16. Яким чином Вам зручніше отримувати послуги від органу?
□ на особистому прийомі
□ у письмовій формі
□ з використанням мережі Інтернет
□ через пряму телефонну лінію
ІІІ. Умови перебування в органі виконавчої влади
1. Чи є у приміщенні гардероб?
□ так□ ні
2. Чи є у приміщенні органу для відвідувачів внутрішній телефон (телефон, під’єднаний до загальної мережі)?
□ так□ ні
3. Чиє місця для очікування (стільці, лави)?
□ так□ ні
4. Чи є умови для запису інформації (стіл, стільці, канцелярське приладдя, копіювальний апарат)?
□ так□ ні
5. Чи підтримується у чистоті приміщення?
□ так□ ні
6. Чи носять бейджі працівники, що безпосередньо спілкуються з відвідувачами?
□ так□ ні
7. Чи є санітарно-гігієнічний вузол доступним для відвідувачів?
□ так□ ні
8. Чи розміщена у коридорі інформація про санітарно-технічний вузол?
□ так□ ні
9. Чи облаштовано відокремлене місце для паління?
□ так□ ні
10. Чи працює кафе (буфет, їдальня), доступне для відвідувачів?
□ так□ ні
11. Чи створені умови для доступу та пересування осіб із фізичними вадами?
□ так□ ні
ІV. Процедури обслуговування відвідувачів
1. Чи задоволені Ви якістю отриманих послуг?
□ так□ ні
2. Чи були ввічливими та уважно відносилися до порушених Вами питань співробітники органу?
□ так□ ні
3. Чи є загальноприйнятим серед працівників органу у телефонній розмові представлятися із зазначенням власного ім’я, посади та назви підрозділу?
□ так□ ні□ по телефону не звертався
4. Чи доводилося Вам декілька раз приходити до органу за однією і тією ж послугою?
□ так□ ні
5. Якщо Ви чекаєте розгляду своєї справи, чи надається Вам інформація щодо того, скільки громадян перебуває у черзі перед Вами, або щодо прогнозного очікування?
□ так□ ні
6. Чи отримували відповіді на письмові звернення в строки, передбачені чинним законодавством (30 календарних днів)?
□ так□ ні
Якщо не отримували в термін відповіді, то протягом якого часу?_________________________________________________________
7. Чи стикалися Ви із проявами корупції у даному органі?
□ так□ ні
8. Чи скаржилися Ви на працівників даного органу?
□ так□ ні
9. Чи зверталися до судових інстанцій зі скаргами щодо діяльності органу?
□ так□ ні
10. Який напрямок діяльності органу з обслуговування відвідувачів потребує покращення або перегляду?