Sub_Class with id 258 does not exist
Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія)Діяльність ОДАВійськово-цивільна адміністраціяДепартаменти та управлінняДепартамент соціального захисту населенняДіючі регіональні програмиІнформація про виконання01 лютого 2017, 09:07Виконання програми зайнятості населення Луганської області за 2016 рік
Луганська обласна державна адміністрація
| |


ГоловнаЛист адміністратору Веб-сервераКарта сайту

ОпитуванняОпитування
Дитяча гаряча лінія

Сьогодні: четвер, 21 листопада 2024
Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія)Діяльність ОДАВійськово-цивільна адміністраціяДепартаменти та управлінняДепартамент соціального захисту населенняДіючі регіональні програми01 лютого 2017, 09:07

Виконання програми зайнятості населення Луганської області за 2016 рік

 
01 лютого 2017, 09:07

Виконання програми зайнятості населення Луганської області за 2016 рік

ІІІ Напрями та заходи щодо поліпшення ситуації у сфері зайнятості населення до 2017 року

 

з/п

Найменування заходу

Інформація щодо виконання

І. Розширення сфери застосування праці та стимулювання заінтересованості роботодавців у створених робочих місць

1.

Організовувати круглі столи, наради, семінари із представниками місцевих органів влади щодо впровадження та реалізації механізму забезпечення надання консультацій особам з питань організації та провадження підприємницької діяльності

Організовано та проведено 9 круглих столів, 34 семінари за участю представників місцевих органів влади щодо впровадження та реалізації механізму забезпечення надання консультацій особам з питань організації підприємницької діяльності.

2.

Сприяти створенню суб’єктів підприємницької діяльності з числа безробітних шляхом організації відповідної професійної підготовки та надання одноразової допомоги для організації підприємницької діяльності

Протягом 2016 року одноразову допомогу для організації підприємницької діяльності отримали 35 безробітних, з них: 15 осіб –учасники АТО; 9 осіб – ВПО та 1 особа з інвалідністю.

3.

Організовувати проведення громадських робіт та інших робіт тимчасового характеру для безробітних з метою задоволення суспільних потреб територіальних громад

 

Протягом 2016 року взяли участь у громадських та інших роботах тимчасового характеру 5,5 тис. безробітних осіб, з них кожен другий – жінка, кожен третій – особа соціально незахищених категорій, кожен четвертий – молодь у віці до 35 років. 

4.

Запровадити стимулювання роботодавців у створенні нових робочих місць для громадян, які недостатньо конкурентоспроможні на ринку праці, у тому числі для осіб з інвалідністю, неповнолітніх та дітей-сиріт  шляхом компенсації роботодавцям фактичних витрат у розмірі єдиного внеску

1січня 2016 року набрав чинності Закон України від 24.12.2015р. № 909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» яким внесено ряд нововведень до чинного законодавства України, зокрема до Закону України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» Відповідно до прийнятих змін  встановлено єдину ставку нарахування ЄСВ у розмірі 22%, що застосовується до бази нарахування ЄСВ передбаченої статте 7 Закону про ЄСВ, що суттєво знизало навантаження на фонд заробітної плати для роботодавців незалежно від класу професійного ризику виробництва. При цьому скасовано утримання ЄСВ з доходів застрахованих осіб.

Незмінними залишились спеціальні ставки єдиного внеску на загальнообов’язкове державне страхування для:

  • підприємств, установ і організацій, в яких працюють інваліди, встановлюються у розмірі 8,41% бази нарахування ЄСВ для працюючих інвалідів;
  • для підприємств та організацій всеукраїнських громадських організацій інвалідів, зокрема товариств УТОГ та УГОС в яких кількість інвалідів становить не менш як 50% загальної численності працюючих і за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить не менш як 25% суми витрат на оплату праці, встановлюються у розмірі 5,3% бази нарахування єдиного внеску;
  • для підприємств та організацій громадських організацій інвалідів, в яких кількість інвалідів становить не менш 50% загальної чисельності працюючих і за умовами, що фонд оплати праці таких інвалідів становить не менш як 25% суми витрат на оплату праці встановлюється у розмірі 5,5% бази нарахування ЄСВ для працюючих інвалідів.

5.

Здійснювати комплекс інформаційно-роз’яснювальних послуг серед трудових колективів у разі запланованого масового вивільнення працівників з метою уникнення соціальної напруги на ринку праці

Протягом 2016 року проведено 217 виїзних семінарів для 102 підприємств області  з надання комплексу спеціальних послуг у розв’язанні проблем трудових колективів.

6.

Забезпечити відкриття швейних ділянок ПАТ «Глорія Джинс» в містах та районах області

Внаслідок бойових дій в області зупинена виробничу діяльність                ПАТ «Глорія Джинс» та його філіалів. Виробничу діяльність відновлено тільки ПАТ «Глорія Джинс», яке розташовано на території непідконтрольній українській владі. Тому розпочати роботу швейних ділянок підприємства не виявляється можливим.

Разом з тим, ведеться певна робота, щодо залучення роботодавців.  Так, у м. Рубіжне підготовлено приміщення для відкриття філії ТОВ «Торгова компанія «Грегорі Арбер». У I півріччі 2017 році планується його відкриття із працевлаштуванням 200 осіб.

 

7.

Поширювати практику стажування студентів вищих та професійно-технічних  навчальних закладів на промислових підприємствах

На промислових підприємствах області поширюється практика стажування студентів вищих  та професійно-технічних навчальних закладів. Так, стажування студентів відбувається на ТОВ ВТФ «Шарм» м. Лисичанськ, ПАТ «Рубіжанський картонно-тарний комбінат», Сєвєвродонецьке НВО «Імпульс» та ін.

 

8.

Організовувати проведення екскурсій для учнів загальноосвітніх навчальних закладів на промислові підприємства з метою більш детального ознайомлення з умовами праці та оперативного працевлаштування

З метою подолання дефіциту робочих кадрів проводяться  екскурсії  для учнів загальноосвітніх навчальних закладів на промислові підприємства для більш детального ознайомлення з умовами праці та оперативного працевлаштування.

 

9.

Забезпечити збереження робочих місць на промислових підприємствах області шляхом збільшення завантаження виробничих потужностей за рахунок  розвитку коопераційних зв’язків

З 2013 року в області  реалізується Регіональна програма розвитку внутрішньо обласної кооперації на 2013-2017 рр. (далі – Програма), яка була затверджена рішенням обласної ради 28.02.2013.

Зазначену роботу було подовжено:  інвентаризовано базу основних суб'єктів господарювання, виявлено їх потреби в коопераційних постачаннях і можливості з надання послуг, складено та направлено потенційним споживачам каталоги підприємств-виробників продукції для різних галузей економіки.

В межах Програми кооперацією охоплено близько 500 суб’єктів господарювання, за оперативними даними обсяг коопераційних зв'язків склав близько 2 млрд грн.

 

10.

 

 

 

 

 

Створити за рахунок власних коштів робочі місця на підприємствах машинобудування:

ТДВ «Первомайський електромеханічний завод ім. Карла Маркса» ( 15 робочих місць);

ПрАТ «НВЦ»ТРАНСМАШ» (20 робочих місць);

ПрАТ «Луганський патронний завод» (52 робочих місця);

ТОВ «Луганський завод трубопровідної  арматури «Маршал» (10 робочих місць);

ПАТ «Луганський ливарно-механічний завод» (10 робочих місць)

Підприємства машинобудування та металургії на яких планувалось створення робочих місць за рахунок власних коштів, знаходяться на території непідконтрольної української владі у зв’язку з проведенням антитерористичної операції у Луганської області.

11.

Створити за рахунок власних коштів:

на підприємствах металургійної галузі – 179 робочих місць:

ПАТ «Алчевський металургійний комбінат» (172 робочих місця);

ТОВ «Завод сталевої дробі» (5 робочих місць);

ДП «Лутугинський науково-виробничий валковий комбінат» (2 робочих місця);

на підприємствах хімічної галузі – 69 робочих місць:

ПІІ «ІнтерГазСинтез» (19 робочих місць);

ТОВ «НВП «Зоря» (50 робочих місць)

Підприємства машинобудування та металургії на яких планувалось створення робочих місць за рахунок власних коштів, знаходяться на території непідконтрольної української владі у зв’язку з проведенням антитерористичної операції у Луганської області.

12.

Створення нових робочих місць на промислових підприємствах:

будівництво виробництва нетканого поліефірного полотна ТОВ «НВО Сєвєродонецький Склопластик», м. Сєвєродонецьк (40 робочих місць);

будівництво виробництва скляної теплоізоляційної вати, ТОВ «НВО Сєвєродонецький Склопластик», м. Сєвєродонецьк (75 робочих місць)

Сьогодні на території, яка контролюється українською владою, основний промисловий потенціал знаходиться в трьох містах: Сєверодонецьк, Рубіжне, Лисичанськ. З різних причин більшість підприємств працюють не на повну потужність.

Беручи до уваги наявну економічну ситуацію на даний час актуальним є збереження існуючих робочих місць. Всі промислові підприємства Луганської області зберегли  трудові колективи, відновили виробничі процеси, нарощують обсяги виробництва.

13.

Збільшувати чисельність робітників ТОВ «НВП «Зоря» за рахунок розширення виробництва засобів захисту рослин

Сьогодні на території, яка контролюється українською владою, основний промисловий потенціал знаходиться в трьох містах: Сєверодонецьк, Рубіжне, Лисичанськ. З різних причин більшість підприємств працюють не на повну потужність.

Беручи до уваги наявну економічну ситуацію на даний час актуальним є збереження існуючих робочих місць. Всі промислові підприємства Луганської області зберегли  трудові колективи, відновили виробничі процеси, нарощують обсяги виробництва.

14.

Забезпечувати участь промислових підприємств у бізнес-форумах, інвестиційно-економічних форумах з питань презентації наявних бізнес-проектів щодо модернізації існуючих та створення нових виробництв, залучення інвестиційних ресурсів для їх реалізації з метою створення нових робочих місць

У квітні 2016 року в Києві були проведені Дні Луганської області з залученням 25 промислових підприємств, з наданням інформаційних матеріалів. Також презентаційні матеріали щодо можливостей обласних виробників були надіслані профільним департаментам інших областей України.

28 жовтня 2016 року у м. Сєвєродонецьк, в рамках проведення Луганського регіонального форуму «ЗМІНИ в 3D», проведено презентацію майже 30 промислових підприємств.

 

15.

Здійснювати професійне навчання кадрів на учбово-курсових комбінатах вугледобувних підприємств області

З 9 вугледобувних підприємств Луганської області, на території ОРЛО залишилося 7 об’єднань. На території підконтрольній українській владі, працюють лише ПАТ «Лисичанськвугілля» та ДП «Первомайськвугілля».

Учбово-курсові комбінати вугледобувних підприємств області  залишилися на території, не підконтрольній українській владі.

16.

Реалізація українсько-китайського пілотного проекту «Модернізація шахти ім. Д.Ф. Мельникова» ПАТ «Лисичанськвугілля» (створення додаткових 200 робочих місць)

З метою реалізації українсько-китайського пілотного проекту «Модернізація шахти ім. Мельникова» ПАТ «Лисичанськвугілля» у 2012 році придбано необхідне обладнання, яке введено у дію у 2013 році. Підприємство потребує робітничі кадри на фахом «робітник очисного забою» та «гірник» у кількості 50-60 осіб. Для чого  було оголошено набір з прийому на роботу за цими спеціальностями.

17.

Створювати робочі місця шляхом реалізації проектів створення в паливно-енергетичному комплексі України підгалузі з виробництва синтетичного

газу (СГ) та синтетичного замінника природного газу (СПГ) шляхом газифікації (конверсії) українського вугілля у відповідних реакторах

Беручи до уваги наявну економічну ситуацію на даний час актуальним є збереження існуючих робочих місць. Всі промислові підприємства Луганської області зберегли  трудові колективи, відновили виробничі процеси, нарощують обсяги виробництва.

18.

Сприяти зайнятості сільського населення та розширенню сфери застосування його праці в аграрному секторі економіки шляхом створення нових робочих місць:

у 2013 році – 167;

у 2014 році – 164;

у 2015 році – 42;

у 2016 році – 88;

у 2017 році – 33 робочих місця за рахунок:

введення в обробіток незадіяних земель, залучивши до цього великотоварні ефективно працюючі агроформування;

нарощування обсягів виробництва;

створення мережі заготівельних пунктів, сховищ для зберігання сільськогосподарської продукції;

проведення реконструкції та відбудови тваринницьких комплексів

Протягом 2016 року по Луганській області в сільськогосподарських підприємствах створено 87 нових робочих місць.

19.

 

З метою створення нових робочих місць сприяти залученню та реалізації інвестиційних проектів в галузі агропромислового виробництва:

регіонального інвестиційного проекту «Агромісто» на території Лутугинського району;

інноваційно-інвестиційного проекту з будівництва вертикально-інтегрованого птахокомплексу із замкненим циклом з виробництва та переробки м’яса індички Кремінського району;

інвестиційного проекту «Промислове виробництво м’яса кролів» на базі
ТОВ «Святослав Агро» Краснодонського району;

інвестиційного проекту «Будівництво та обладнання цеху для переробки та фасування ягід, фруктів та овочів» на базі ФГ «Тернове» Краснодонського району;

інвестиційного проекту «Модернізація комбікормового заводу на базі
ПрАТ «Сімейкінське» Краснодонського району;

інвестиційного проекту «Організація виробництва, вирощування та зберігання овочів з використанням прогресивних технологій та їх реалізація» на базі
ТОВ «Агрохім» Слов’яносербського району;

інвестиційного проекту на базі ТОВ «Агро Кепітал Групп ЛТД» Троїцького району – впровадження в дію цеху з виробництва соняшникової олії

Інноваційно -  інвестиційний проект з будівництва вертикально – інтегрованого птахокомплексу із замкненим циклом з виробництва та переробки м’яса індички Кремінського району не реалізовано у зв’язку з відсутністю інвестиційних коштів, які необхідні для реалізації проекту.

Реалізовано інвестиційний проект на базі ТОВ «Агро Кепітал Групп ЛТД» Троїцького району – впроваджено в дію цех з виробництва соняшникової олії.

20.

Сприяти розвитку кооперативного руху на селі шляхом створення сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів на території усіх районів області

У 2016 році у Сватівському районі зареєстровано 2 нових виробничих кооператива.

21.

Сприяти участі підприємств малого та середнього бізнесу в сільській місцевості у виставкових заходах з метою виходу на нові внутрішні та зовнішні ринки збуту продукції власного виробництва

Підприємства малого та середнього бізнесу приймали участь у ХХVІІІ Міжнародній агропромисловій виставці «Агро – 2016» в м. Києві та у Луганському регіональному форумі "Зміни в 3D: асоціації, бізнес, влада" у       м. Северодонецьк.

22.

Ввести в обробіток незадіяні землі, залучивши до цього великотоварні ефективно працюючі агроформування, шляхом нарощування обсягів виробництва, створення мережі заготівельних пунктів, сховищ для зберігання сільськогосподарської продукції, реконструкції та відбудови тваринницьких комплексів

У 2016 році у Сватівському районі створено перевалочний термінал на базі Сватівської філії ТОВ СП «Нібулон».

 

23.

Забезпечити системне висвітлення проблем зайнятості населення, формування соціально відповідального бізнесу у тематичних випусках інформаційно-аналітичних та просвітницьких програмах провідних засобів масової інформації

Луганською обласною службою зайнятості у засобах масової інформації постійно висвітлювались проблеми зайнятості населення. Так, за 2016 рік в регіональних ЗМІ надруковано 287 статей, відбувся 61 виступ на радіо, транслювались 152 телепередачі на телебаченні.

24.

 

 

 

 

 

 

 

 

Підвищувати рівень зайнятості населення шляхом легалізації найманої праці осіб, зокрема тих, що працюють на малих підприємствах, через посилення державного нагляду (контролю) за дотриманням роботодавцями вимог чинного законодавства

 

 

 

 

 

Протягом 2016 року як результати вжитих заходів з реалізації вимог зазначеного плану:

- легалізовано 2,4 тис. найманих робітників, праця яких використовувалася роботодавцем без укладання трудових угод та виплачувалась заробітна плата без сплати до бюджету належних сум податку та єдиного внеску;

- підвищено рівень заробітної плати майже 6,4 тис. працівників.

Ще одним із розповсюджених порушень вказаної сфери є здійснення підприємницької діяльності без державної реєстрації.

Протягом 2016 року виявлено та залучено до державної реєстрації 622 громадян, які здійснювали незаконну підприємницьку діяльність, з них 280 громадян, які здійснювали транспортні перевезення. Проведеними заходами

щодо легалізації їх підприємницької діяльності сплачено до бюджету понад 914,0 тис. гривень.

       Так, результатом реалізації плану спільних дій з початку        2016 року стали додаткові надходження до бюджету податку на доходи фізичних осіб −                               122,0 млн. гривень.

25.

Запровадити в засобах масової інформації області, з метою упередження порушень законодавства про працю, постійні рубрики щодо висвітлення всіма відомствами виявлених фактів порушень, пов’язаних з виплатою заробітної плати найманим робітникам, повнотою сплати соціального внеску та податків, детінізації доходів і легалізації праці громадян, а також щодо роз’яснювання норм чинного законодавства та проблем, пов’язаних з «тіньовою» зарплатою

Протягом 2016 року фахівцями Головного управління ДФС у Луганській області постійно висвітлювалися виявлені факти порушень, пов’язані з виплатою заробітної плати найманим працівникам, повнотою сплати єдиного соціального внеску та податків, детінізації доходів і легалізації  праці громадян. Крім того, надавалися роз’яснення норм чинного законодавства, пов’язаних з «тіньовою»  заробітною платою.

Так,  у минулому році до ЗМІ направлено 39 інформаційних та роз’яснювальних матеріалів із зазначеної  тематики,  які  розміщено 124 рази у друкованих виданнях та Інтернет-ЗМІ. Крім цього, 48 матеріалів розміщено на суб-сайті ГУ ДФС у Луганській області та  на власній сторінці у соціальній мережі Фейсбук.

26.

Забезпечувати ефективне співробітництво органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, профспілок і роботодавців з метою недопущення зростання обсягів безробіття та забезпечення соціальних гарантій громадян

Для недопущення зростання обсягів безробіття в регіоні проведено 15 засідань координаційних комітетів сприяння зайнятості. З метою обговорення питання зайнятості населення регіону протягом 2016 році було 1550 зустрічей представників центрів зайнятості з головами сільських та селищних рад, роботодавцями та місцевою громадою.

27.

Здійснювати надання комплексу превентивних послуг серед трудових колективів у разі запланованого вивільнення працівників з метою уникнення соціальної напруги на ринку праці

При надходженні до центрів зайнятості звітів №4-ПН «Про масове вивільнення працівників» спеціалістами служби вживалися заходи щодо надання комплексу послуг. Ці послуги надавалися безпосередньо на підприємствах шляхом зустрічі спеціалістів центрів зайнятості з роботодавцями та трудовими колективами. До осіб, які підлягають вивільненню доводилася інформація стосовно прав безробітних; комплексу активних програм зайнятості; попиту на робочу силу на ринку праці; надавалися диференційовані адаптаційні послуги тощо.

28.

 

 

 

Забезпечити роботу щодо організації проведення єдиних днів інформування населення за темою: «Зайнятість населення Луганської області: проблеми та перспективи їх вирішення»

 

З метою вирішення найгостріших проблем у сфері зайнятості, оперативного і якісного працевлаштування громадян, забезпечення роботодавців кваліфікованими кадрами Луганською обласною службою зайнятості протягом року підготовлено та проведено 103 Ярмарки та 261 Міні – ярмарок вакансій за участю 1142 підприємств області (6,0 тис. учасників), 98 «Презентацій професій», 116 «Презентацій роботодавця», 111 «Презентацій курсів навчання». За участю органів влади, соціальних партнерів, навчальних закладів, роботодавців проведено 87 засідань «Круглого столу», 372 засідання виконкомів, РДА, сесій місцевих рад. Важливою частиною налагодження контактів з роботодавцями є проведення семінарів з керівниками підприємств, кадровими та бухгалтерськими службами, загальна кількість таких семінарів склала 555 заходів. Треба відзначити, що фахівцями центрів зайнятості проведено 1550 зустрічей з головами сільських та селищних рад, роботодавцями та місцевою громадою.

*Показники зі створення робочих місць на період до 2017 року є попередніми та будуть корегуватися за підсумками роботи підприємств усіх видів економічної діяльності за 2013-2016 роки

 

ІІ. Підвищення професійного рівня та конкурентоспроможності економічно активного населення

1.

Забезпечити професійне навчання осіб із числа безробітних за новими професіями, які користуються попитом на ринку праці, у т.ч. через систему навчальних закладів державної служби зайнятості

Протягом 2016 року в області проходили профнавчання 3,1 тис. безробітних. Підготовка та перепідготовка безробітних здійснювалась за 11 професіями, які користуються попитом на ринку праці – електрогазозварник, продавець продовольчих товарів, контролер-касир, слюсар-сантехнік, адміністратор тощо. Навчання проводилось як на базі навчальних закладів системи профтехосвіти області, так і в Луганському, Одеському, Львівському, Рівненському та Дніпропетровському ЦПТО ДСЗ.

2.

Забезпечити розширення обсягів професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації безробітних за направленням центрів зайнятості через систему навчальних закладів державної служби зайнятості, у т.ч. через ДНЗ «Луганський центр ПТО ДСЗ»

Значно збільшились обсяги підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації безробітних за направленням центрів зайнятості через систему навчальних закладів державної служби зайнятості. У 2016 році через заклади ЦПТО ДСЗ проходили навчання 1,6 тис. безробітних осіб, що на 63,6% більше минулорічного показника.

 

3.

Сприяти організації роботи з підтвердження результатів неформального професійного навчання громадян за робітничими професіями з метою їх продуктивної зайнятості

 

4.

Організувати роботу щодо видачі ваучерів особам віком старше 45 років для підтримання їх конкурентоспроможності шляхом перепідготовки, спеціалізації, підвищення кваліфікації за професіями та спеціальностями для пріоритетних видів економічної діяльності

Протягом 2016 року Білокуракинським, Біловодським, Лисичанським, Міловським, Марківським, Кремінським та Старобільським міським та районними центрами зайнятості видано 8 ваучерів особливим категоріям громадян для підтримання їх конкурентоспроможності шляхом перепідготовки, підвищення кваліфікації за професіями та спеціальностями. З них 1 особа – демобілізований військовослужбовець, який приймав участь в АТО та 2 особи, що належать до категорії внутрішньо переміщених осіб.

5.

 

 

 

 

 

 

 

Забезпечувати охоплення не менше 90% безробітних комплексними профорієнтаційними послугами з метою підвищення мотивації безробітних громадян до отримання конкурентоспроможних на ринку праці області професій та спеціальностей

 

 

 

 

Протягом 2016 року 26,1 тис. безробітних громадян отримали 142,1 тис.  профорієнтаційних послуг. Рівень охоплення безробітних громадян по Луганській області у 2016 році склав 98,1%.

ІІІ. Підвищення мобільності робочої сили на ринку праці та удосконалення регулювання трудової міграції

1.

Здійснювати реалізацію заходів зі збільшення зайнятості населення шляхом впровадження спільних планів і проектів, передбачених Угодою про створення Єврорегіону «Донбас»

 

2.

Надавати через засоби масової інформації роз’яснення про норми чинного законодавства щодо видачі та подовження строку дії та анулювання дозволів на використання праці іноземців та осіб без громадянства

На сайті Луганської обласної служби зайнятості www.dcz.gov.ua/lug у рубриці «Видача дозволів іноземцям» розміщені 3 реєстри рішень комісії, у рубриці «Інформація до відома» - 3 оголошення комісії з питань видачі, продовження строку дії та анулювання дозволів на використання праці іноземців.

IV. Сприяння зайнятості громадян, які потребують соціального захисту

і не здатні на рівних умовах конкурувати на ринку праці

1.

Сприяти підвищенню конкурентоспроможності громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, шляхом організації їх професійного навчання у разі реєстрації як безробітних, надання ваучерів на навчання

Протягом 2016 року до центрів зайнятості Луганської області завернулось 9,3 тис. громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню. За направленням служби зайнятості працевлаштований кожен третій або 3,5 тис. осіб. До громадських та інших робіт тимчасового характеру залучено 1,9 тис. осіб даної категорії. Професійне навчання за направленням служби зайнятості проходило 1,0 тис. безробітних осіб, які потребують соціального захисту. Ваучер на навчання та підвищення кваліфікації отримали 2 особи вищевказаної категорії.

2.

Організовувати професійне навчання інвалідів, зареєстрованих як безробітні, з урахуванням програм професійно-трудової реабілітації та вимог ринку праці

 

За 2016 рік проходили навчання 59 безробітних осіб з інвалідністю. Особи з особливими потребами проходили перепідготовку за професіями «Кухар», «Електрогазозварник», «Перукар (перукар-модельєр)», «Манікюрник», а також стажування за посадою «Бухгалтер», професіями – «Гардеробник», «Продавець продовольчих товарів».

3.

З метою подальшого професійного самовизначення надавати комплексні профорієнтаційні послуги випускникам загальноосвітніх шкіл, шкіл-інтернатів, в т.ч. із числа дітей-сиріт, підлітків, які перебувають на обліку в службі у справах дітей, а також особам з інвалідністю

В рамках акції «Випускник» було проведено 43 заходи для 7,4 тис. осіб. У 19 Днях відкритих дверей навчального закладу взяли участь 4,5 тис. осіб. Центрами зайнятості області проведено 28 професіографічних екскурсій «Підприємства твого міста» за участю 1,3 тис. учнів шкіл області. 

Також 507 дітей (у т. ч. 121 дитина-сирота), які навчаються у школах-інтернатах всіх типів, отримали 564 профорієнтаційні послуги (у т. ч. 156 – діти-сироти). 12 підлітків, що перебувають на обліку в службі у справах дітей  отримали 13 профінформаційних та профконсультаційних  послуг.

Протягом звітного періоду 540 осіб з числа дітей-інвалідів та дітей з фізичними вадами, які навчаються у загальноосвітніх школах та спеціальних школах-інтернатах отримали 719 послуг з профорієнтації. Для них проведено 67 інформаційних та консультаційних заходів: профорієнтаційні уроки «Правильний вибір – запорука професійної самореалізації», «Робітнича професія – упевненість у майбутньому», «Урок реального трудового життя», «Подорож у місто майстрів», Марафон робітничих професій, Дні відкритих дверей навчальних закладів, презентації навчальних закладів, заходи до Міжнародного дня захисту дітей, до Міжнародного дня інваліда.

4.

Організовувати регіональні «ярмарки вакансій» за участю соціальних партнерів, роботодавців для випускників вищих навчальних закладів області «Знайдемо роботу разом», «Пошук роботи – початок кар’єри»

2

Протягом 2016 року регіональних «ярмарків вакансій» за участю соціальних партнерів, роботодавців для випускників вищих навчальних закладів області не проводились. Дані заходи заплановано провести протягом 2017 року.

5.

Проводити обласний «Марафон робітничих професій» для учнів загальноосвітніх шкіл із залученням роботодавців (екскурсії на підприємства, зустрічі з представниками трудових династій, профорієнтаційні уроки, лекції, семінари, презентації актуальних професій)

104 заходи (профорієнтаційні уроки, професіографічні екскурсії, презентації професій) проходили в рамках щорічного Марафону робітничих професій, в яких взяли участь 5,5 тис. осіб (з них 83 дитини-сироти та 83 учня спеціальних закладів). Обов’язковими учасниками заходів з учнівською молоддю були представники профтехнічних навчальних закладів (викладачі, майстри виробничого навчання), що готують спеціалістів за напрямками, які користуються попитом на сучасному ринку праці.

6.

Проводити масові та групові заходи («дні відкритих дверей» навчального закладу, презентації роботодавців, профорієнтаційні зустрічі, «Ярмарки кар’єри», семінари з техніки пошуку роботи тощо) для випускників вищих навчальних закладів та абітурієнтів, учнів загально-освітніх навчальних закладів, спрямовані на формування мотивації до продуктивної праці на підприємствах регіону

З метою формування мотивації випускників ВНЗ, учнів ЗНЗ до продуктивної праці на підприємствах регіону Луганською обласною службою зайнятості проводяться наступні заходи: дні відкритих дверей навчальних закладів області (19 заходів для 4,5 тис. осіб), «Ярмарки кар’єри» (4 заходи для 202 учасників), професіографічні екскурсії «Підприємства твого міста» (28 заходів для 1,3 тис. учнів), семінари з техніки пошуку роботи (16 заходів для 572  випускників та учнів).

7.

Сприяти створенню нових робочих місць для працевлаштування інвалідів шляхом надання заявникам-роботодавцям фінансової допомоги на поворотній і безповоротній основі та цільової позики за рахунок коштів Фонду соціального захисту інвалідів

Кількість робочих місць, які були заплановані відділенню Фонду на 2016 рік 3 одиниці Ці плани відділенням  були виконані за рахунок працевлаштування осіб з інвалідністю , які після одержання освіти за рахунок коштів Фонду, успішно працевлаштувались. На даний час, відділенням Фонду фінансується оплата одержання вищої освіти 23 осіб з інвалідністю, які є потенціальним представниками для подальшого працевлаштування.

Процес створення нових робочих місць за рахунок коштів Фонду передбачає виділення Фондом:

  • підприємствам, установам та організаціям, фізичним особам, які використовують найману працю (роботодавцям), цільової позики (на поворотній основі із строком повернення до трьох років) на створення робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів;
  • підприємствам, організаціям громадських організацій інвалідів безповоротної фінансової допомоги для технічного оснащення та переоснащення діючих робочих місць для працевлаштування інвалідів;
  • роботодавцям дотації на створення спеціальних робочих місць для працевлаштування інвалідів, які зареєстровані у державній службі зайнятості як безробітні.

Луганським відділенням  Фонду проведено значну роботу в частині співпраці з роботодавцями та службою зайнятості області.       

8.

Сприяти розширенню сфери застосування праці демобілізованих військовослужбовців, які брали участь в антитерористичній операції шляхом працевлаштування, професійного навчання, залучення до громадських та інших робіт тимчасового характеру

Протягом 2016 року 330 демобілізованих військовослужбовців, які брали участь в антитерористичній операції, отримували послуги обласної служби зайнятості щодо працевлаштування, профорієнтації, перенавчання та допомоги у відкритті власної справи. Працевлаштовано 94 особи даної категорії, з них 15 осіб отримали одноразову виплату допомоги по безробіттю для організації підприємницької діяльності. До громадських та інших робіт тимчасового характеру залучені 35 колишніх військовослужбовців та 18 осіб проходили професійне навчання за направленням служби зайнятості.

9.

Сприяти проведенню інформаційно-роз’яснювальної роботи з громадянами, які переміщуються, шляхом надання інформації про вакансії, ознайомлення з послугами, які надає служба зайнятості, та законодавчими актами про зайнятість населення

Щотижнево на сайті Луганської обласної служби зайнятості www.dcz.gov.ua/lug; Facebook.com  розміщується інформація про вакансії по Луганській області, та про послуги, які надає служба зайнятості тощо.

10.

Проводити інформаційні заходи із застосуванням мобільних засобів інформування безпосередньо в місцях масового скупчення для внутрішньо переміщених осіб

Упродовж 2016 року було проведено 349 заходів у виїзному режимі для 3,6 тис. внутрішньо переміщених осіб, у т. ч. 46 заходів – із використанням мобільних засобів інформування (для 226 осіб). У місцях масового скупчення ВПО по області (управліннях праці та соціального захисту населення, міських, сільських та селищних майданчиках, автостанціях, вокзалах тощо) проводилися інформаційні заходи, на яких зайняте та незайняте населення з числа внутрішньо перемішених осіб інформували щодо послуг, які надає служба зайнятості, ознайомлювали з актуальними вакансіями, напрямками навчання, участі в громадських та інших роботах тимчасового характеру. Такі виїзні заходи з використанням мобільних засобів інформування проводилися з метою розширення можливостей доступу ВПО до зайнятості та їх інтеграції у місцеві громади.

11.

Сприяти працевлаштуванню та професійному навчанню, залученню до громадських та інших робіт тимчасового характеру внутрішньо переміщених осіб

До Луганської обласної служби зайнятості протягом 2016 року звернулось 1,8 тис. внутрішньо переміщених осіб, що отримали довідку про взяття на облік (відповідно до Постанови КМУ від 01.10.2014 №509). Усього працевлаштовано – 570 осіб, у тому числі 9 внутрішньо переміщених осіб отримали одноразову допомогу для організації власного бізнесу. Відповідно до ст.24' ЗУ «Про зайнятість населення» протягом 2016 року працевлаштовано 62 внутрішньо переміщені особи з компенсацією роботодавцям витрат на оплату праці. Проходили профнавчання – 115 громадян цієї категорії та 125 осіб брали участь у громадських та інших роботах тимчасового характеру.

12.

Сприяти розширенню напрямів співпраці з громадськими, волонтерськими організаціями та іншими соціальними партнерами з питань зайнятості внутрішньо переміщених осіб

Луганська обласна служба зайнятості у 2016 році продовжувала активно сприяти діяльності таких міжнародних та всеукраїнських донорських волонтерських організацій в регіоні як: Mercy Corps, «Датська Рада у справах біженців», «Українські рубежі», ПРООН (UNDP).

Фахівці центрів зайнятості вели активну інформаційно-організаційну роботу в даному напрямку, займалися анкетуванням здобувачів грантів, надавали допомогу в складанні бізнес-планів, формували групи бенефіціарів як на участь в грантових конкурсах, так і в навчальних тренінгах підприємницької грамотності.

Всі перераховані організації планують продовжувати свою діяльність на території Донбасу в нових проектах і програмах, безумовно, за сприянням служби зайнятості, яка вже стала їх надійним партнером.

Спеціалісти служби зайнятості, в свою чергу, відстежують появу нових донорів та сприяють розповсюдженню цієї інформації серед незайнятого та зайнятого населення.

 




01 березня 2017, 13:13
Виконання обласних програм соціального захисту населення станом на 01.01.2017 р. (загальний фонд)
Виконання обласних програм соціального захисту населення станом на 01.01.2017 р. (загальний фонд)

докладніше »



01 березня 2017, 13:11
Виконання державних та обласних програм соціального захисту населення за 2016 рік
Виконання державних та обласних програм соціального захисту населення за 2016 рік

докладніше »



09 лютого 2017, 13:59
Звіт про виконання у 2016 році Регіональної цільової програми вдосконалення та розвитку системи надання соціальних послуг в Луганській області на 2016-2019 роки «Турбота»
На виконання пункту 4 розпорядження голови обласної державної адміністрації-керівнику обласної військово-цивільної адміністрації від 12.08.2016 № 468 «Про затвердження Регіональної цільової програми вдосконалення та розвитку системи надання соціальних послуг в Луганській області на 2016-2019 роки «Турбота» Департамент соціального захисту населення Луганської облдержадміністрації (далі - Департамент) надає звіт про хід виконання заходів зазначеної Програми у 2016 році.   Метою програми є забезпечення населення області якісними та доступними соціальними послугами через відновлення інфраструктури, удосконалення діючої системи, створення умов для безперешкодного доступу до об’єктів соціальної сфери.

докладніше »



01 лютого 2017, 09:11
Виконання програми зайнятості населення Луганської області за 2016 рік
  Таблиця 1. Основні показники ринку праці     № з/п Найменування показника 2011 звіт 2012 звіт 2013 очікуване 2014 прогноз 2015 звіт 20161 січень-вересень 2017 прогноз 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1. Чисельність зайнятого населення віком   15 – 70 років (у середньому за період), тис. осіб, усього,           1002,2           1008,6           1008,6           1008,6           306,3           299,92           306,3 з неї зайнятого населення працездатного віку     920,8     925,8     925,8     925,8     283,3     281,32     283,3 2. Рівень зайнятості, у % до чисельності населення: віком 15 – 70 років       57,3       58,5       58,5       58,5       54,6       55,82       54,6 працездатного віку 65,5 66,0 66,0 66,0 64,1 63,72 64,1 віком 15 – 24 роки 33,4 34,5 34,5 34,5 --- --- --- 3. Чисельність безробітного населення віком    15 – 70 років, визначена за методологією МОП (у середньому за період), тис. осіб, усього,                 70,3                 68,5                 68,5                 68,5                 56,4                 57,42                 56,4   працездатного віку   70,2   68,5   68,5   68,5   56,2   57,42   56,2 4. Рівень безробіття, визначений за методологією МОП, у % до чисельності економічно активного населення: віком 15 – 70 років               6,6               6,4               6,4               6,4               15,6               16,12               15,6 працездатного віку 7,1 6,9 6,9 6,9 16,6 16,92 16,6 віком 15 – 24 роки 14,6 11,1 11,1 11,1 --- --- ---   1 Без урахування частини зони проведення антитерористичної операції. 2 Дані можуть бути уточнені.

докладніше »



01 лютого 2017, 09:07
Виконання програми зайнятості населення Луганської області за 2016 рік
ІІІ Напрями та заходи щодо поліпшення ситуації у сфері зайнятості населення до 2017 року   № з/п Найменування заходу Інформація щодо виконання І. Розширення сфери застосування праці та стимулювання заінтересованості роботодавців у створених робочих місць 1. Організовувати круглі столи, наради, семінари із представниками місцевих органів влади щодо впровадження та реалізації механізму забезпечення надання консультацій особам з питань організації та провадження підприємницької діяльності Організовано та проведено 9 круглих столів, 34 семінари за участю представників місцевих органів влади щодо впровадження та реалізації механізму забезпечення надання консультацій особам з питань організації підприємницької діяльності. 2. Сприяти створенню суб’єктів підприємницької діяльності з числа безробітних шляхом організації відповідної професійної підготовки та надання одноразової допомоги для організації підприємницької діяльності Протягом 2016 року одноразову допомогу для організації підприємницької діяльності отримали 35 безробітних, з них: 15 осіб –учасники АТО; 9 осіб – ВПО та 1 особа з інвалідністю. 3. Організовувати проведення громадських робіт та інших робіт тимчасового характеру для безробітних з метою задоволення суспільних потреб територіальних громад   Протягом 2016 року взяли участь у громадських та інших роботах тимчасового характеру 5,5 тис. безробітних осіб, з них кожен другий – жінка, кожен третій – особа соціально незахищених категорій, кожен четвертий – молодь у віці до 35 років.  4. Запровадити стимулювання роботодавців у створенні нових робочих місць для громадян, які недостатньо конкурентоспроможні на ринку праці, у тому числі для осіб з інвалідністю, неповнолітніх та дітей-сиріт  шляхом компенсації роботодавцям фактичних витрат у розмірі єдиного внеску 1січня 2016 року набрав чинності Закон України від 24.12.2015р. № 909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» яким внесено ряд нововведень до чинного законодавства України, зокрема до Закону України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» Відповідно до прийнятих змін  встановлено єдину ставку нарахування ЄСВ у розмірі 22%, що застосовується до бази нарахування ЄСВ передбаченої статте 7 Закону про ЄСВ, що суттєво знизало навантаження на фонд заробітної плати для роботодавців незалежно від класу професійного ризику виробництва. При цьому скасовано утримання ЄСВ з доходів застрахованих осіб. Незмінними залишились спеціальні ставки єдиного внеску на загальнообов’язкове державне страхування для: підприємств, установ і організацій, в яких працюють інваліди, встановлюються у розмірі 8,41% бази нарахування ЄСВ для працюючих інвалідів; для підприємств та організацій всеукраїнських громадських організацій інвалідів, зокрема товариств УТОГ та УГОС в яких кількість інвалідів становить не менш як 50% загальної численності працюючих і за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить не менш як 25% суми витрат на оплату праці, встановлюються у розмірі 5,3% бази нарахування єдиного внеску; для підприємств та організацій громадських організацій інвалідів, в яких кількість інвалідів становить не менш 50% загальної чисельності працюючих і за умовами, що фонд оплати праці таких інвалідів становить не менш як 25% суми витрат на оплату праці встановлюється у розмірі 5,5% бази нарахування ЄСВ для працюючих інвалідів.

докладніше »



16 грудня 2016, 13:47
Виконання державних та обласних програм соціального захисту населення за 9 місяців 2016 року
Виконання державних та обласних програм соціального захисту населення за 9 місяців 2016 року

докладніше »



16 грудня 2016, 13:46
Виконання обласних програм соціального захисту населення станом на 01.10.2016 р. (загальний фонд)
Виконання обласних програм соціального захисту населення станом на 01.10.2016 р. (загальний фонд)

докладніше »



22 серпня 2016, 11:47
Виконання державних програм соціального захисту населення за І півріччя 2016 року
Виконання державних програм соціального захисту населення за І півріччя 2016 року

докладніше »



22 серпня 2016, 11:44
Виконання обласних програм соціального захисту населення станом на 01.07.2016 р. (загальний фонд)
Виконання обласних програм соціального захисту населення станом на 01.07.2016 р. (загальний фонд)

докладніше »



10 травня 2016, 08:46
Виконання обласного бюджету по системі соціального захисту населення за І квартал 2016 року
Виконання обласного бюджету по системі соціального захисту населення за І квартал 2016 року

докладніше »



10 травня 2016, 08:40
Виконання державних та обласних програм соціального захисту населення за І квартал 2016 року
Виконання державних та обласних програм соціального захисту населення за І квартал 2016 року

докладніше »



18 квітня 2016, 13:54
Звіт про виконання у 2015 році обласної програми оздоровлення та відпочинку дітей на 2015 – 2016 роки «Луганське літо»
Звіт про хід виконання у 2015 році обласної програми оздоровлення та відпочинку дітей на 2015 – 2016 роки «Луганське літо»   1. Основні дані Метою Програми є створення належних умов для оздоровлення та повноцінного відпочинку дітей, покращання стану матеріально-технічної бази дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, підвищення рівня кваліфікації кадрів дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, створення умов для збереження діючих та відновлення роботи непрацюючих дитячих оздоровчих закладів.          Програму розроблено на виконання законів України  «Про оздоровлення та відпочинок дітей», «Про охорону дитинства», «Про позашкільну освіту», постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 323 «Про організаційне і фінансове забезпечення відпочинку та оздоровлення дітей в Україні»; затверджено Розпорядженням голови обласної державної адміністрації – керівника обласної військово-цивільної адміністрації  від 01.09.2015 № 374.          Програму розраховано на 2015-2016 роки. Виконавці програми: Департаменти: соціального захисту населення, освіти і науки, охорони здоров’я облдержадміністрації; Головне управління Державної санітарно-епідеміологічної служби у Луганській області, Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Луганській області; виконавчі комітети міських рад міст обласного значення, районні державні адміністрації; власники (засновники), керівники дитячих закладів оздоровлення та відпочинку.

докладніше »



18 квітня 2016, 13:52
Звіт про виконання у 2015 році Регіональної цільової програми соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на 2011-2015 роки
Звіт про хід виконання станом на 01.01.2016р. Регіональної цільової програми соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на 2011-2015 роки   1.     Основні дані Регіональна цільова програма соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на 2011-2015 роки (далі – програма) затверджена рішенням Луганської обласної ради від 27.05.20№ 5/26. Метою програми є покращення медичного обслуговування громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, висвітлення дій органів державної влади та місцевого самоврядування щодо вирішення соціальних проблем зазначеної категорії громадян і формування патріотичних почуттів серед населення області.   2.     Виконання завдань і заходів Виконавцями програми є Департамент соціального захисту населення, Департамент масових комунікацій, Управління культури, національностей та релігій, Департамент охорони здоров'я,   Департамент освіти і науки, виконкоми міських рад міст обласного значення і райдержадміністрації. Другий етап програми (2013-2015 роки), передбачає забезпечення належного рівня соціального захисту громадян, постраждалих в наслідок Чорнобильської катастрофи, які проживають на території області, підвищенню їх рівня життя, вихованню почуття патріотизму та національної свідомості у підростаючого покоління. Станом на 01.01.2016р.  на підконтрольній території області органам державної влади України на обліку знаходиться 3985 громадян, які мають право на пільги згідно з ЗУ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Протягом дії Програми було виконано наступні завдання: Правовий захист -  надання правової допомоги, підвищення рівня правової грамотності серед осіб, які постраждали в наслідок аварії на ЧАЕС; Соціальний захист - сприяння розвитку та підтримки статутної діяльності, покращення умов         роботи громадських організацій із захисту прав постраждалих громадян; - формування у населення почуття громадської свідомості на прикладі подвигу ліквідаторів; - сприяння духовного розвитку молоді, виховання любові до Батьківщини та готовності до її захисту; Медичний захист - посилення уваги до проблем оздоровлення та лікування постраждалих громадян; - поліпшення умов діагностування постраждалих осіб.  

докладніше »



18 квітня 2016, 13:50
Звіт про виконання у 2015 році Програми зайнятості населення Луганської області на період до 2017 року
Звіт про хід виконання у 2015 році Програми зайнятості населення Луганської області на період до 2017 року.   1.                Основні дані Програма зайнятості населення Луганської області на період до 2017 року, затверджена рішенням Луганської обласної ради шостого скликання, дев'ятнадцята сесія, від 21.08.2013 № 19/20. Метою Програми є забезпечення реалізації державної політики у сфері зайнятості населення, підвищення економічної активності населення, сприяння повній, продуктивній і вільно обраній зайнятості населення шляхом вжиття заходів щодо державного регулювання ринку праці. Відповідальним виконавцем Програми визначено Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації. Співвиконавцями Програми є Луганський обласний центр зайнятості, Головне управління статистики у Луганській області, Головне управління Пенсійного фонду України в Луганській області, Луганське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів, інші структурні підрозділи облдержадміністрації – Департамент економічного розвитку, торгівлі та туризму, Департамент агропромислового розвитку, Департамент освіти і науки, Департамент масових комунікацій, виконкоми міських рад та райдержадміністрації.   2.                Виконання завдань і заходів За 2015 рік у рамках виконання завдань і заходів Програми: – організовано «круглі столи», наради, семінари із представниками місцевих органів влади щодо впровадження та реалізації механізму забезпечення надання консультацій особам з питань організації та впровадження підприємницької діяльності; – надано сприяння особам з числа безробітних шляхом організації відповідної професійної підготовки та надання одноразової допомоги для організації підприємницької діяльності; – запроваджено стимулювання роботодавців у створенні нових робочих місць для громадян, які недостатньо конкурентно-спроможні на ринку праці, у тому числі для осіб з інвалідністю, неповнолітніх та дітей-сиріт шляхом компенсації роботодавцю фактичних витрат у розмірі єдиного внеску; – організовано проведення громадських робіт та інших робіт тимчасового характеру для безробітних з метою задоволення суспільних потреб територіальних громад; – забезпечено професійне навчання осіб із числа безробітних та осіб тимчасово переміщених з окупованих територій та районів проведення АТО за новими професіями, які користуються попитом на ринку праці. – забезпечено ефективне співробітництво органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, профспілок і роботодавців з метою недопущення зростання обсягів безробіття та забезпечення соціальних гарантій громадянам. Програмою було передбачено реалізацію інвестиційних проектів в галузі агропромислового виробництва метою яких було створення нових робочих місць, але роботу призупинено, оскільки території на яких планувалось впровадження цих проектів знаходяться на непідконтрольній українській владі території.  

докладніше »



18 квітня 2016, 13:47
Зві про виконання у 2015 році Регіональної програми щодо медичного, соціального забезпечення, адаптації, психологічної реабілітації, професійної підготовки (перепідготовки) учасників антитерористичної операції на 2015-2016 роки
Звіт про хід виконання станом на 01.01.2016 Регіональної програми щодо медичного, соціального забезпечення, адаптації, психологічної реабілітації, професійної підготовки (перепідготовки) учасників антитерористичної операції на 2015-2016 роки.   1.     Основні дані Регіональна програма щодо медичного, соціального забезпечення, адаптації, психологічної реабілітації, професійної підготовки (перепідготовки) учасників антитерористичної операції на 2015-2016 роки (далі - Програма), затверджена розпорядженням голови обласної державної адміністрації – керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 26.08.2015 № 368. Метою Програми є забезпечення реалізації в Луганській області державної політики у сфері соціального захисту учасників АТО, сприяння їх інтеграції у суспільство.   2.     Виконання завдань і заходів Функції організації та контроль за здійсненням заходів Програми покладаються на Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації, як структурний підрозділ облдержадміністрації. Беруть участь у виконанні Програми інші структурні підрозділи облдержадміністрації Департамент охорони здоров'я, Департамент освіти і науки, управління культури, національностей та релігій Луганської обласної державної адміністрації; виконкоми міських рад міст обласного значення, районні державні адміністрації. Програма спрямована на поступове вирішення основних проблем у сфері соціального захисту учасників АТО. Регіональна програма щодо медичного, соціального забезпечення, адаптації, психологічної реабілітації, професійної підготовки (перепідготовки) учасників антитерористичної операції на 2015-2016 роки має завдання протягом 2015 року здійснити заходи у кількох напрямках, а саме: - правовому – надання правової допомоги, підвищення рівня правової освіти учасників антитерористичної операції; - соціальному – підтримка уставної діяльності громадських організацій, надання матеріальної допомоги громадян зазначеної категорії; - медичному – збереження, покращання здоров’я учасників антитерористичної операції шляхом поліпшення якості їх медичного обслуговування; - транспортно-побутовому – надання пільг на належному рівні на транспортні послуги учасникам АТО з обмеженими фізичними можловостями. Фінансове забезпечення заходів, передбачених цією Програмою, проводиться за рахунок коштів державного, обласного, міських та районних бюджетів. Обсяг ресурсів, які планується залучити на виконання Програми у 2015 році, складає 23913,48 тис. грн з урахуванням фінансування області, включаючи території, які тимчасово не контролюються органами державної влади.

докладніше »



18 квітня 2016, 13:44
Звіт про виконання у 2015 році Комплексної обласної програми соціального захисту ветеранів війни, праці, військової служби, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів та громадян похилого віку на 2012-2016 роки
Звіт про хід виконання станом на 01.01.2016 Комплексної обласної програми соціального захисту ветеранів війни, праці, військової служби, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів та громадян похилого віку на 2012-2016 роки.   1.     Основні дані Комплексна обласна програма соціального захисту ветеранів війни, праці, ветеранів військової служби, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів та громадян похилого віку (далі - Програма), затверджена рішенням обласної ради від 24.02.2014 № 10/35. Зміни від 09.11.2012 № 15/23. Метою Програми є поліпшення умов життя вказаних категорій громадян шляхом захисту їх прав у соціальній, правовій та культурній сферах.   2.     Виконання завдань і заходів Функції організації та контроль за здійсненням заходів Програми покладаються на Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації, як структурний підрозділ облдержадміністрації. Беруть участь у виконанні Програми інші структурні підрозділи облдержадміністрації Департамент охорони здоров'я, Департамент освіти і науки, управління культури, національностей та релігій Луганської обласної державної адміністрації; виконкоми міських рад міст обласного значення, районні державні адміністрації. Другий етап Програми (2014-2016 роки) – передбачає поліпшення життєдіяльності ветеранів війни, праці, військової служби, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів та громадян похилого віку шляхом забезпечення необхідними медичними засобами та наданням додаткових соціальних гарантій. Комплексна обласна програма соціального захисту ветеранів війни, праці, військової служби, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів та громадян похилого віку на 2012-2016 роки має завдання протягом 2015 року здійснити заходи у кількох напрямках, а саме: - правовому – надання правової допомоги, підвищення рівня правової грамотності ветеранів війни, праці, ветеранів військової служби, пенсіонерів та громадян похилого віку; - соціальному – підтримка уставної діяльності ветеранських організацій, здійснення благодійних акцій, обідів, матеріальної підтримки громадян зазначеної категорії; - медичному – збереження здоров’я ветеранів війни, праці, ветеранів військової служби, пенсіонерів та громадян похилого віку шляхом поліпшення якості їх медичного обслуговування; - транспортно-побутовому – забезпечення належного надання пільг на транспортні послуги ветеранам війни, праці, ветеранам військової служби, пенсіонерам та громадянам похилого віку. Фінансове забезпечення заходів, передбачених цією Програмою, проводиться за рахунок коштів обласного бюджету, а також міських та районних бюджетів. Обсяг ресурсів, які планується залучити на виконання Програми у 2015 році, складає 14618,21 тис. грн з урахуванням фінансування області, включаючи території, які тимчасово не контролюються органами державної влади.

докладніше »



18 квітня 2016, 13:37
Звіт про виконання у 2015 році Комплексної обласної програми соціального захисту і реабілітації осіб з обмеженими фізичними можливостями на 2012 – 2015 роки
ЗАКЛЮЧНИЙ ЗВІТ про результати виконання Комплексної обласної програми соціального захисту і реабілітації осіб з обмеженими фізичними можливостями на 2012 – 2015 роки   1.     Основні дані   Мета Програми: покращання умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями, завдяки яким інваліди матимуть змогу вести повноцінний спосіб життя відповідно до своїх індивідуальних здібностей та інтересів. Рішення про розроблення Програми: «Про реабілітацію інвалідів в Україні», «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні»,  Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.2012 № 706 «Про затвердження Державної цільової програми  «Національний план дій з реалізації Концепції про права інвалідів» на період до 2020 року», «Про місцеве самоврядування в Україні». Програму затверджено: рішенням Луганської обласної ради від 09.11.2012 № 15/23. Розробник та головний виконавець програми: департамент соціального захисту населення Луганської обласної державної адміністрації. Учасники програми: управління з питань преси та інформації, департамент охорони здоров'я, управління комунікацій з громадкістю,  департамент освіти і науки, молоді та спорту, управління транспорту та зв’язку, виконкоми міських рад міст обласного значення і райдержадміністрації. Термін виконання програми: 2012-2015 роки.

докладніше »



03 серпня 2015, 09:02
ЗВІТ про хід виконання у 1 півріччі 2015 року Комплексної обласної програми соціального захисту і реабілітації осіб з обмеженими фізичними можливостями на 2012 – 2015 роки
1. Основні дані Комплексна обласна програма соціального захисту та реабілітації осіб з обмеженими фізичними можливостями на 2012 -2015 роки (далі - програма), затверджена рішення Луганської обласної ради від 09.11.2012 № 15/23.   Метою програми є покращання умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями, завдяки яким інваліди матимуть змогу вести повноцінний спосіб життя відповідно до своїх індивідуальних здібностей та інтересів.   Фінансове забезпечення заходів, передбачених цією програмою, проводиться за рахунок коштів державного, обласного бюджету, а також міських та районних бюджетів та рахунок коштів з інших джерел. Виконавцями програми є Департамент соціального захисту населення, Управління з питань преси та інформації, Департамент охорони здоров'я, Управління комунікацій з громадкістю,  Департамент освіти і науки, молоді та спорту, управління транспорту та зв’язку, виконкоми міських рад міст обласного значення і райдержадміністрації.

докладніше »



05 грудня 2013, 15:24
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА до проекту рішення «Про заключний звіт про результати виконання обласної програми «ЛУГАНСЬКА РОДИНА» на 2007-2012 роки»
Рішенням  обласної  ради від  01.06.2007 року  № 13/17 було  затверджено обласну програму «ЛУГАНСЬКА РОДИНА» на 2007-2012 роки (далі- Програма). Фінансування заходів Програми здійснювалося з обласного та місцевих бюджетів. На реалізацію заходів Програми протягом 2007-2012 років фактично використано з усіх джерел фінансування 3517, 347 тис. грн, що склало 47,3 % від запланованих коштів.

докладніше »



29 лютого 2012, 12:27
Звіт щодовиконання Регіональної цільової програми соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастьрофи, на 2011 - 2015 роки
Проведені перші підсумки виконання Регіональної цільової програми соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на 2011-2015 роки. В області проживає біля 14 тисяч постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, з них інвалідів – більше 4 тисяч; потерпілих дітей нараховується біля 2 тисяч, з них 29 дітей-інвалідів, інвалідність яких пов’язана з впливом аварії на ЧАЕС.

докладніше »



18 липня 2011, 12:46
ЗВІТ про хід виконання Комплексної обласної програми соціального захисту ветеранів війни, праці, військової служби, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів та громадян похилого віку на 2007-2011 роки
  Станом на 01.07.2011 на обліку в управліннях праці та соціального захисту населення виконкомів міських рад та райдержадміністрацій області знаходиться 104903 ветерана війни (проти 116995ветеранів війни відповідно на 01.07.2010), у тому числі: -         інвалідів війни – 10021; -         учасників бойових дій – 11575; -         учасників війни – 68586; -         членів сімей загиблих (померлих) – 14703; -         ветеранів праці – 254731; -         ветеранів військової служби – 2083; -         пенсіонерів та громадян похилого віку – 532401. Чинним законодавством на органи праці та соцзахисту населення покладено функції ведення персоніфікованого обліку отримувачів пільг. На сьогодні у цілому по області в реєстр внесено інформацію майже о 650685 громадянах, які мають право на пільги за 23 законами України по 87 категоріях. Створення бази даних пільговиків надало можливість контролювати цільове використання бюджетних коштів при здійсненні розрахунків з підприємствами-постачальниками пільгових послуг. Найбільш вагомі пільги, якими користуються вказані категорії громадян, – це пільги з оплати за житлово-комунальні послуги, забезпечення паливом, санаторно-курортним лікуванням та низка інших.           

докладніше »



18 березня 2010, 18:42
Звіт про хід виконання Комплексної обласної програми соціального захисту
Звіт про хід виконання Комплексної обласної програми соціального захисту ветеранів війни, праці, військової служби, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів та громадян похилого віку на 2007-2011 роки.

докладніше »




||

Архів по роках:

2010201120122013201520162017
Sub_Class with id 0 does not exist
Sub_Class with id 0 does not exist
Sub_Class with id 0 does not exist
Sub_Class with id 0 does not exist

Інші матеріали розділу Діючі регіональні програми

© 2006-2013 Луганська обласна державна адміністрація
91016, Україна, м. Сєвєродонецьк, пр-т.Центральний, 59
Тел. (+38 0645) 70-50-85 , Тел./Факс (+38 0645) 70-50-86
У разі використання матеріалів сайту посилання на www.loga.gov.ua є обов'язковим.
Технічна підтримка: Відділ інформаційно-комп'ютерного забезпечення апарату
Лист адміністратору Веб-сервера