Про підсумки роботи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області зі зверненнями громадян у 2010 році і завдання щодо її удосконалення у 2011 році  

Про підсумки роботи органів
виконавчої влади та органів
місцевого самоврядування області
зі зверненнями громадян у 2010 році
і завдання щодо її удосконалення у 2011 році
 
 
 
У 2010 році до місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування надійшло 84096 звернень, що на 16333, або на 24 % більше, ніж у 2009 році (67763).
                До облдержадміністрації надійшло 6190 звернень, що на 1451 звернення, або на 30,6 %, більше в порівнянні з 2009 роком (4739). Найбільше зростання кількості звернень було зафіксовано від жителів Білокуракинського, Антрацитівського та Попаснянського районів, міст: Луганська, Стаханова та Красного Луча.
               У той же час суттєво зменшилася кількість звернень від жителів Старобільського, Марківського, Перевальського районів та м. Ровеньків. 
У 2010 році до облдержадміністрації надійшло 895 колективних звернень, що на 165 звернень, або на 22,6 % більше, ніж у 2009 році (730).
У 2010 році від центральних органів влади до облдержадміністрації надійшло 3674 звернення громадян, що на 1070 (41 %) більше, ніж у 2009 році, і складає 59,3 % від загальної їх кількості.
Так, Адміністрацією Президента України надіслано на розгляд2141 звернення, що на 1304 (в 2,5 раза) більше, ніж у 2009 році. Найбільше зростання кількості звернень до Президента України спостерігалося від жителів Перевальського, Попаснянского та Антрацитівського районів, міст: Луганська, Краснодона та Стаханова.
Кабінетом Міністрів України надіслано на розгляд 790 звернень, що на 210 (21 %) менше попереднього року.
Протягом 2010 року головою та заступниками голови облдержадміністрації було проведено 260 особистих прийомів, у тому числі 111 виїзних, на яких надійшло 678 звернень, що на 26 менше, ніж у 2009 році (704).
Безпосередньо головою облдержадміністрації проведено 27 особистих прийомів, у тому числі 7 виїзних, на яких надійшло 215 звернень, що на 43 менше, ніж за 2009 рік (258).
У 2010 році було проведено 15 перевірок райдержадміністрацій, структурних підрозділів облдержадміністрації з організації роботи зі зверненнями громадян та 14 днів контролю по виконанню доручень, наданих головою облдержадміністрації та його заступниками, з розгляду звернень громадян.
Проведено 6 засідань комісії з питань розгляду звернень громадян щодо припинення розгляду повторних звернень та сприяння позитивному вирішенню питань, порушених у зверненнях громадян, які потребують соціального захисту і підтримки. Було розглянуто 21 питання та прийняті відповідні рішення.
З метою удосконалення роботи структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій та виконкомів міських рад міст обласного значення  зі зверненнями громадян проведено 6 практичних семінарів.
Поряд з позитивними результатами у 2010 році були певні недоліки в організації роботи зі зверненнями громадян.
За порушення вимог Закону України «Про звернення громадян» вжито заходів дисциплінарного впливу до Троцюк С.В., головного спеціаліста-юрисконсульта управління культури і туризму облдержадміністрації,
Замая А.А., помічника заступника голови облдержадміністрації та Логожана М.В., заступника начальника управління транспорту та зв’язку облдержадміністрації.
На виконання Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, за підсумками аналізу розгляду звернень громадян органами виконавчої влади та місцевого самоврядування області протягом 2010 року:
 
1. Структурним підрозділам обласної державної адміністрації, райдержадміністраціям, рекомендувати виконкомам міських рад міст обласного значення забезпечити створення необхідних умов для реалізації прав громадян на звернення, а також неухильне виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» щодо всебічного, об’єктивного і вчасного розгляду заяв та скарг.
 
2. Відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації (Прибудько Л.А.) забезпечити систематичний аналіз та узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, особливо повторних, виявляти причини, що їх породжують, та за результатами такого аналізу вносити в установленому порядку пропозиції щодо розв’язання найбільш актуальних проблем.
 
3. Затвердити графік перевірок облдержадміністрацією райдержадміністрацій щодо додержання законодавства про звернення громадян на 2011 рік (додається).
 
4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови – керівника апарату обласної держадміністрації Остапенка О.С.
 
 
 
 
 
 Графік
 перевірок облдержадміністрацією районних держадміністрацій щодо додержання законодавства про звернення громадян
на 2011 рік
 

№ з/п
Найменування райдержадміністрації
Термін
перевірки
 
1.      
Попаснянська
I квартал
2.      
Міловська
I квартал
3.      
Лутугинська
I квартал
4.      
Марківська
I квартал
5.      
Новопсковська
I квартал
6.      
Слов’яносербська
II квартал
7.      
Перевальська
II квартал
8.      
Сватівська
II квартал
9.      
Краснодонська
II квартал
10. 
Антрацитівська
II квартал
11. 
Біловодська
III квартал
12. 
Білокуракинська
III квартал
13. 
Старобільська
III квартал
14. 
Кремінська
IV квартал
15. 
Новоайдарська
IV квартал
16. 
Троїцька
IV квартал
17. 
Станично-Луганська
IV квартал