисною інформація на веб-сайті органу?

□ так               □ ні         □ не користуюсь веб-сайтом 

□ веб-сайт  органу відсутній

11. Чи надаються послуги через веб-сайт органу?

□ так   □ ні        □ не користуюся веб-сайтом

□ веб-сайт  органу відсутній

12. Чи задоволені наданням довідкової інформації секретарями (відповідальними працівниками) органу?

□ так               □ ні

13. Чи прикріплені на дверях кабінетів таблички із зазначенням прізвищ, імен, по батькові та посад працівників які надають послуги?

□ так               □ ні

14. Чи встановлений на кожному поверсі стенд із схемою розташування кабінетів з їх номерами?

□ так               □ ні

15. Чи запроваджені додаткові заходи щодо покращення інформування відвідувачів (крім зазначених вище)? Які саме?

_________________________________________________________

16. Яким чином Вам зручніше отримувати послуги від органу?

□ на особистому прийомі

□ у письмовій формі

□ з використанням мережі Інтернет

□ через пряму телефонну лінію

 

ІІІ. Умови перебування в органі виконавчої влади

 

1. Чи є у приміщенні гардероб?

□ так               □ ні

2. Чи є у приміщенні органу для відвідувачів внутрішній телефон (телефон, під’єднаний до загальної мережі)?

□ так               □ ні

3. Чи  є місця для очікування (стільці, лави)?

□ так               □ ні

 

 

4. Чи є умови для запису інформації (стіл, стільці, канцелярське приладдя, копіювальний апарат)?

□ так               □ ні

5. Чи підтримується у чистоті приміщення?

□ так               □ ні

6. Чи носять бейджі працівники, що безпосередньо спілкуються з відвідувачами?

□ так               □ ні

 

7. Чи є санітарно-гігієнічний вузол доступним для відвідувачів?

□ так               □ ні

8. Чи розміщена у коридорі інформація про санітарно-технічний вузол?

□ так               □ ні     

9. Чи облаштовано відокремлене місце для паління?

□ так               □ ні

10. Чи працює кафе (буфет, їдальня), доступне для відвідувачів?

□ так               □ ні

11. Чи створені умови для доступу та пересування осіб із фізичними вадами?

□ так               □ ні

 

ІV. Процедури обслуговування відвідувачів

 

1. Чи задоволені Ви якістю отриманих послуг?

□ так               □ ні

2. Чи були ввічливими та уважно відносилися до порушених Вами питань співробітники органу?

□ так               □ ні

3. Чи є загальноприйнятим серед працівників органу у телефонній розмові представлятися із зазначенням власного ім’я, посади та назви підрозділу?

□ так               □ ні      □ по телефону не звертався

4. Чи доводилося Вам декілька раз приходити до органу за однією і тією ж послугою?

□ так               □ ні

 

5. Якщо Ви чекаєте розгляду своєї справи, чи надається Вам інформація щодо того, скільки громадян перебуває у черзі перед Вами, або щодо прогнозного очікування?

□ так               □ ні

6. Чи отримували відповіді на письмові звернення в строки, передбачені чинним законодавством (30 календарних днів)?

□ так               □ ні

Якщо не отримували в термін відповіді, то протягом якого часу?  _________________________________________________________

7. Чи стикалися Ви із проявами корупції у даному органі?

□ так               □ ні

8. Чи скаржилися Ви на працівників даного органу?

□ так               □ ні

9. Чи зверталися до судових інстанцій зі скаргами щодо діяльності органу?

□ так               □ ні

10. Який напрямок діяльності органу з обслуговування відвідувачів потребує покращення або перегляду?

Будь ласка, уточніть _______________________________________

11. Чи є доступними необхідні номери телефонів?

□ так               □ ні                 □ не телефонував

 

V. Пропозиції споживача послуг щодо покращення роботи органу виконавчої влади

1. Чи є у Вас пропозиції щодо покращення роботи органу? Які саме?